نتایج مصاحبه دکتری 98 + زمان و نحوه دریافت

نتایج مصاحبه دکتری 97

جهت مشاوره در زمینه نتایج مصاحبه دکتری 98 + زمان و نحوه دریافت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اعلام نتایج مصاحبه دکتری 98 به شیوه‌های مختلف به اطلاع داوطلبان دکتری 98 می‌رسد. همانطور که اطلاع دارید، پذیرش دوره دکتری دانشگاه‌های کشور به صورت نیمه متمرکز است و لذا داوطلبان بایستی در هر دو مرحله‌ای که مورد ارزیابی قرار می‌گیرند یعنی آزمون متمرکز و مصاحبه تخصصی، نمره قبولی را کسب کنند. پذیرش شدن در آزمون دکتری 98 به معنی پذیرفته شدن داوطلبان در دوره دکتری نیست و داوطلبان باید به مصاحبه دکتری 98 خود دقت کنند و آن را به خوبی پشت سر بگذارند و منتظر نتیجه آن برای ورود و تحصیل در دوره دکتری باشند.

در این نوشتار ما در مورد زمان و نتایج نهایی مصاحبه دکتری 98 برای داوطلبان دوره دکتری 98 توضیح داده‌ایم که خواندن آن را به داوطلبان دوره دکتری 98 توصیه می‌کنیم.

برای دریافت نتایج مصاحبه دکتری 98  می توانید با مشاوران مرکز صدای مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری 98

اعلام نتایج مصاحبه دکتری 98 طبق روال هر ساله در شهریور ماه از طریق سازمان سنجش آموزش کشور به داوطلبان آزمون دکتری 98 اطلاع داده خواهد شد. نتایج مصاحبه دکتری 98 به منزله‌ی نتیجه نهایی دکتری 98 است و داوطلبان پذیرفته شده در این مرحله می‌توانند برای ثبت نام به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه کنند. داوطلبان دکتری 98 در بازه زمانی نیمه اول شهریورماه (زمان دقیق اعلام نتایج مصاحبه دکتری 98 متعاقبا بوسیله سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد) باید نسبت به دریافت نتیجه دکتری 98 خود طبق شیوه‌های دریافتی که در ادامه مقاله توضیح داده می‌شود، اقدام کنند.

ولیکن داوطلبان دکتری 98 باید توجه داشته باشند که چنانچه در این مرحله در دوره دکتری 98 پذیرش نشدند، فرصت تکمیل ظرفیت دکتری 98 را از دست ندهند و در بازه زمانی مربوط به تکمیل ظرفیت دوره دکتری که در ادامه این مقاله به آن می‌پردازیم، با توجه به ظرفیت‌های اعلام شده، نسبت به انتخاب رشته دوباره برای ورود به دوره دکتری اقدام کنند.

نحوه دریافت نتایج مصاحبه دکتری 98

داوطلبان دکتری 98 برای دریافت نتایج مصاحبه دکتری 98 بایستی در زمان تعیین شده به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند و از قسمت مربوط به دکتری تخصصی، کارنامه نهایی دکتری 98 خود را مشاهده و دریافت کنند.

داوطلبان دکتری 98 برای دریافت نتیجه نهایی مصاحبه دکتری 98 خود از سایت سازمان سنجش آموزش کشور به شماره داوطلبی یا شماره پرونده به اضافه‌ی شماره شناسنامه خود نیاز دارند. در صورتی که برای دریافت نتیجه مصاحبه دکتری 98 خود با مشکل مواجه شدید می‌توانید برای دریافت نتیجه خود از مشاوران صدای مشاوران راهنمایی بگیرید.

در برخی از دانشگاه‌های سراسری نیز با داوطلب پذیرفته شده در دوره دکتری 98 تماس می‌گیرند و نتیجه قبولی داوطلب را به او اعلام می‌کنند. داوطلبان بعد از اطلاع از نتایج دکتری 98 خود باید برای ثبت نام به دانشگاه‌های محل قبولی خود رجوع کنند و ثبت نام دکتری خود را انجام دهند.

اعتراض به نتایج دکتری 98

فرصت اعتراض به نتایج دکتری 98 برای داوطلبان دکتری 98 پس اعلام نتایج نهایی است. در صورتی که داوطلبان دکتری 98 به نتیجه نهایی دکتری 98 خود اعتراض داشته باشند، می‌توانند از طریق سایت سنجش آموزش کشور، اعتراض خود را به ثبت برسانند.

لازم است داوطلبان دکتری 98 بدانند که بازه اعتراض به نتایج نهایی، برای داوطلبان دوره دکتری، معمولا تا آبان ماه هر سال است. داوطلبان بایستی اعتراض خود را از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به ثبت برسانند و سازمان سنجش آموزش کشور از طریق طرق به اعتراضات داوطلبان کنکور 98 رسیدگی می‌کند و پاسخ می‌گوید.

تکمیل ظرفیت آزمون دکتری 98

تمامی داوطلبانی که در آزمون دکتری 98 در اسفندماه شرکت کرده‌اند و طبق نتیجه اولیه دکتری 98 برای انتخاب رشته دکتری 98 مجاز شده‌اند، می‌توانند در تکمیل ظرفیت دکتری 98 نیز انتخاب رشته کنند. تکمیل ظرفیت دوره دکتری98 مانند سال‌های پیش، در آبان ماه اعلام خواهد شد و داوطلبان می‌توانند برای تکمیل ظرفیت دکتری 98 دانشگاه‌های سراسر کشور، انتخاب رشته کنند.

نتایج اولیه تکمیل ظرفیت در آبان ماه و یا نهایتا تا آذر ماه هر سال در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به اطلاع داوطلبان آزمون دکتری 98 می‌رسد که آنان بایستی برای انجام مصاحبه به دانشگاه‌هایی که سازمان سنجش آموزش کشور به آنان اعلام کرده است، مراجعه کنند.

داوطلبان دکتری 98 برای شرکت در مصاحبه تکمیل ظرفیت دوره دکتری 98 باید مدارک خود را به دانشگاه مربوطه ارائه کنند و مصاحبه تخصصی بررسی سوابق علمی، آموزشی و پزوهشی خود را در روزی که دانشگاه برای داوطلبان معین می‌کند، انجام دهند.

 برای دریافت نتایج مصاحبه دکتری 98  می توانید با مشاوران مرکز صدای مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه نتایج مصاحبه دکتری 98 + زمان و نحوه دریافت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید