نحوه گزینش رشته های خاص چند برابر ظرفیت کنکور 98

دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور 1400

جهت مشاوره در زمینه نحوه گزینش رشته های خاص چند برابر ظرفیت کنکور 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله از نحوه گزینش رشته های خاص چند برابر ظرفیت کنکور 98 مطلع می شوید. كليه معرفی شدگان چندبرابر ظرفيت رشته های خاص ، لازم است پیش از مراجعه به موسسه ذيربط، جهت اطلاع از برنامه زمان و مكان، مدارک مورد نياز و شرايط عمومي و اختصاصي جهت انجام مراحل مصاحبه، معاينه و يا ساير مراحل گزينش حتماً با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند. (شماره تلفن های مندرج در همین صفحه).

شرایط و نحوه گزینش رشته های خاص چند برابر ظرفیت کنکور 98

شرایط و نحوه گزینش رشته های خاص چند براب ظرفیت کنکور به شرح زیر می باشد:

  • در گزینش رشته های خاص و چند برابر ظرفیت کنکور صرفا داوطلبانی قبول می شوند که در برنامه زمان مصاحبه و گزینش پیرو اطلاعیه سازمان سنجش شرکت نمایند. بعد از موفقیت در این مرحله و تایید صلاحیت عمومی داوطلبان توسط هیات مرکزی گزینش و کسب نمره حد نصاب (نمره عملی) برای هر رشته پذیرش نهایی انجام می شود. لازم به ذکر است که اسامي پذيرفته گان نهائي اين دانشگاه ها به همراه نتايج ساير رشته‌هاي متمركز کنکور سراسری اعلام می شود.
  • معرفی شدگان چند برابر ظرفيت کنکور سراسری، به منزله قبولی نیست. تمام معرفی شدگان ملزم می باشند جهت انجام‌ مراحل‌ مختلف‌ گزينش‌ در تاريخ هايی تعیین شده به‌ آدرس‌ تعيين‌ شده‌ از سوی موسسات در اين اطلاعيه مراجعه‌ کنند.
  • اگر به یک و يا دو مؤسسه معرفی شده­ اید، در صورت تمايل می توانید به يك مؤسسه و يا هر دو جهت انجام مراحل مختلف گزينش مراجعه نمایید. عدم‌ مراجعه‌ داوطلبان‌ جهت انجام‌ مراحل‌ گزينش در هر مورد معرفی برای انصراف‌ قطعی از گزينش‌ در رشته‌ يا رشته های مرتبط است. وضعیت داوطلب در اولویت های بعدی بررسی­ میشود. توجه داشته باشید که در ستون نتيجه كارنامه نهایی در مقابل كدرشته مربوطه، درج عدد یک، به معنی عدم دارا بودن شرايط گزينش است.
  • داوطلباني كه برای انتخاب یک يا چند كدرشته محل از مؤسسات دارای شرايط خاص مندرج در اين اطلاعيه اقدام نموده اند ولي در اين مرحله معرفي نشده‌اند، با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرند.
  • بعد از اعلام نتايج نهائی، در مهر سال 98، برای کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته های تحصیلی کنکور و تکمیل فرم انتخاب رشته خود در سايت اين سازمان در زمان مقرر اقدام کرده اند، کارنامه نتیجه نهایی صادر می شود. لذا داوطلباني كه پس از دريافت كارنامه نسبت به مندرجات آن براي آنان سوالاتي وجود دارد، می‌توانند به استناد پرينت کارنامه نتيجه نهائي در موعد مقرر با دلیل درخواست خود را مطرح نمایند. جهت مشاوره و رفع هرگونه سوال ابهام با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه نحوه گزینش رشته های خاص چند برابر ظرفیت کنکور 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید