نرم افزار تخمین تراز دانشگاه آزاد

نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه نرم افزار تخمین تراز دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نرم افزار تخمین تراز دانشگاه آزاد 98 – 99 برای تخمین تراز دانشگاه آزاد ، سال هاست مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. در نرم افزار تخمین تراز دانشگاه آزاد درصدهای کنکور ، محدوده رتبه که حتمالا کسب می نمایید را ملاحظه می کنید. از نرم افزار تخمین تراز دانشگاه آزاد برای انتخاب رشته تخمین احتمال قبولی در رشته محل های دانشگاه آزاد با تراز قبولی مشخص می شود و این مهم تر از رتبه با سهمیه است. احتمال قبولی در رشته محل های دانشگاه آزاد را با تراز قبولی می سنجند. برای استفاده از نرم افزار تخمین تراز دانشگاه آزاد می توانید رشته خود را مشخص نمایید در این مقاله قصد داریم سهمیه های دانشگاه آزاد را به اطلاع داوطلبان برسانیم.

نرم افزار تخمین تراز دانشگاه آزاد

نرم افزار تخمین تراز دانشگاه آزاد نرم افزاری کاربردی برای داوطلبان است و همانطور که گفتیم در نرم افزار تخمین تراز دانشگاه آزاد درصدهای کنکور ، محدوده رتبه که حتمالا کسب می نمایید را ملاحظه می کنید. از نرم افزار تخمین تراز دانشگاه آزاد برای انتخاب رشته تخمین احتمال قبولی در رشته محل های دانشگاه آزاد با تراز قبولی مشخص می شود و این مهم تر از رتبه با سهمیه است. احتمال قبولی در رشته محل های دانشگاه آزاد را با تراز قبولی می سنجند. برای استفاده از نرم افزار تخمین تراز دانشگاه آزاد می توانید رشته خود را مشخص کنید. برای اطلاع از نحوه دریافت نرم افزار تخمین رتبه و طرز صحیح استفاده از نرم افزار تخمین تراز از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

سهمیه های کنکور دانشگاه آزاد

سهیمه های کنکور دانشگاه آزاد سال 98 شامل سهیمه عادی، سهمیه فعال بسیج ، سهیمه ایثارگران و جانبازان می باشد. که به شرح زیر می باشد:

سهمیه عادی : سهمیه مناطق به 3 گروه سهمیه منطقه 1, منطقه 2 و منطقه 3 دسته بندی می شود که به داوطلبانی اختصاص دارد که سهمیه جانبازان, ایثارگران و خانواده شهدا ندارند و بر مبنای محل تحصیل 3 سال پایانی دبیرستان, مشمول یکی از این مناطق 1می شوند.

سهمیه بسیج فعال : تاثیر سهمیه بسیج در کنکور برای افرادی که سابقه عضویت در پایگاه‌های بسیج را دارند، ممکن است. داوطلبان ورود به دانشگاه‌ها می‌توانند با گرفتن گواهی عضویت در بسیج و دریافت کد 12 رقمی از سهمیه بسیج در کنکور استفاده کنند

سهمیه ایثارگران و جانبازان : سهمیه ایثارگران و جانبازان 5درصد و 25 درصدی و اعمال سهمیه ۵ درصد برای جانبازان با جانبازی کمتر از ۲۵ درصد، همسر و فرزندان آنان و همچنین همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل ۶ ماه مدت حضور داوطلبانه در جبهه می باشد.

رشته ریاضی و انسانی به دلیل تعداد کم رشته محل های با کنکور امکان انتخاب سهمیه بسیج فعال و ایثارگران را ندارد ولی داوطلبان کنکور ریاضی و انسانی که از سهمیه بسیج فعال و انتخاب رشته استفاده می نمایند می توانند از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرند.

جهت مشاوره در زمینه نرم افزار تخمین تراز دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
11 دیدگاه برای “نرم افزار تخمین تراز دانشگاه آزاد”
  1. سلام با تراز ۵۵۱۳ و سهمیه ایثارگران ۲۵درصد شانس قبولیم برای پرستاری دانشگاه ازاد ملایر و یا توسرکان چقدره؟؟
    ممنون از پاسخگویتون و سایت خوبتون

  2. سلام
    با تراز ۶۲۳۲ و رتبه کشوری ۱۳۲۵۳۵ میشه هوشبری آزاد آورد؟؟؟؟
    منطقه یک هستم

  3. سلام وقتتون بخیر..خسته نباشید
    من با تراز 6998 .. رتبه کشوری79هزار و رتبه با سهمیه نهایی26هزار و درصدهای = ادبیات : 29 ، عربی : 28 ، دینی : 50 ، زبان انگلیسی : 42 ، زمین : 12 ، ریاضی : 3 ، زیست : 22 ، فیزیک : 3 ، شیمی : 10..احتمال قبولی پرستاری دانشگاه آزاد رو دارم؟

  4. سلام، با تراز حدودی ۶۸۰۰ و رتبه ۳۹۰۰۰ زیرگروه دو منطقه دو تجربی شانس قبولی بهداشت عمومی آزاد وجود داره؟

  5. سلام با تراز ۶۵۹۱ و رتبه کشوری ۹۸۱۳۱ امکان پرستاری آزاد ظرفیت مازاد و یا مامایی آزاد ظرفیت مازاد هست ؟این شانس رو دارم؟

  6. سلام با تراز ۵۸۰۰در زیر گروه دو و رتبه کشوری ۱۳۵۰۰۰ ایا امکان قبولی بهداشت عمومی ظزفیت خودگردان دانشگاه ازاد رو دارم؟

  7. سلام وقتتون بخیر با تراز ۵۰۰۰ و سهمیه ۵ درصد و رتبه کشوری ۲۷۳۰۰۰ منطقه یک امکان قبولی پرستاری دانشگاه های آزاد اطراف شیراز برای من وجود داره؟

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید