نحوه اعتراض به نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد سال 98

نحوه اعتراض به نتیجه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه نحوه اعتراض به نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد سال 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلبنی که در مورد نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد سال 98 اعتراض دارند ، می توانند وارد سیستم پرسش و پاسخ دانشگاه آزاد شود . که در ادامه نحوه ثبت اعتراض توضیح داده شده است . داوطلبانی که نسبت به نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی سال 98 اعتراض دارند می توانستد تا تاریخ 3 اردیبهشت اعتراض خود را نسبت به نمره و درصدهای ثبت شده در کارنامه از طریق سیستم پاسخ گویی سازمان سجش ثبت نمایند .

تا توسط کارشناسان سازمان سنجش مورد بررسی قرار بگیرد . داوطلبینی که انتخاب رشته دکتری  دانشگاه های سراسری را انجام داده اند ، اوایل خرداد ماه می توانستند نتیجه انتخاب رشته خود را مشاهده نمایند . اگر در هیچ یک از رشته محل ها دعوت به مصاحبه نشدند و نسبت به این نتیجه اعتراضی دارند می توانند از 1 تا 7 خرداد ماه وارد سایت سازمان سنجش شوند و از قسمت سیستم پاسخگویی اعتراض خود را ثبت نماید . 

نحوه اعتراض به نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد سال 98

در مورد نحوه اعتراض به نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد از طریق مرکز آزمون دانشگاه آزاد  اطلاعیه ای دریافت نشده است . اما در ادامه راه برقراری ارتباط با مرکز آزمون را درباره هرگونه سوال و ابهام داوطلبان توضیح داده ایم . داوطلبینی که نتیجه انتخاب رشته خود را از طریق سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.iau.ac.ir مشاهده نمودند .

اگر نسبت به این نتیجه اعتراضی دارند می توانند وارد سایت دانشگاه آزاد شوند . از قسمت سمت چپ صفحه بر روی لینک ارتباط با ما کلیک نمایید . لینک طرح پرسش را وارد شوید . مشخصات نام و نام خانوادگی ، استان و شماره تلفن خود را وارد نمایید . و سوال خود را شرح دهید . می توانید اعتراض خود را نسبت به نتیجه معرفی به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد را ارسال نمایید و گزینه مربوط به ارسال را کلیک کنید . پاسخ سوال خود را می توانید بعد از 72 ساعت اداری از طریق لینک دریافت پاسخ در قسمت سیستم پرسش و پاسخ دریافت نمایید . اگر در ثبت اعتراض به این روش مشکلی بود می توانید با شماره تلفن روابط عمومی داشگاه آزاد با شماره 4743 021 تماس بگیرید . 

نحوه اعتراض به نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه سراسری سال 98 

داوطلبینی که نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری سراسری خود را از سایت سازمان سنجش دریافت نمودند . اگر در هیچ یک از کد رشته محل های انتخابی برای مصاحبه دعوت نشده اند  و یا اعتراضی نسبت به نتیجه مشاهده شده دارند می توانستند اعتراض خود را در سایت سازمان سنجش لینک سیستم پاسخگویی ثبت نمایند . از 1 تا 7 خرداد ماه مهلت داشتند تا با مراجعه به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش اعتراض خود را نسبت به نتیجه معرفی به مصاحبه اعلام کنند . اعتراض شما توسط کارشناسان سازمان سنجش بررسی می شود و از طریق سیستم پاسخگویی به شما اطلاع رسای می شود . 

جهت مشاوره در زمینه نحوه اعتراض به نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد سال 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید