نحوه مشاهده نتایج مدارس شاهد

نحوه مشاهده نتایج مدارس شاهد

جهت مشاوره در زمینه نحوه مشاهده نتایج مدارس شاهد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله راهنمای تصویری مشاهده نتایج مدارس شاهد 97 – 98 می باشد. نحوه دریافت نتایج مدارس شاهد در تمام پایه ها از طریق سامانه سجا مدارس شاهد saja.medu.ir انجام می شود. نتایج ثبت نام مدارس شاهد و نحوه ملاحظه اسامی پذیرفته شدگان مدارس شاهد و لیست ذخیره مدارس شاهد را مطالعه خواهید نمود.

داوطلبان گرامی می توانند برای دریافت نتایج ثبت نام مدارس شاهد از طریق خط ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 و یا سایر شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان تماس حاصل فرمایند.

نتایج مدارس شاهد 97 – 98

نتایج ثبت نام مدارس شاهد در دو مرحله نتایج اولیه و مرحله نتایج نهایی در تمام مقاطع (نتایج مدارس شاهد پایه اول ، اعلام نتایج مدارس شاهد پایه دهم ، اعلام نتایج مدارس شاهد پایه هفتم) اعلام می گردد. نحوه و طریقه ملاحظه نتایج و اسامی پذیرفته شدگان مدارس شاهد از طریق این مقاله منتشر شده است.

اسامی پذیرفته شدگان مدارس شاهد 97 – 98

اسامی پذیرفته شدگان مدارس شاهد از طریق سامانه سجا اعلام می گردد. کلیه داوطلبان گرامی جهت ملاحظه اسامی پذیرفته شدگان به صورت زیر اقدام فرمایند.

مرحله اول :  مراجعه به سامانه سجا به آدرس saja.medu.ir و ورود به صفحه زیر:

مشاهده اعلام نتایج مدارس شاهد

مرحله دوم: در کادر صورتی که در تصویر ملاحظه می نمایید، کد ملی و شماره سریال شناسنامه دانش آموز را وارد نمایید. شماره سریال را رعایت نکته زیر وارد نمایید.

نحوه مشاهده اعلام نتایج مدارس شاهد

مرحله سوم: وارد پنل اعلام نتایج دانش آموز خواهید شد. دانش آموزانی که نامشان در لیست اسامی پذیرفته شدگان مدارس شاهد وجود دارد به واحد آموزشی مراجعه نمایند.

اعلام نتایج مدارس شاهد 97

درصورتی که نام دانش آموز در لیست اعلام نتایج ملاحظه شد این به معنی پذیرفته شدن نهایی در مدارس شاهد نخواهد بود و نتایج در مرحله نهایی و با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام مدارس شاهد و مراجعه حضوری مشخص خواهد شد.

تکته مهم: در صورتی که مراجعه به موقع به مدرسه مورد پذیرش نداشته باشید قبولی دانش آموز لغو شده و جایگزین وی از بین لیست ذخیره مدارس شاهد 97-98 که در هنگام اعلام نتایج مدارس شاهد مشخص می شود انتخاب و جایگزین می گردد.

جهت مشاوره در زمینه نحوه مشاهده نتایج مدارس شاهد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید