نحوه بازیابی کد پیگیری و شماره پرونده کنکور 1401

نحوه بازیابی کد رهگیری و شماره پرونده کنکور

جهت مشاوره در زمینه نحوه بازیابی کد پیگیری و شماره پرونده کنکور 1401

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله راهنمای تصویری نحوه بازیابی کد رهگیری و شماره پرونده کنکور ۱۴۰۱ برای شما ارئه شده است . دریافت شماره داوطلبی کنکور سراسری و دانشگاه آزاد برای داوطلبانی که شماره داوطلبی کنکور سراسری و شماره داوطلبی کنکور آزاد سال ۱۴۰۱ را گم کرده اند از طریق این مقاله امکان پذیر است.

با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

نحوه بازیابی کد پیگیری کنکور ۱۴۰۱

بسیاری از داوطلبان کنکور سراسری در صورتی که کد پیگیری  یا شماره پرونده خود را راهنمای تصویری نحوه بازیابی کد پیگیری و شماره پرونده کنکور ، به شرح ذیل می باشد:

مرحله اول : برای بازیابی کد پیگیری و شماره پرونده کنکور باید وارد سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org شوید. همانطور که در تصویر زیر ملاحظه می نمایید ، قسمت بالا سمت راست گزینه دریافت شماره پرونده و بازیابی کد پیگیری کنکور سراسری وجود دارد. روی این لینک کلیک نمایید.

نحوه بازیابی کد رهگیری و شماره پرونده کنکور _ 1

مرحله دوم: بعد از کلیک روی لینک دریافت شماره پرونده و کد پیگیری کنکور سراسری صفحه جدید تحت عنوان سیستم ارسال درخواست باز می شود که در این مرحله اگر قبلا ثبت نام نکرده اید، لازم است برای عضویت سایت سازمان روی گزینه عضویت کلیک نمایید، سپس روی گزینه ورود به سیستم کلیک کنید.

دریافت کد پیگیری کنکور سراسری

داوطلبان گرامی توجه داشته باشند که برای عضویت در سایت سازمان سنجش برای دریافت شماره پرونده داوطلبی در زمان عضويت درصورتی که مشخصات فردی را اشتباه وارد نمایید، امکان ویرایش مشخصات فردی وجود ندارد و امکان تغییر نام و نام خانوادگی وجود ندارد و داوطلبان می تواند با کلیک بر روی منوی ویرایش مشخصات فردی، تغییرات جزئی که به دلیل اشتباه تایپی در برخی از موارد ثبت اطلاعات فردی مانند نام پدر، تاریخ تولد، شماره شناسنامه و کد ملی رخ داده است، ویرایش نمایند و محدودیتی برای اصلاح اطلاعات تماس و نشانی وجود ندارد.

در رابطه با ثبت اطلاعات، باید بگوییم که امکان اصلاح ایمیل وجود نخواهد داشت بنابراین در صورتی که پروفایلی با ایمیل اشتباه ایجاد کرده اید، لازم است چند روز صبر کنید تا پروفایل با ایمیل اشتباه بصورت خودکار حذف شود و بعد از آن می توانید پروفایل با ایمیل و مشخصات صحیح را وارد کنید.

  • اگر در سامانه پاسخگويي اينترنتي ، ثبت نام كرده ام و رمز ورود را نيز در ايميل دريافت نموده اید ولی قادر به ورود به سیستم نمی باشید، لازم است بدانید که از زمان عضویت در سامانه به مدت 3 روز فرصت دارید که با رمز ارسال شده به ایمیل، به سامانه وارد شوید و پس از سپری شدن این مهلت، پروفایل به دلیل عدم تایید حذف می شود.
  • توجه نمایید که این احتمال وجود دارد که پروفایل شما به دلیل مشابه حذف شده باشد. در این صورت از فرم فراموشی رمز اقدام کنید و با اعلام ایمیل یا شماره ملی، درخواست ارسال مجدد نام کاربری و رمز را ثبت نمایید.
  • اگر پروفایل حذف شده باشد یک پیام مشاهده می کنید که ایمیل/کد ملی وجود ندارد که در این شرایط باید نسبت به ایجاد پروفایل جدید اقدام نمایید.
  • اگر سیستم نام کاربری و رمز را به ایمیل شما ارسال نمود، نشان دهنده این است که پروفایل وجود دارد و توصیه می کنیم که در صفحه اول سامانه پاسخگویی با فشردن کلید های CTRL+F5 منتظر فراخوانی مجدد صفحه بتمانید و بعد از آن با نام کاربری و رمز ارسال شده به پروفایل برای ورود به سامانه تلاش کنید. اگر به دليل بروز مشكل موفق به دريافت كد پيگيري ثبت نام نشده اید.

نحوه بازیابی کد رهگیری و شماره پرونده کنکور _ 2

مرحله سوم: در این مرحله می توانید درخواست خود را به صورت سوال مطرح نمایید و با ارائه مشخصات و با پرنمودن فرم دریافت ، نسبت به دریافت بازیابی کد رهگیری و شماره پرونده کنکور اقدام نمایید؛ داوطلبان می توانند برای دریافت شماره پرونده و کد رهگیری تماس از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 و دریافت کدهای مذکور می باشد.

مرحله چهارم : سپس اطلاعات خواسته شده  اعم از شماره پرونده ، شماره شناسنامه و … را وراد نمایید.

نحوه بازیابی کد پیگیری و شماره پرونده کنکور 99

جمع بندی

در این مقاله سعی شده است تا راهنمای تصویری برای روش بازیابی کد پیگیری کنکور سراسری برای داوطلبانی که کد پیگیی و شماره پرونده خود را در دسترس ندارند ارائه شود.

در صورتی که در ذهنتان سوال پاسخ داده نشده ای

درباره “بازیابی کد رهگیری کنکور سراسری”باقی مانده است

می توانید با مجموعه بزرگ صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید

تا مشاوران ما شما را به بهترین شکل یاری نمایند.

“موفق باشید”

مقالات مرتبط

جهت مشاوره در زمینه نحوه بازیابی کد پیگیری و شماره پرونده کنکور 1401

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید