نحوه گرفتن پاسپورت با برگ سبز در سال 98 – 99

نحوه گرفتن پاسپورت با برگ سبز در سال 98 - 99

جهت مشاوره در زمینه نحوه گرفتن پاسپورت با برگ سبز در سال 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله از نحوه گرفتن پاسپورت با برگ سبز در سال 98 – 99 مطلع می شوید.  مشمولان خدمت درصورتی که در حال تحصیل نباشند و فارغ التحصیل شده باشند، لازم است خود برگ سبز دریافت کرده و خود را به خدمت اعزام کنند.

مدارک و نحوه گرفتن پاسپورت با برگ سبز در سال 98 – 99

مدارک و نحوه گرفتن پاسپورت با برگ سبز برای مشمولان سربازی به اطلاع عموم مشمولان می رسد. پیش از اینکه نحوه دریافت پاسپورت با برگ سبز را شرح دهیم، توضیحی مختصر درمورد برگ سبز می دهیم:

نحوه گرفتن برگ سبز :

افرادی که بعد از فارغ التحصیلی مشمول خدمت سربازی می باشند و قصد دریافت برگ سبز و اعزام به خدمت نظام وظیفه را داند، به دفتر پلیس +10 مراجعه نمایند. نامه معرفی به نظام وظیفه که از دانشگاه محل فارغ التحصیلی دریافت کرده اید، به یکی از دفاتر پلیس +10 ارائه کنید. به همراه داشتن چند قطعه عکس و مدارک شناسایی الزامی است. به مراجعه کنندگان محل هایی برای انجام واکسیناسیون معرفی خواهد شد. در نهایت با تعیین تاریخ اعزام، برگ سبز دریافت خواهید کرد.

اگر مایل می باشید که در تاریخی معین به خدمت اعزام شوید، پیشنهاد می دهیم برای مشاوره در این زمینه از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با کارشناسان تماس بگیرید. کارشناسان سامانه صدای مشاور پاسخگوی تمام سوالات شما در زمینه اعزام به خدمت و گرفتن پاسپورت با برگ سبز می باشند.

گرفتن پاسپورت با برگ سبز :

بعد از دریافت برگ سبز به حالت اعزام به خدمت در میایید. سپس می توانید مبلغی در حدود 15 میلیون تومان برای حداکثر 20 الی 30 روز (نهایت دو ماه)، قبل از تاریخ اعزام به خدمتتان، با پاسپورت از کشور خارج شوید. گرفتن پاسپورت با برگ سبز ، بعد از پرداخت پول اینترنتی دو تا سه روز بعد از واریز، مجوز خروج از کشور (پاسپورت) برای شما صادر می شود. از طریق سامانه ای پلیس یا تماس با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه ، مراحل را پیگیری کنید. 

اگر گذرنامه داشته باشید در تاریخ مجاز می توانید از مرز خارج شوید. در غیر این صورت لازم به دفتر پلیس +10مراجعه کرده و درخواست صدور گذرنامه دهید. حدود یک هفته بعد از ثبت درخواست ، گذرنامه آماده تحویل خواهد بود. 

خروج از کشور برای صفر زیارتی :

اگر قصد انجام صفر زیارتی با برگ سبز را دارید، میتوانید مجوز خروج زیارتی بگیرید. اگر مشروط به اینکه مهر غیبت در برگ سبز شما درج نشده باشد.

خروج از کشور برای سفرهای تفریحی:

اگر فارغ التحصیل شده اید و در 6 ماهه دوم فرجه فارغ التحصیلی می باشید ، با ارسال دفترچه اعزام به خدمت و دریافت برگ سبز اعزام به خدمت و ارائه آن ،درصورتی مجاز به خروج از کشور خواهید بود که تا تاریخ اعزام یک ماه باقی مانده باشد.

جهت مشاوره در زمینه نحوه گرفتن پاسپورت با برگ سبز در سال 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید