مراحل نهایی استخدام آموزش و پرورش 98

تکمیل ظرفیت استخدام آموزش و پرورش

جهت مشاوره در زمینه مراحل نهایی استخدام آموزش و پرورش 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نتایج گزینش آزمون آموزش و پرورش سال 98 اعلام شد. آزمون استخدام آموزش و پرورش در تیرماه برگزار شد، مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات خبر انتشار نتایج نهایی گزینش پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش و جذب پذیرفته شدگان آزمون را اعلام نمود. داوطلبانی که در این آزمون مورد پذیرش قرار گرفته اند ، لازم است مطابق با دستور العمل زیر برای استخدام نهایی اقدام کنند، برای اطلاع از شروع دوره های مهارت آموزی یک ساله تماس بگیرید. متن اطلاعیه اعلام نتایج بررسی صلاحیت های عمومی (گزینش) و فرایند جذب پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام پیمانی تیرماه سال 98 آموزش و پرورش و زمان برگزاری آزمون جامع اصلح در این صفحه به اطلاع متقاضیان گرامی می رسد.

تاییدشدگان نهایی مکلفند به منظور انجام آزمایشات پاراکلینیکی بدو استخدام، سپردن تعهد خدمت محضری، گذراندن دوره یکساله مهارت آموزی ونحوه جذب و بکارگیری به شرح ذیل در سه مرحله اقدام نمایند.

مرحله اول: انجام آزمایشات پاراکلینیکی و تکمیل پرونده استخدامی
مرحله دوم: دوره یکساله مهارت آموزی
مرحله سوم: نحوه جذب و بکارگیری

مراحل نهایی استخدام آموزش و پرورش 98

مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات نتایج بررسی صلاحیت‌های عمومی (گزینش) و فرایند جذب پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون استخدام پیمانی تیرماه سال 98 وزارت آموزش‌ و پرورش را اعلام کرد. قبول شدگان پنجمین آزمون متمرکز دستگا‌های اجرایی کشور می توانند با مطالعه این صفحه که اطلاعیه رسمی مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات است، برای طی نمودن مراحل پذیرش نهایی، لازم است اقدامات ذیل را انجام دهند.

** تایید شدگان نهایی، برای انجام آزمایشات پاراکلینیکی در شروع مراحل استخدام، سپردن تعهد خدمت محضری، گذراندن دوره یک ساله مهارت آموزی و نحوه جذب و بکارگیری به شرح ذیل در سه مرحله اقدام نمایند:

** پذیرفته شدگانی که در مهلت مقرر برای پیگیری امور مربوط به انجام آزمایشات پزشکی، تشکیل پرونده استخدامی، ثبت نام و شرکت در دوره یک ساله مهارت آموزی در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، مراجعه نکنند، این عدم مراجعه به معنی انصراف از استخدام در آموزش و پرورش است و مسئولیت آن به عهده داوطلب خواهد بود.

مرحله اول: انجام آزمایشات پاراکلینیکی و تکمیل پرونده استخدامی

  • برای انجام آزمایشات پاراکلینیکی و تکمیل پرونده استخدامی حداکثر تا پنج روز بد از انتشار اسامی واجدین شرایط استخدام، توسط اداره کل آموزش و پرورش استان محل خدمت معرفی خواهید شد.
  • برای انجام آزمایشات اصل شناسنامه، کارت ملی و کارنامه نهایی صادره از سامانه همگام را به همراه داشته باشید و ضمن حضور در واحد امور اداری اداراه کل آموزش و پرورش استان ها، معرفی نامه برای انجام آزمایشات پاراکلینیکی، گواهی عدم سوء پیشینه، سپردن تعهد خدمت محضری و… را دریافت کنید و با رعایت سایر قوانین و مقررات مربوط در زمان مقرر اقدام نمایید.
  • ارائه کپی برابر با اصل سند تعهدنامه محضری به دانشگاه/پردیس مجری دوره یک ساله مهارت آموزی جهت ضبط در پرونده آموزشی الزامی است.

مرحله دوم: دوره یکساله مهارت آموزی

داوطلبان ملزم به گذراندن دوره یک ساله مهارت آموزی در دانشگاه های وابسته به آموزش و پرورش (دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیرشهیدرجایی) هستند.

برای ثبت نام و شرکت در دوره یکساله مهارت آموزی و قبل از مراجعه حضوری به دانشگاه محل برگزاری دوره به منظور کسب اطلاع ازنحوه ثبت نام در دوره، از طریق پایگاه ااطلاع رسانی دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیرشهید رجایی اقدام کنید و یا از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید، کارشناسان شما را راهنمایی می کنند.

مرحله سوم: نحوه جذب و بکارگیری

صدور ابلاغ تدریس و حکم استخدام پیمانی از ابتدای مهر ماه سال 98 به بعد، درصورت احراز شرایط ذیل خواهد بود:

  • شرکت در دوره مهارت آموزی، موفقیت در آزمون جامع اصلح و ارائه اصل گواهی دوره یکساله مهارت آموزی.
  • ارائه اصل گواهی مهارت‌های هفتگانه (ICDL) صادره از مراکز وموسسات مورد تأیید سازمان اداری و استخدامی کشور.
  • ارائه اصل گواهی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم برای داوطلبان دارای دین اسلام
  • اگر صلاحیت‌های عمومی شما، مورد تأیید هسته های گزینش آموزش وپرورش قرار نگرفته است؛ جهت تکمیل فرم درخواست تجدید نظر، به هسته گزینش آموزش وپرورش استان محل پذیرش خود مراجعه کنید. مطابق ضوابط مربوط حداکثــر فرصت اعتراض قانونی به مـدت دو ماه از تـاریخ انتشار اسامی است. برای کسب راهنمایی و مشاوره می توانید از طریق تلفن ثابت، با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان صدای مشاور تماس بگیرید.

آغاز ثبت نام دوره یک ساله مهارت آموزی

پذیرفته شدگان نهایی آموزش و پرورش برای ثبت نام در دوره مهارت آموزی، یک هفته بعد از انتشار اسامی به سایت دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی مراجعه کنند و یا برای انجام ثبت نام در دوره ها از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان صدای مشاور تماس بگیرند، کارشناسان ثبت نام در دوره های مهارت آموزی را برای شما انجام می دهند، آغاز کلاس های دوره مهارت آموزی در پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی از روز شنبه مورخ ۱۹ آبان ۹۷ به بعد خواهد بود.

 

زمان برگزاری آزمون جامع اصلح

زمان برگزاری آزمون جامع (اصلح) بعد از کسب موفقیت در پودممان های آموزشی، در تابستان سال 98 برگزار می شود؛ براین اساس پذیرفته شدگان آموزش و پرورش باید زمان دقیق برگزاری آزمون مزبور را از طریق سایت دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی پیگیری کنند و یا از طریق شماره تلفن های موجود در این صفحه با کارشناسان تماس بگیرند.

جهت مشاوره در زمینه مراحل نهایی استخدام آموزش و پرورش 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید