هزینه مراکز انتخاب رشته 98

مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی غرب تهران

جهت مشاوره در زمینه هزینه مراکز انتخاب رشته 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور ، سوالی که برای داوطلبان وجود دارد این است که هزینه مراکز انتخاب رشته سال 98 چقدر است؟ با توجه به اعلام نتایج کنکور سراسری 98 ، و آغاز انتخاب رشته کنکور داوطلبان در جستجوی مناسبترین مرکز انتخاب رشته از لحاظ ارائه خدمات و هزینه مراکز انتخاب رشته می باشند. مراکز و اشخاص متعددی نیز، تحت عنوان مشاور تحصیلی برای ارائه خدمات اعلام آمادگی می کنند. اگر می خواهید بدانید هزینه مراکز انتخاب رشته چقدر است ،از طریق جستجوی اینترنتی به نتیجه مشخصی نخواهید رسید.

میزان هزینه مراکز انتخاب رشته کنکور 98

هزینه مراکز انتخاب رشته بسیار متنوع است. بازه قیمتی برای انتخاب رشته توسط مراکز و اشخاص بسیار گسترده است. حتی افرادی تحت عنوان مشاوره انتخاب رشته مبالغی گزاف نظیر 600هزار تومان در هر دقیقه دریافت می کنند! مبالغی که منطقی به نظر نمی رسد.

میزان دریافت هزینه بالا برای انتخاب رشته ، به نشانه کیفیت خدمات نخواهد بود. البته میزان هزینه بسیار پایین نیز از نظر اغلب داوطلبان شک برانگیز است. قطعا هر داوطلب تمایل به استفاده از بهترین خدمات مشاوره تحصیلی با مناسب ترین قیمت ممکن است. هدف قبولی در بهترین رشته و دانشگاه است، برای قبولی در انتخاب رشته کنکور ، هزینه مراکز انتخاب رشته را ملاک انتخاب خود قرار ندهید. تمرکز خود را برای انتخاب مرکز انتخاب رشته، بر روی سابقه فعالیت حرفه ای و معتبر بودن مراکز انتخاب رشته قرار دهید. هزینه مراکز انتخاب رشته معتبر ، منطقی و مناسب بوده و با توجه به سابقه فعالیت حرفه ای در انتخاب رشته، موجب قبولی شما در بهترین رشته و دانشگاه خواهند بود.

هزینه مراکز انتخاب رشته 98

پیشنهاد ما به داوطلبان کنکور 98 این است که برای قبولی در انتخاب رشته کنکور سراسری (نوبت روزانه، شبانه، پردیس خودگردان، پیام نور، غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد)، انتخاب رشته خود را به مراکز مشاوره معتبر نظیر مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور واگذار کنند.

این مرکز با سال ها سابقه فعالیت در زمینه انتخاب رشته کنکور، به صورت حرفه ای آماده ارائه خدمات به داوطلبان کنکور است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره انتخاب رشته کنکور و اطلاع از هزینه مراکز انتخاب رشته کنکور 98 ، می توانید با شماره تلفن های مندرج در این صفحه تماس بگیرید. کارشناسان پاسخگوی تمامی سوالات شما خواهند بود.

جهت مشاوره در زمینه هزینه مراکز انتخاب رشته 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید