سوالات دانش خانواده و جمعیت پیام نور 97-98

نحوه گذراندن درس دانش خانواده و جمعیت در پیام نور

جهت مشاوره در زمینه سوالات دانش خانواده و جمعیت پیام نور 97-98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سوالات دانش خانواده و جمعیت پیام نور ، از کتاب دانش خانواده و جمعیت که از سال تحصیلی ۹۳-۹۲ براساس مصوبه وزارت علوم جایگزین درس یک واحدی ” جمعیت و تنظیم خانواده ” شده است، طرح می شود.

درس دانش خانواده و جمعیت که از آن موقع به بعد درسی ۲ واحدی شد ابهاماتی را در پیام نور برای دانشجویان و حتی کارشناس رشته های پیام نور در مورد نحوه گذراندن آن بوجود آورد . موضوع ابهام نحوه گذراندن درس دانش خانواده و جمعیت در پیام نور آنقدر پیش رفت که حتی دفتر برنامه ریزی پیام نور نیز در این رابطه دچار اشتباه شد.

دانشجویان پیام نور در هر ترمی که باشند می توانند درس دانش خانواده و جمعیت را بگذرانند و اگر کارشناس رشته ها و یا مراکز پیام نور مدعی هستند که باید این درس را در ترم آخر یا سال آخر گذرانده شود اشتباه می کنند این اشتباه همان اشتباهی است که دفتر برنامه ریزی پیام نور قبلا کرده بود و و آن را اصلاح کرد.

سوالات دانش خانواده و جمعیت پیام نور

سوالات دانش خانواده و جمعیت پیام نور به صورت کاملا تستی می باشد، در مورد تعداد واحد این درس نیز سوالاتی می شود که باید بگوییم دانشجویانی که قبلا درس یک واحدی جمعیت و تنظیم خانواده را در هر ترمی که بودند و گذرانده اند دیگر نیازی نیست درس ۲ واحدی دانش خانواده و جمعیت را بگذرانند خوب اینجا یک موضوع مهم مطرح است و آن تعداد واحد کم شده است که این دسته از دانشجویان ۱ واحد از سرفصل جدید دروس عمومی کمتر واحد پاس می کنند که برای آنها با همان یک واحد کمتر محاسبه می شود و مشکلی ندارد

مثال : دانشجویی قبلا درس یک واحدی جمعیت را پاس کرده است اکنون سرفصل دروس رشته اگر ۱۳۸ واحد شده باشد برای وی ۱۳۷ واحد محاسبه می شود (سرفصل دروس عمومی در حال حاضر ۲۲ واحد است که برای این دانشجو ۲۱ واحد محاسبه می شود)

ضمنا در مورد دانشجویان ورودی 92 که درس جمعیت و تنظیم خانواده از دانشگاه قبلی دانشجو معادلسازی شده است به اطلاع می رساند درس جمعیت و تنظیم خانواده به ارزش 1 واحد از لیست دروس معادلسازی شده حذف گردیده و این دانشجویان موظفند درس دانش خانواده و جمعیت به ارزش 2 واحد را تا پایان تحصیل انتخاب و بگذرانند.

به طور مثال اگر همه دانشجویان کارشناسی باید 22 واحد درس عمومی و معارف بگذرانند ، دانشجویانی که درس جمعیت و تنظیم خانواده را گذرانده اند ، تعداد واحد های دروس عمومی این افراد 21 واحد می باشد و از این نظر هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت. (اگر تعداد واحدهای گذرانده یک رشته مثلا 138 واحد درسی می باشد برای دانشجویانی که درس جمعیت و تنظیم خانواده را گذرانده اند تعداد واحد گذرانده انها 137 واحد محاسبه می شود)

 

شرایط قسط بندی شهریه دانشگاه پیام نور

شیوه محاسبه نمره در پیام نور

معرفی به استاد در دانشگاه پیام نور

جهت مشاوره در زمینه سوالات دانش خانواده و جمعیت پیام نور 97-98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید