نحوه اعتراض به نتایج کنکور کارشناسی ارشد 98

زمان جدید برگزاری کنکور ارشد

جهت مشاوره در زمینه نحوه اعتراض به نتایج کنکور کارشناسی ارشد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله آموزشی راهنمای نحوه اعتراض به نتایج کنکور کارشناسی ارشد 98 است. امکان ثبت اعتراض به نتایج کنکور کارشناسی ارشد، بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد فراهم است. داوطلبان می توانند برای ثبت درخواست بررسی نتایج کارنامه نهایی کنکور کارشناسی ارشد ، در مهلت اعتراض از سوی سازمان سنجش اقدام نمایند. برای انجام مراحل ، زمان و نحوه اعتراض به نتایج کارشناسی ارشد 98 به اطلاع متقاضیان عزیز می رسد. 

نحوه اعتراض به نتایج کنکور کارشناسی ارشد سال 98

نحوه اعتراض به نتایج کنکور کارشناسی ارشد از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش به نشانی sanjesj.org انجام می شود. حدود یک الی دو ماه بعد از انتخاب رشته کارشناسی ارشد، اولویت های انتخاب کدرشته محل های داوطلبان انجام می شود. بعد از بررسی های لازم، رتبه داوطلبان در قالب کارنامه نهایی کنکور ارشد در هر رشته محل و دانشگاه محل قبولی اعلام می شود. زمان ثبت اعتراض به آزمون کارشناسی ارشد، پس از انتشار کارنامه نهایی کنکور کارشناسی ارشد است.

برخی از داوطلبان نیز اعتراضی به نتایج کنکور ارشد ندارند، ولی تمایل دارند درخواست خود را برای تغییر نتایج آزمون کارشناسی ارشد، ثبت نمایند. به این ترتیب درخواست خود مبنی بر بررسی اولویت های کدرشته محل های مندرج در فرم انتخاب رشته، تغییر در دوره مورد پذیرش و… را انجام می دهند. داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد برای اطلاع از اینکه در چه خصوص امکان ثبت اعتراض خواهند داشت و درخواست ایشان در چه زمینه هایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت، می توانند با سامانه صدای مشاور تماس بگیرند. کارشناسان راهنمای شما برای ثبت اعتراض و نحوه اعتراض به نتایج کنکور کارشناسی ارشد خواهند بود.

نحوه اعتراض به نتایج کنکور کارشناسی ارشد

در زمان اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد 98 در سایت سنجش گزینه ای به نام، اعتراض به نتیجه قبولی اضافه می شود. داوطلبان با استفاده از این بخش می توانند اعتراض خود را ثبت کنند. لازم به ذکر است که برای ثبت درخواست اعتراض به نتایج کنکور کارشناسی ارشد لازم است مراحل ثبت نام و عضویت را انجام دهید. توجه داشته باشید که امکان ثبت اعتراض به صورت تلفنی و دریافت کدپیگیری فراهم شده است. متقاضیان می توانند برای انجام مراحل اعتراض با سامانه صدای مشاور تماس بگیرند.

زمان اعتراض به نتایج کنکور کارشناسی ارشد 98

همانطور که گفتیم زمان اعتراض به نتایج کنکور کارشناسی ارشد حدود یک الی دو ماه بعد از انتخاب رشته کنکور ارشد است. زمان دقیق اعتراض به نتایج کنکور کارشناسی ارشد برای سال 98 هنوز اعلام نشده است. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت اعتراض می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه نحوه اعتراض به نتایج کنکور کارشناسی ارشد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید