نحوه محاسبه نمره امتحان نهایی در شهریور پیش دانشگاهی

جهت مشاوره در زمینه نحوه محاسبه نمره امتحان نهایی در شهریور پیش دانشگاهی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نحوه محاسبه نمره امتحان نهایی در شهریور پیش دانشگاهی سال 99 به چه صورت است. این سوالی است که برای اغلب دانش آموزان وجود دارد. دانش آموزان تمایل دارند بدانند فرمول محاسبه نمره نهایی یک درس چیست؟ با اطلاع از نحوه محاسبه نمره امتحان نهایی یا محاسبه نمرات شهریور دبیرستان می توانند امتحانات شهریور را بررسی نمایند.

نحوه محاسبه نمره امتحان نهایی در شهریور پیش دانشگاهی سال 99

سازمان سنجش فرمول محاسبه نمره امتحان نهایی در شهریور پیش دانشگاهی سال 99 – 1400 را ابلاغ می نماید. مدارس موظف به محاسبه محاسبه نمرات شهریور دبیرستان مطابق با فرمول محاسبه نمره امتحانات می باشند.

دانش آموزان می توانند برای اطلاع از نحوه محاسباتی نظیر محاسبه نمره امتحان نهایی در شهریور ، نمره قبولی در امتحانات نهایی پیش دانشگاهی، نحوه ی محاسبه ی نمرات امتحان نهایی بزرگسالان ، نمره قبولی امتحان نهایی دوازدهم ، قبولی راحت برای تجدید شدگان در امتحانات نهایی ، شرایط قبولی در امتحان نهایی دوازدهم و حداقل نمره قبولی امتحان نهایی دوازدهم مطابق با تبصره پیش دانشگاهی با کارشناسان تماس حاصل فرمایند.

دانش آموزان عزیز و والدین گرامی می توانند از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

نکات مهم امتحانات شهریور ماه پیش دانشگاهی سال 99

دانش آموزان پیش دانشگاهی توجه داشته باشند که در تاریخ 98/04/30 تبصره جدیدی به تصویب رسیده است. پیرو قانون جدید به تصویب رسیده، دانش آموزانی که در امتحانات شهریور ماه 99 شرکت می کنند، امکان اخذ 24 واحد درسی را خواهند داشت. پیشنهاد و طرح صدور مجوز برای دریافت تمامی واحدهای درسی پایه پیش دانشگاهی در شهریور ماه 99 ، از سوی دفتر آموزش متوسطه نظری، به شورای عالی آموزش و پرورش ارائه شده است. پیرو این پیشنهاد موضوع انتخاب واحدهای پیش دانشگاهی، در بیست و دومین جلسه کمیسیون معین شورای عالی آموزش و پرورش به تصویب رسیده و اجرایی شد.

قانون تک ماده و تبصره

قانون تک ماده و تبصره در دوره پیش دانشگاهی سال 99 از سوی مرکز سنجش وزارت کشور ، درخصوص دانش آموزان پیش دانشگاهی اعلام شد. دانش آموزانی که در تمام دروس پیش دانشگاهی قبول شده اند و تنها در یکی از دروس نمره قبولی کسب نکرده اند، می توانند با استفاده از این قانون از فرصت تبصره زدن بهره مند شوند.

برای مشاهده فرمول تک ماده و تبصره کلیک کنید.

نمره قبولی در پیش دانشگاهی 10 می باشد. اگر دانش آموزد در درسی که نمره 7 به بالا کسب نموده است (یعنی نمره 7 الی 9/75)، می تواند با استفاده از تک ماده و تبصره آن درس را پاس کند. نیازی به امتحان مجدد نیست و همان نمره زیر 10، برای آن درس، در کارنامه دانش آموز به عنوان نمره قبولی در نظر گرفته می شود. اگر موفق به کسب نمره قبولی نشده اید ، بعد از امتحانات خرداد ماه می توانید از قانون تبصره استفاده کرده و در امتحان شهریور ماه شرکت نکنید.

مطالب مرتبط:

جهت مشاوره در زمینه نحوه محاسبه نمره امتحان نهایی در شهریور پیش دانشگاهی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
3 دیدگاه برای “نحوه محاسبه نمره امتحان نهایی در شهریور پیش دانشگاهی”
  1. یعنی مثل خرداد محاسبه میشه نمرمون؟

  2. سلام ی سوال داشتم خواستم بپرسم ازتون ک من مدرسه شبانه درس میخونم امتحان نهایی داشتم مستمرمو19شدم اما برگه امتحاتیمو6میشم فکر کنم…از بهمن هم باید برم دانشگاه حالا قبول میشم یا افتادم باید دوباره امتحان بدم؟؟لطفا جواب بدین😭

  3. سلام.اکر یک کتابی رو بزاریم واسه شهریور امتحان بریم و فرض مثال نمره سالانه ده باشه و نمره برگه در شهریور رو ۵ بگیریم آیا امکان استفاده از تک ماده هست؟

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید