نحوه مشاهده نتایج کنکور سراسری 98

سامانه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال

جهت مشاوره در زمینه نحوه مشاهده نتایج کنکور سراسری 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله آموزشی نحوه مشاهده نتایج کنکور سراسری 98 را می آموزید. کنکور سراسری 98 در تاریخ 13 و 14 تیر ماه برگزار شد. نتایج کنکور سراسری تحت عنوان اعلام نتایج اولیه و اعلام نتایج نهایی کنکور منتشر می شوند. داوطلبان برای مشاهده کارنامه نتایج اولیه و نتایج انتخاب رشته می توانند به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند. 
تعداد داوطلبان کنکور سراسری 98 مطابق با اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، شامل، 144هزار و 437 داوطلب در گروه ریاضی، 642هزار و 228 نفر در گروه تجربی، 204هزار و 936 نفر در گروه انسانی، 12هزار و 249 نفر گروه هنر و در گروه زبان های خارجی 7هزار و 534 هزار داوطلب می باشد.
نتایج کنکور سراسری 98

نحوه مشاهده نتایج کنکور سراسری سال 98

نحوه مشاهده نتایج کنکور سراسری از طریق سایت سنجش و با استفاده از این راهنمای آموزشی انجام می شود. داوطلبان در دهه دوم مرداد 98 می توانند نتایج اولیه کنکور سراسری را دریافت کنند. برای اطلاع از “زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 98” کلیک کنید.
از دو طریق امکان دریافت نتایج را خواهید داشت که به شرح آن می پردازیم.

در روش اول، داوطلبان برای مشاهده نتایج کنکور به سایت سنجش مراجعه نمایند. لینک اعلام نتایج در زمان انتشار کارنامه اولیه کنکور در سایت sanjesh.org فعال می شود. در روش دوم داوطلبان میتوانند از طریق تماس تلفنی کارنامه کنکور را به سادگی دریافت نمایند. امکان دریافت نتایج کنکور سراسری به صورت تلفنی فراهم شده است. داوطلبان عزیز می توانند از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه از نتایج کنکور مطلع شده و کارنامه خود را دریافت کنند.

نحوه دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی

برای دریافت کارنامه کنکور و مشاهده نتایج کنکور نیاز به شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور خواهید داشت. اگر اطلاعات ثبت نام کنکور را گم کرده یا فراموش کرده اید ، نگران ناباشید. می توانید با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید و شماره داوطلبی و شماره پرونده خود را دریافت کنید. سیستم سازمان سنجش آموزش کشور امکان بازیابی اطلاعات لازم برای مشاهده نتایج را در اختیار داوطلبان قرار داده است. بنابراین از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

جهت مشاوره در زمینه نحوه مشاهده نتایج کنکور سراسری 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید