نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش

زمان جدید برگزاری کنکور ارشد

جهت مشاوره در زمینه نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش 99 نرم افزاری کاربردی و رایگان انتخاب رشته کنکور کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری است. نرم افزار انتخاب رشته سراسری و انتخاب رشته دانشگاه آزاد مجزا می باشد. داوطلبان کنکور در شته های ریاضی، تجربی، انسانی و… می توانند از این نرم افزار استفاده کنند. نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش در اختیار عموم داوطلبان کنکور 99 قرار گرفته است. داوطلبان در تمام مقاطع می توانند به صورت غیرحضوری و آنلاین انتخاب رشته کنند این نرم افزار بسیار مورد توجه داوطلبان قرار گرفته است. در این صفحه توضیحاتی مفید درمورد نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش می خوانید.

نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش

نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش بانک اطلاعاتی کنکور سازمان سنجش در دوره های قبل است. این نرم افزار با داشتن نتایج و نمرات داوطلبان کنکور سال های گذشته ، به تجزیه و تحلیل اطلاعات ورودی شما می پردازد.

نرم افزار انتخاب رشته دکتری 98

نحوه عملکرد نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش برای کنکور 99  به این صورت است که ، نرم افزار براساس ظرفیت های دانشگاه ها در هر رشته و مقطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری به تجزیه و تحلی میپردازد. این نرم افزار حاوی اطلاعات و قوانین و ضوابط سازمان سنجش برای پذیرش در دانشگاه ها است و داوطلبان کنکور 99 با داوطلبان کنکور سال قبل مقایسه می کند. کارنامه ها و رتبه های قبولی داوطلبان کنکور سازمان سنجش از منابع نرم افزار سازمان سنجش می باشند. داوطلبان با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش ، امکان دیدن اطلاعاتی شامل رتبه کل، رتبه در زیرگروه ها و گرایش و رشته های مختلف و رتبه در سهمیه را خواهند داشت. برای انجام انتخاب رشته شرایط عمومی و اختصاصی کنکور و شرایط عمومی و اختصاصی دانشگاه ها و علایق شما در نظر گرفته می شود.

انتخاب رشته با اعلام سهمیه های مصوب سازمان سنجش برای هر مقطع انجام می شود. برای اطلاع از انواع سهمیه ها نظیر سهمیه ایثارگران مربیان و آزاد و مناطق و… با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید. خروجی و پاسخ نرم افزار مجازی انتخاب رشته، در سه سطح بدبینانه، منطقی و خوشبینانه می باشد. نتایج انتخاب رشته مجازی با توجه به ترازهای داوطلبان در هر کد رشته و سهمیه ها تغییر می کند.

انتخاب رشته آنلاین دانشگاه آزاد 97

مطالب مرتبط:

نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99

نرم افزار انتخاب رشته دکتری 99

نرم افزار انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99

نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری 99

داوطلبان گرامی کنکور می توانند برای مشاوره در زمینه نحوه استفاده از نرم افزار انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش ، با کارشناسان صدای مشاور تماس بگیرند.

جهت مشاوره در زمینه نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید