نتایج اعتراض داوطلبان دکتری به سازمان سنجش

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

جهت مشاوره در زمینه نتایج اعتراض داوطلبان دکتری به سازمان سنجش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله خبری، از نتیجه اعتراض داوطلبان دکتری برای حد نصاب پذیرش دانشگاه تهران به سازمان سنجش و پاسخ سازمان سنجش به داوطلبان معترض دکتری 98 مطلع می شوید. همچنین خبر اعتراض به دانشگاه تهران و حدنصاب علمی پیشنهادی دانشگاه تهران و اشتباه دانشگاه که عدم معرفی برای مصاحبه است را میخوانید. رئیس سازمان سنجش در پاسخ به این اعتراضات اعلام کرد، اطلاعات آماری لازم به دانشگاه ها داده شده است. سازمان فقط درخواست کتبی دانشگاه ها را درمورد حد نصاب علمی کنکور دکتری بررسی می کند. جزئیات کامل خبر را در همین صفحه میخوانید.

اعتراض داوطلبان دکتری به سازمان سنجش آزمون دکتری 98

طی اعتراض داوطلبان دکتری به سازمان سنجش برای آزمون دکتری 98 ، سازمان سنجش اعلام کرد، اعلام نتایج انتخاب رشته و حد نصاب عملی اعلام شده است. اطلاعات آماری لازم برای حد نصاب و تعداد داوطلبان واجد شرایط و نمره های داوطلبان که از سوی سازمان سنجش به دانشگاه ها اعلام می شود و بعد از  یک حد نصاب به دانشگاه های پیشنهاد می شود.

از زمان اعلام نتایج اولیه دکتری 98 بسیاری از داوطلبان برای معرفی نشدن خود، به مصاحبه ، علیرغم دارا بودن رتبه بالا اعتراض کرده اند. بسیاری از این داوطلبان متقاضی ورود به دانشگاه تهران میباشند. داوطلبان دکتری نسبت به این موضوع معترض می باشند که با دارا بودن رتبه های بالا برای مصاحبه دعوت نشده اند.

نتیجه اعتراض داوطلبان دکتری به سازمان سنجش

حد نصاب علمی پشنهادی دانشگاه تهران و پاسخ به معترضان دکتری :

دانشگاه تهران در پاسخ به معترضان دکتری دانشگاه تهران اعلام کرد، حد نصاب را سازمان سنجش به دانشگاه تهران اعلام کرده است. اما دانشگاه آن را نپذیرفته است و حد نصاب خود را اعلام کرده است. رئیس سازمان سنجش اعلام کرد از معاون آموزشی دانشگاه تهران تعجب می کنم که چرا این موضوع را به این شکل اعلام کرده است!.

معاون آموزشی دانشگاه تهران در ادامه گفت ، با توجه به اینکه کارشناسان سازمان سنجش به دانشگاه تهران اعلام کردند که با حد نصاب دانشگاه این امکان وجود دارد که برخی از ظرفیت های پذیرش خالی بماند، اما دانشگاه تهران همواره بر حد نصاب خود پافشاری دارد.

مسئول سازمان سنجش ، خاطر نشان کرد که سازمان سنجش ، سازمانی داوطلب محور است. پس درصورت درخواست کتبی دانشگاه تهران، سازمان سنجش حتما با داوطلبان دکتری مساعدت لازم را خواهد داشت.

 

اشتباه دانشگاه تهران دلیل عدم معرفی برای مصاحبه است :

سازمان سنجش اضافه نمود، این موضوع که رتبه های بالاتر ، برای مصاحبه دکتری 98 معرفی نشده اند، به دلیل اشتباه دانشگاه تهران است. با توجه به بررسی های سازمان سنجش درمورد رتبه های بالاتر معرفی شده، باید بگوییم این گونه نیست که رتبه های بالاتر معرفی نشده باشند. 

اما تعدادی از داوطلبان دکتری با رتبه های پایین تر که در سال گذشته می توانستند با این رتبه معرفی شوند، امسال معرفی نشده اند. این به دلیل اشتباه دانشگاه در حد نصاب علمی دانشگاه تهران است.

دانشگاه تهران در پاسخ به اعتراض داوطلبان دکتری  عنوان کرد که صحبت هایی با سازمان سنجش شده است که برخی از رشته ها که تعداد داوطلبان معرفی شده در آن ها کم است را اعلام کند. برای اطلاع از مصاحبه و نتیجه نهایی اعتراضات داوطلبان دکتری از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه نتایج اعتراض داوطلبان دکتری به سازمان سنجش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید