نرم افراز انتخاب رشته دانشگاه بدون کنکور 98

نرم افراز انتخاب رشته دانشگاه بدون کنکور 98

جهت مشاوره در زمینه نرم افراز انتخاب رشته دانشگاه بدون کنکور 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه بدون کنکور 98 ، ابزاری رایگان و پرکاربرد برای انجام انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه هایی است که امکان ثبت نام بدون کنکور دارند. استفاده از نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه بدون کنکور از متد و روش های انتخاب رشته به صورت مجازی است، این نرم افزار حاوی اطلاعات جامع و مهم از ظرفیت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ها و لیست رشته های بدون کنکور در هر دانشگاه می باشد. ثبت نام بدون کنکور در اغلب دانشگاه ها پذیرش براساس سوابق تحصیلی و شرط معدل انجام می شود. داوطلبان با ثبت اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام بدون کنکور ، می توانند به صورت رایگان و مجازی انتخاب رشته دانشگاه بدون کنکور را انجام دهند. برای اطلاع از دانشگاه هایی که ثبت نام بدون کنکور دارند و لیست رشته های بدون کنکور در سال 97-98 روی لینک زیر کلیک نمایید.

بدون کنکور کدام دانشگاه ها بدون کنکور دانشجو می پذیرند

بدون کنکور تصویب حذف کنکور 98 و ثبت نام با سوابق تحصیلی

 

حذف کنکور و انتخاب رشته دانشگاه بدون کنکور

طبق اطلاعیه رسمی سازمان سنجش، کنکور 85درصد از رشته های دانشگاه های دولتی حذف شده است و ثبت نام براساس سوابق تحصیلی انجام شده است، برای مشاهده اطلاعیه و قانون حذف کنکور 85 درصد از رشته ها روی لینک های زیر کلیک نمایید:

بدون کنکورحذف کنکور 85 درصد رشته های کنکور سراسری 98

بدون کنکور لیست رشته های 85 درصد بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن 97

 

راهنمای نرم افراز انتخاب رشته دانشگاه بدون کنکور 98

با توجه به افزایش تقاضای ثبت نام بدون کنکور و تعداد رشته ها و دانشگاه های بدون کنکور، استفاده از نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه بدون کنکور، به عنوان ابزاری کاربردی برای متقاضیان ثبت نام بدون کنکور می باشد. نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه بدون کنکور صدای مشاور، به صورت رایگان در اختیار داوطلبان قرار گرفته است. همانطور که در بالا اشاره کردیم این نرم افزار حاوی اطلاعات جامع و مهم از ظرفیت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ها و لیست رشته های بدون کنکور در هر دانشگاه می باشد. ثبت نام بدون کنکور در اغلب دانشگاه ها پذیرش براساس سوابق تحصیلی و شرط معدل انجام می شود. داوطلبان با ثبت اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام بدون کنکور ، می توانند به صورت رایگان و مجازی انتخاب رشته دانشگاه بدون کنکور را انجام دهند. 

در حال حاضر دانشگاه آزاد، دانشگاه علمی کاربردی ، دانشگاه پیام نور، موسسات غیرانتفاعی، پردیس های خودگردان- بین الملل و 85 درصد از رشته های دانشگاه های دولتی به صورت بدون کنکور دانشجو می پذیرند.

متقاضیان گرامی می توانند برای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته بدون کنکور و مشاوره انتخاب بهترین رشته با توجه به شرایط تحصیل ، میزان شهریه و بازار کار ، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

جهت مشاوره در زمینه نرم افراز انتخاب رشته دانشگاه بدون کنکور 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید