ویرایش اطلاعات ثبت نام در کنکور سراسری 99

جهت مشاوره در زمینه ویرایش اطلاعات ثبت نام در کنکور سراسری 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اطلاع از نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام در کنکور سراسری برای تمامی داوطلبانی که در کنکور ثبت نام کرده اند ضرورت دارد. داوطلبان در مهلتی که برای ثبت نام کنکور سراسری 99  و ثبت نام مجدد کنکور سراسری 99 اختصاص داده می شود، ثبت نام خود را انجام دهند و به کنترل اطلاعات ثبت نامی مبادرت نمایند.

امکان ویرایش معدل، اعمال بند مربوط به گزینش در رشته‌های دانشگاه پیام‌نور و مؤسسات غیرانتفاعی و نیز اصلاح مغایرت اطلاعات کارت شرکت در جلسه آزمون ارشد با ثبت‌نام اینترنتی انجام‌شده، پس از انتشار کارت فراهم خواهد شد.

داوطلبان درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده نمودند، لازم است به شرح زیر اقدام نمایند.

به عنوان مثال ضوابط اصلاح کارت شرکت در آزمون سراسری سال قبل را به حضورتان اعلام می نماییم، هر زمانی که ، ضوابط اصلاحیه و ویرایش ثبت نام کنکور 99، اعلام گردد، جزئیات دقیق در همین مقاله انتشار خواهد یافت.

موارد مهم در ویرایش اطلاعات ثبت نام در کنکور سراسری

معدل داوطلب کنکور

معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون داوطلبان، براساس ثبت‌نام اینترنتی که توسط خود داوطلبان انجام شده، درج گردیده است، لذا داوطلبان لازم است معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون خود را با توجه به تبصره‌های ذیل بررسی و در صورت مشاهده مغایرت، به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به ویرایش معدل خود اقدام نمایند. بدیهی است در غیر اینصورت مسئولیت هرگونه تبعات بعدی بعهده شخص داوطلب بوده و هیچگونه عذری در این مورد قابل قبول نمی‌باشد. ضمناً لازم به ذکر است در سنوات گذشته نسبت به لغو قبولی داوطلبان دارای مغایرت معدل نیز اقدام گردیده است.

  • چنانچه‌ زبان‌ خارجی‌ مندرج‌ در کارت‌ شرکت در آزمون با زبان‌ خارجی‌ وی‌ در ثبت‌نام‌ اینترنتی انجام شده (البته با توجه به مفاد مواد امتحانی)، نیاز به اصلاح دارد، یا در رابطه با معلولیت (نابینا، ناشنوا و معلول) اختلافی وجود دارد، ضروری است از (تاریخ اعلام شده از سوی سازمان) به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمائید.
  • در صورتی که‌ در رابطه‌ با سایر مندرجات‌ کارت شرکت در آزمون از جمله نام رشته تحصیلی، نام محل تحصیل و معدل دوره کارشناسی و با توجه‌ به‌ ثبت‌نام اینترنتی انجام شده، اشکالی‌ وجود دارد، لازم است جهت اصلاح مورد یا موارد مذکور از طریق لینک مربوط حداکثر تا (تاریخ اعلام شده از سوی سازمان) جهت  ویرایش اطلاعات کارت اقدام شود.
  • داوطلبان شرکت‌کننده چنانچه متقاضی اعمال بند مربوط به گزینش در رشته‌های دانشگاه پیام‌نور و موسسات غیرانتفاعی هستند لازم است در زمان تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی در این خصوص طبق اعلام این سازمان اقدام فرمایند.

سهمیه رزمندگان و ایثارگران

  • آن‌دسته از داوطلبانی که در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته با توجه به ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای شماره یک (۱) آزمون مذکور متقاضی سهمیه رزمندگان شده‌اند و سهمیه آنان از طرف ارگان مربوطه مورد تأیید قرار نگرفته است (در کارت شرکت در آزمون آنان در مقابل عنوان سهمیه، رزمنده درج نشده است)، (برای داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه رزمندگان – سازمان بسیج مستضعفان و وزارت جهاد کشاورزی) لازم است برای روشن شدن وضعیت سهمیه خود تا (تاریخ اعلام شده از سوی سازمان) به ارگان مربوط مراجعه نمایند تا در صورت دارا بودن سهمیه، مشخصات این دسته از داوطلبان از طریق ارگان مربوطه در اختیار سازمان سنجش قرار گیرد در غیر اینصورت با سهمیه آزاد گزینش می شوند و هیچ‌گونه اعتراضی قابل پذیرش نمی‌باشد.
  • در کارت شرکت در آزمون هر داوطلب در مقابل سهمیه‌ ثبت‌نامی‌ آن دسته از داوطلبانی که در تقاضانامه ثبت‌نام اینترنتی و با توجه به ضوابط متقاضی سهمیه رزمندگان و ایثارگران شده‌اند و سهمیه آنان مورد تأیید ارگان ذیربط قرارگرفته کلمه رزمنده یا ایثارگر قید گردیده است.

** داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه‌های ایثارگان بنیاد شهید و امور ایثارگران و سهمیه رزمندگان واحدهای تابعه ستاد کل نیروهای مسلح جهت اعلام مغایرت لازم است حداکثر تا (تاریخ اعلام شده از سوی سازمان) منحصراً به سایت اینترنتی سازمان سنجش (قسمت ویرایش اطلاعات) مراجعه و با توجه به توضیحات مندرج در سایت نسبت به اصلاح و ویرایش سهمیه خود اقدام نمایند. تا در صورت تأیید سهمیه توسط ارگان مربوط، سهمیه برای آنان اعمال گردد. در غیر اینصورت با سهمیه آزاد گزینش خواهند شد و هیچ‌گونه اعتراضی قابل قبول نمی باشد.

** دانشجویان‌ شاغل به تحصیل‌ در مقطع کارشناسی ناپیوسته که‌ پس‌ از اخذ مدرک‌ کاردانی (فوق‌دیپلم‌) در مقطع‌ کارشناسی‌ ناپیوسته پذیرفته‌ شده‌اند و هم اکنون نیز دانشجو بوده و حداکثر تا (تاریخ اعلام شده از سوی سازمان) فارغ التحصیل خواهند شد، باید معدل مقطع کاردانی و میانگین‌ واحدهای‌ گذرانیده‌ شده در مقطع کارشناسی آنان تا (تاریخ اعلام شده از سوی سازمان) با معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون، مطابق مفاد تبصره ۲ فوق یکسان باشد

** دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ (اعلام شده از سوی سازمان) فارغ‌التحصیل خواهند شد، لازم است میانگین واحدهای گذرانده شده (تاریخ اعلام شده از سوی سازمان) را در قسمت ویرایش اطلاعات کارت شرکت در آزمون درج نموده و با مراجعه به دانشگاه محل تحصیل مقطع کارشناسی، فرم مخصوص معدل (مندرج در این اطلاعیه) را به تأیید موسسه محل تحصیل خود رسانده و آنرا نزد خود نگهدارند تا در صورت قبولی به موسسه محل قبولی ارائه نمایند.

** فارغ‌التحصیلان سنوات قبل و همچنین آن دسته از داوطلبانی که تا (تاریخ اعلام شده از سوی سازمان)، (زمان شروع ثبت نام برای شرکت در آزمون) به عنوان دانش‌آموخته تلقی گردیده‌اند و یا به عبارت دیگر موفق به اخذ مدرک لیسانس (کارشناسی) شده‌اند باید معدل‌ مندرج‌ در مدرک‌ لیسانس ‌(کارشناسی) آنان با معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون یکسان باشد.

** دانشجویان‌ شاغل‌ به‌ تحصیل‌ در مقطع کارشناسی که در زمان شروع به ثبت نام برای شرکت در این آزمون (تاریخ اعلام شده از سوی سازمان) همچنان دانشجو بوده‌اند،  بعد از پایان مهلت زمان ثبت‌نام فارغ‌التحصیل شده‌اند و یا حداکثر تا (تاریخ اعلام شده از سوی سازمان) فارغ‌التحصیل شده اند، لازم است در قسمت ویرایش اطلاعات کارت شرکت در آزمون نسبت به اصلاح معدل خود براساس مدرک فارغ‌التحصیلی اقدام فرمایند.

** فارغ‌التحصیلان‌ دارای مدرک کارشناسی ناپیوسته لازم است، معدل مقطع کاردانی (فوق‌دیپلم‌) و مقطع کارشناسی (لیسانس) آنان با معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون یکسان باشد.برای اطلاع از مدارک لازم ثبت نام کنکور 99 کلیک کنید

داوطلبان گرامی می توانند در رابطه با ویرایش اطلاعات ثبت نام در آزمون سراسری 99 و بهره مند شدن از خدمات مشاوره کنکور 99، با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایند.

جهت مشاوره در زمینه ویرایش اطلاعات ثبت نام در کنکور سراسری 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
7 دیدگاه برای “ویرایش اطلاعات ثبت نام در کنکور سراسری 99”
  1. با سلام و خسته نباشید من در زمان مقرر ویرایش نکردم الان متوجه شدم اشتباه وارد کردم چیزیو آیا امکان دیرایش وجود داره اگر هس لطفا توضیح بدید ممنون

  2. سلام …من کنکور ریاضی ثبت نام کردم الان تصمیم گرفتم برای کنکور ازاد و غیرانتفاعی هم ثبت نام کنم اون زمان فراموش کردم ایا امکان ثبت نام در فروردین و یا اردیبهشت هست؟؟؟میشه به سنجش درخواست داد ؟؟؟ لطفا راهنمایی کنید

    • سلام
      موقع انتخاب رشته میتونید این کار رابکنید

    • سلام خسته نباشید
      من کنکور تجربی ۹۸ شرکت کردم و الان پشیمون شدم قصد شرکت در کنکور ریاضیو دارم،مهلت ثبت نام تموم شده،راهی هست بتونم عوضش کنم؟دوباره مهلت ویرایش اطلاعات میدن؟

      • سلام از طریق سایت امکانش نیست بهترازطریق سیستم پاسخگوی با کارشناسهای سازمان سنجش مسئلهتون مطرح کنید.

  3. سلام ،من سهمیه ایثارگری دارم منتهی الان تو کارت نوشته مناطق از طریق ویرایش اطلاعات باید اقدام کنم ؟و اینکه یجا خوندم اطلاعات تو کارت تعبیری نمیکنه فقط بعدا اصلاح میشه اماازاینورم سهمیه ایثارگری حتما باید درج شده باشه تو کارت
    ممنون میشم راهنماییم کنید

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید