ورود به سیستم گلستان پیام نور | reg.pnu.ac.ir

سیستم گلستان پیام نور | reg.pnu.ac.ir

جهت مشاوره در زمینه ورود به سیستم گلستان پیام نور | reg.pnu.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانشگاه پیام نور در سال 1366 با توجه به نیاز کشور برای وجود یک دانشگاه سراسری که در تمام شهر های ایران شعبه داشته باشد، افتتاح گردید. تا سال 1383 دانشجویان برای انجام کلیه امور خود مانند انتخاب واحد، پرداخت شهریه و … باید به صورت حضوری به دانشگاه مراجعه می کردند. برای حل این مشکل و سهولت کار دانشجویان، سیستم گلستان پیام نور به آدرس reg.pnu.ac.ir ایجاد گردید. این سامانه برای انجام اینترنتی کلیه امور دانشجویان می باشد و دیگر نیازی به مراجعه حضوری به دانشگاه برای انجام کارهایی مانند پرداخت شهریه و غیره نیست. در ادامه راهنمای ورود به سیستم گلستان را برای شما قرار داده ایم.

امکانات سیستم گلستان پیام نور reg.pnu.ac.ir

سیستم گلستان دانشگاه پیام نور به نشانی reg.pnu.ac.ir برای سهولت کار دانشجویان ساخته شد تا برای کار هایی مانند دیدن نمرات و دریافت کارنامه و یا ثبت نام، نیازی به مراجعه حضوری به دانشگاه نداشته باشند و تمامی کار ها را به کمک این سامانه اینترنتی در هر ساعت شبانه روز انجام دهند. این سیستم دارای امکانات بیشماری برای دانشجویان می باشد که در ادامه به چند مورد اشاره می کنیم.

  • ثبت نام اولیه دانشجو ها و انجام انتخاب واحد اینترنتی بدون نیاز به مراجعه حضوری
  • ثبت اعتراض به نمرات کارنامه در سیستم گلستان پیام نور
  • مشاهده نمرات تمامی امتحان های میان ترم و پایان ترم
  • امکانات معرفی به استاد
  • درخواست مهمانی به دانشگاه پیام نور در سیستم گلستان
  • درخواست گواهی اشتغال به تحصیل
  • ثبت درخواست فارغ التحصیلی
  • پرداخت اینترنتی شهریه در سیستم گلستان پیام نور به نشانی reg.pnu.ac.ir

چگونه وارد سیستم گلستان پیام نور شویم

برای کسب اطلاعات درباره این که چگونه وارد سیستم گلستان پیام نور شویم و انجام دادن تمامی کار های دانشجویی خود به صورت اینترنتی و از راه دور از طریق سیستم گلستان پیام نور، با این مقاله همراه باشید.

  • در ابتدا برای ورود به سیستم گلستان دانشگاه پیام نور روی لینک reg.pnu.ac.ir کلیک کنید.

نحوه ورود به سیستم گلستان

  • گزینه ورود به سیستم را انتخاب کرده و در صفحه ای که باز می شود اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید.

نحوه ورود به سیستم گلستان

نکته: به جای شناسه کاربری، شماره دانشجویی خود و به جای گذرواژه، کد ملی خود را وارد کنید. اگر به هر دلیلی کد ملی ندارید، به جای گذرواژه نیز شماره دانشجوییتان را وارد نمایید.

نکته: شماره دانشجویی شما در دوران تحصیل تغییر نخواهد کرد اما رمز عبور خود را باید هر چندوقت یک بار به دلایل امنیتی تغییر دهید و در صورتی که این کار را نکنید، سیستم reg.pnu.ac.ir به صورت خودکار شما را وادار به انجام این کار خواهد کرد.

نحوه کار با سیستم گلستان پیام نور reg.pnu.ac.ir

در سال های ابتدایی ساخت این سامانه، تنها راه ورود دانشجویان به سیستم گلستان پیام نور استفاده از مروگر اینترنت اکسپلورر بود، اما با گذشت زمان و رفع خطاهایی که بر روی این سیستم انجام شد، اکنون با مرورگر گوگل کروم و حتی گوشی موبایل نیز به راحتی می توان به این سامانه وارد شد. نحوه کار با سیستم گلستان پیام نور بسیار ساده است و نیاز به راهنمایی ندارد. شما می توانید برای انجام کلیه امور مانند پرداخت شهریه، انتخاب واحد، حذف و اضافه و دیدن نمرات امتحانات پیام نور، از منوی کنار سایت reg.pnu.ac.ir، گزینه مورد نظر را انتخاب نموده و به راحتی کار های خود را به انجام برسانید.

گزارش 428 در سیستم گلستان

گزارش 428 در سیستم گلستان پیام نور به نشانی reg.pnu.ac.ir به معنای کارت ورود به جلسه امتحانات شما می باشد. تنها زمانی می توانید گزارش 428 را دریافت کنید که شهریه خود را تمام و کمال پرداخت کرده باشید در غیر این صورت، سیستم reg.pnu.ac.ir به شما اجازه ورود به این صفحه در سیستم گلستان پیام نور را نخواهد داد.

ابتدا به صفحه پرداخت شهریه بروید و گزینه پرداخت اینترنتی شهریه را انتخاب کنید. سیستم شما را به درگاه پرداخت راهنمایی می کند و پس از پرداخت می توانید کارت به ورود به جلسه خود یا همان گزارش 428 در سیستم گلستان پیام نور را دریافت کنید و با خود به جلسه امتحان ببرید.

گزارش 428 در سیستم گلستان

بازیابی رمز سیستم گلستان پیام نور

مشکل اصلی تمامی ما در سامانه های اینترنتی، فراموشی رمز عبور است و دانستن نحوه بازیابی رمز عبور در سیستم هایی مانند سیستم گلستان پیام نور بسیار مهم و حیاتی می باشد. پس از ورود به سایت ها در حفظ رمز خود بسیار کوشا باشید زیرا بسیاری از سامانه ها هنوز هم راه حلی برای بازیابی رمز عبور ندارند، به عنوان مثال سامانه reg.pnu.ac.ir هم برای بازیابی رمز عبور تاکنون چاره ای نداشته است و اگر رمز خود را فراموش کنید، هیچ کاری به صورت اینترنتی و بدون مراجعه حضوری از دستتان برنمی آید. در هنگام فراموشی رمز عبور خود می توانید با مراجعه حضوری به دانشگاه با درخواست از کارشناس رشته خود، رمز جدیدی برای سامانه دریافت کنید.

جمع بندی

در این مقاله به تفضیل راجع به نحوه ورود و کار با سامانه جامع گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir توضیح داده شد و در رابطه با بازیابی رمز عبور و رفع گزارش 428 در این سیستم اطلاعات جامعی مطرح گردید. پس از مطالعه این مقاله اگر به تمام ابهامات شما پاسخ داده نشد، در صورت بروز هرگونه مشکل در هنگام کار با این سامانه و یا به وجود آمدن سوال و اشکال، با کارشناسان دانشگاه پیام نور در مجموعه صدای مشاوران تماس حاصل نمایید.

سوالات متداول

  1. آدرس سامانه گلستان پیام نور چیست؟
    reg.pnu.ac.ir
  2. در صورت فراموشی رمز ورود به سیستم گلستان پیام نور چه کار کنیم؟
    به کارشناس رشته خود در دانشگاه مراجعه کنید.
  3. گزارش 428 در سیستم reg.pnu.ac.ir چیست؟
    گزارش 428 همان کارت ورود به جلسه امتحانات می باشد.

جهت مشاوره در زمینه ورود به سیستم گلستان پیام نور | reg.pnu.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید