نرم افزار انتخاب رشته ارشد سازمان سنجش سال 98-99

نرم افزار انتخاب رشته ارشد سازمان سنجش

جهت مشاوره در زمینه نرم افزار انتخاب رشته ارشد سازمان سنجش سال 98-99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نرم افزار انتخاب رشته ارشد سازمان سنجش سال 98-99 ، معتبرترین نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد رایگان است. این نرم افزار برای انتخاب رشته کنکور سراسری و دانشگاه آزاد است و حاوی اطلاعات جامع و کامل از کارنامه های کنکور ارشد دوره های قبل و سایر اطلاعات لازم برای انتخاب رشته کارشناسی ارشد می باشد. در این مقاله قصد داریم به شرح نحوه عملکرد و استفاده از نرم افزار انتخاب رشته ارشد سازمان سنجش بپردازیم. این نرم افزار به صورت رایگان در اختیار عموم داوطلبان ارشد است و بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

انتخاب رشته با اعلام سهمیه های مصوب سازمان سنجش برای هر مقطع انجام می شود. برای اطلاع از انواع سهمیه ها نظیر سهمیه ایثارگران و آزادگان، زلزله زدگان و سیل زدگان و … با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید. خروجی و پاسخ حاصل از اطلاعات وارد شده در نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد سازمان سنجش، در سه سطح بدبینانه، منطقی و خوشبینانه است. لازم به ذکر است که نتایج انتخاب رشته ارشدبا توجه به ترازهای داوطلبان در هر کد رشته و سهمیه ها تغییر خواهد کرد.

استفاده از نرم افزار انتخاب رشته ارشد سازمان سنجش سال 98-99

امکان استفاده از نرم افزار انتخاب رشته ارشد سازمان سنجش برای تمام داوطلبان کنکور سراسری و دانشگاه آزاد امکان پذیر است. این نرم افزار بانک اطلاعاتی کنکور سازمان سنجش در دوره های قبل می باشد و با داشتن نتایج و نمرات داوطلبان کنکور سال های گذشته ، به تجزیه و تحلیل اطلاعات ورودی داوطلب می پردازد.

نرم افزار انتخاب رشته ارشد سازمان سنجش، حاوی اطلاعات ، قوانین و ضوابط سازمان سنجش برای پذیرش در دانشگاه ها است و اطلاعات رتبه و تراز داوطلبان کنکور را با داوطلبان کنکور سال قبل مقایسه می کند. منابع نرم افزار سازمان سنجش کارنامه ها و رتبه های قبولی داوطلبان کنکور سازمان سنجش است.  داوطلبان با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش ، می توانند اطلاعاتی شامل رتبه کل، رتبه در زیرگروه ها و گرایش و رشته های مختلف و رتبه در سهمیه را مشاهده نمایند. برای انجام انتخاب رشته شرایط عمومی و اختصاصی کنکور و شرایط عمومی و اختصاصی دانشگاه ها و… در نظر گرفته می شود.

نرم افزار انتخاب رشته ارشد سازمان سنجش

شما می توانید از نرم افزار انتخاب رشته کنکور ارشد صدای مشاور به صورت کاملا رایگان و بدون محدودیت تکرار استفاده کنید. پیشنهاد میکنیم که از نرم افزار، با رتبه های مختلف و کمی بالا و پائین استفاده نمایید تا نتایج صحیح تری بدست بیاورید.

پیشنهاد می دهیم که حتما از نرم افزار تبدیل تراز به رتبه نیز استفاده کنید.

نحوه استفاده از نرم افزار انتخاب رشته ارشد

سامانه صدای مشاور نرم افزار انتخاب رشته ارشد را به صورت رایگان در اختیار داوطلبان قرار داده است. برای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته ارشد در ابتدا می بایست اطلاعات خود را در سایت سامانه صدای مشاور ثبت نمایید.

با توجه به اینکه اطلاعات براساس تجربیات کنکور سال های قبل می باشد پس انتخاب رشته کنکور شما بر مبنای نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری کاملا حدودی و تقریبی می باشد. بنابراین متقاضیان شرکت در انتخاب رشته ارشد کنکور سراسری لازم است با مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور در زمینه انتخاب رشته کنکور بر مبنای نرم افزار انتخاب رشته ارشد مشورت نمایند.

داوطلبان گرامی کنکور می توانند جهت اطلاع از ترتیب اولویت های انتخاب رشته کنکور به صورت کاملا اختصاصی و حرفه ای با توجه به این که در صد قبولی شما در چه دانشگاه و چه رشته ای بیشتر می باشد، با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید.

جهت مشاوره در زمینه نرم افزار انتخاب رشته ارشد سازمان سنجش سال 98-99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید