نتایج نهایی آزمون فنی و حرفه‌ای

نتایج آزمون کاردانی فنی حرفه ای

جهت مشاوره در زمینه نتایج نهایی آزمون فنی و حرفه‌ای

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله می توانید با استفاده از راهنمایی های که ارائه شده است اقدام به دریافت نتایج آزمون کاردانی فنی حرفه ای نمایید. در ادامه لینک دریافت نتایج آزمون فنی حرفه ای برای شما قرار گرفته شده است. نتایج نهایی را در تاریخ 16 مهر ماه در سایت سازمان سنجش می توانید مشاهده نمایید. در ادامه از شرایط پذیرش نهایی مطلع خواهید شد.

اعلام نتایج آزمون کاردانی فنی حرفه ای

اعلام نتایج آزمون کاردانی فنی حرفه ای از طریق سایت سازمان سنجش در تاریخ 16 مهر ماه منتشر خواهد شد. افراد می توانند با استفاده از راهنمایی هایی که در این مقاله ارائه شده است اقدام به دریافت نتایج خود از سایت نمایند. آزمون کاردانی فنی حرفه ای رد هر سال برگزار می شود و با توجه به نمره قبولی داوطلبان در دانشگاه های مختلف در سراسر کشور پذیرفته خواهند شد. در ادامه این مقاله می توانید از نحوه دریافت نتایج خود درسایت سازمان سنجش مطلع شوید. لینک دریافت نتایج نیز در ادامه برای شما قرار گرفته شده است.

لینک دریافت نتایج آزمون فنی و حرفه‌ای

زمان دریافت نتایج کاردانی فنی حرفه ای

در تاریخ 99/7/16 با ورود به سایت دریافت نتایج می توانید نتایج کاردانی فنی حرفه ای خود را دریافت نمایید.  پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در ۹ رشته با آزمون و در ۲۸ رشته صرفا با سوابق تحصیلی (معدل کل مقطع دیپلم) صورت گرفته است و داوطلبان رشته‌های بدون آزمون هم تا ۱۴ شهریور فرصت داشتند که نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته خود اقدام کنند. نتایج نهایی پذیرش در مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی امروز ۱۶ مهرماه در سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.

نحوه دریافت نتایج آزمون کاردانی فنی حرفه ای

داوطلبان می توانند بعد از ورود به سایت سازمان سنجش از پل سمت راست و انتخاب گزینه ی ” کاردانی فنی حرفه ای ” و انتخاب لینک دریافت نتایج، اقدام به دریافت نتایج آزمون کاردانی فنی حرفه ای نمایند.

نتایج نهایی آزمون فنی و حرفه‌ای

  • با توجه به تصویر بالا می توانید اقدام به دریافت نتایج خود نمایید.
  • نتایج آزمون کاردانی فنی حرفه ای
  • داوطلبان می توانند به چند روش بالا نتایج خود را دریافت نمایند.
  • اولین روش وارد کردن شماره پرونده و شماره شناسنامه می باشد.
  • روش دیگر استفاده و وارد کردن شماره داوطلبی و شماره شناسنامه بوده و پس از آن می توانید نتایج خود را مشاهده و دریافت نمایید.
  • نتایج نهایی آزمون دوره های کاردانی نظام جدید آموزشکده های فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی سال 1399
  • روش دیگر دریافت نتایج در صورت اختلال و یا هر گونه مشکلی در دریافت نتایج آزمون کاردانی فنی  حرفه ای می توایند با شماره های درج شده در این مقاله تماس حاصل نموده و بدون هیچ گونه مشکل نتایج خود را دریافت نمایید.

سایت دریافت نتایج آزمون کاردانی فنی حرفه ای

داوطلبان می توانند در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و انتخاب لینک مربوطه اقدام به دریافت نتایج خود نمایند. در سال جاری در این آزمون در رشته‌های با آزمون مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی تعداد ۹۱ هزار و ۸۷ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۸۲ هزار و ۵۰ نفر کارت ورود به جلسه را دریافت کردند. تعداد پذیرفته شدگان در این آزمون هنوز مشخص نشده است ولی با توجه به ظرفیت دانشگاه ها در سراسر کشور قابل بررسی می باشد.

شرایط پذیرفته‌شدگان‌ نهایی‌آزمون ‌كاردانی‌ دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای

متقاضیانی‌ كه‌ اسامی‌ آنها به‌ عنوان‌ پذیرفته‌‌شدگان‌ نهایی‌ این آزمون اعلام‌ شده‌ است‌، لازم است برای اطلاع از تاریخ و مدارك لازم برای ثبت‌نام (علاوه بر مدارك مندرج در این اطلاعیه) در تاریخ 99/07/19 به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه فنی و حرفه ای یا موسسه محل قبولی مراجعه نمایند.  عدم مراجعه بموقع پذیرفته شدگان برای ثبت‌نام به منزله انصراف از تحصیل آنان تلقی خواهد شد.

داوطلبان به‌ شرطی‌ مجاز به ‌ثبت‌نام‌ در مؤسسه محل قبولی خود خواهند بود كه‌ دارای گواهینامه دوره متوسطه نظام جدید در یكی از رشته‌های تحصیلی شاخه فنی و حرفه‌ای و كارودانش و یا دیپلم فنی و حرفه‌ای و كارودانش نظام ترمی و یا سالی واحدی و یا دیپلم شاخه نظری نظام آموزشی جدید ( نظام 3-3-6) و یا نظام ترمی واحدی و یا سالی واحدی بوده و یا دوره مربوط را حداكثر تا پایان شهریور ماه سال‌ 1399 با موفقیت‌ به پایان رسانده باشند و یا دارای دیپلم نظام قدیم (دوره چهارساله) بوده باشند.

اطلاعیه سازمان سنجش در رابطه با شرایط پذیرفته‌شدگان‌ نهایی‌آزمون ‌كاردانی‌ دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای

جمع بندی

تمامی مواردی که در رابطه با نتایج نهایی آزمون فنی و حرفه‌ای و شرایط پذیرش نهایی مورد نیاز است در این مقاله قرار گرفته شده است. شما می توانید با استفاده از لینک دریافت نتایجی که در بالا قرار دارد کارنامه آزمون فنی حرفه ای خود را به راحتی از سایت سازمان سنجش دریافت نمایید.

 

جهت مشاوره در زمینه نتایج نهایی آزمون فنی و حرفه‌ای

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید