هزینه ویزا اربعین 1401

دریافت گذرنامه اربعین برای دانشجویان

جهت مشاوره در زمینه هزینه ویزا اربعین 1401

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

هزینه ویزا اربعین سال 1401 مشخص شد، قیمت ویزای اربعین را با جزئیات در این صفحه به اطلاع علاقمندان سفر به کربلا در اربعین می رسانیم. دبیر ستاد اربعین اعلام نمود، پیرو جلسه بانک مرکزیو مسئولان سازمان حج و زیارت ، قیمت و هزینه ویزا اربعین تعیین شده است. صدور ویزای اربعین با دلار تعادلی در سامانه نیما اعلام شده است و قیمت ریالی ویزای اربعین رسما اعلام می شود. هزینه ویزای اربعین 1401 با هماهنگی و مساعدت بانک مرکزی، زائران اربعین امسال معادل ریالی هزینه روادید را با نرخ بازار ثانویه پرداخت می شود.

سال گذشته هزینه ویزای اربعین 40 دلار بود که زائران باید برای دریافت ویزای اربعین این مبلغ را به دلار به سفارت عراق پرداخت می کردند، ولی امسال شرایط تغییر کرده است و زائران می‌توانند برای ثبت نام در سفر اربعین به یکی از 2 هزار و 500 دفتر تحت پوشش سازمان حج و زیارت مراجعه نمایند و برای کسب مشاوره و راهنمایی تلفنی ، از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرند.

هزینه ویزا اربعین در سال 1401

قیمت نهایی ویزای اربعین اعلام شد. هزینه ویزای اربعین امسال با دلار تعادلی حدود 8500 تومان قیمت گذاری شده است، در جلسه ای که مسئولان سازمان حج و زیارت با بانک مرکزی برگزار نموده اند، قیمت ریالی ویزای اربعین عراق و سفر به کربلا مشخص شد قیمت ویزای اربعین حسینی با احتساب پوشش بیمه زائران امروز 377 هزار و 700 تومان است که با برنامه ریزی های انجام شده از سوی بانک مرکزی، هزینه ویزای اربعین از ارز تبادلی یا همان ثانویه حدود 8 هزار تومان تأمین می گردد.

اخیرا با توجه به کاهش نرخ دلار و با موافقت بانک مرکزی هزینه ویزای زائران به 234 هزار و 885 تومان کاهش پیدا کرد.

با توجه به اینکه دلار از موضوع سفر در اربعین خارج شده است، مبنای تمامی هزینه ها با دینار محاسبه خواهد شد، قرار بر این شده است که معادل 41 دلاری که باید برای صدور ویزای اربعین پرداخت شود، به قیمت دینار عراق تبدیل شود و زائران گرامی اربعین ، معادل ریالی آن را پرداخت نمایند.

دولت برای افزایش هزینه های سفر اربعین ، راهکارهایی برای کاهش برخی از هزینه ها، از جمله بیمه ، خدمات هلال احمر و… هزینه زائران کاهش یابد. دبیر ستاد اربعین اعلام نمود، سفارت عراق در جلسه ای با مسئولان ستاد اربعین متشکل از نهادهای مسئول از جمله وزارت کشور، سازمان حج و زیارت و بانک مرکزی داشت ، موافقت کرده است و هزینه ویزای اربعین نیز با دینار محاسبه می شود.

جهت مشاوره در زمینه هزینه ویزا اربعین 1401

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید