نتایج مرحله دوم المپیاد علمی و ادبی 97 – 98

تاخیر زمان برگزاری آزمون المپیاد دانش آموزی

جهت مشاوره در زمینه نتایج مرحله دوم المپیاد علمی و ادبی 97 – 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نتایج مرحله دوم المپیاد علمی و ادبی – زیست شناسی – سلول‌های بنیادی – پزشکی بازساختی سال تحصیلی 97 – 98 اعلام شد. انتشار نتایج تنها از طریق سامانه انجام می شود. شرکت کنندگان گرامی مرحله دوم المپادهای ادبی، زیست شناسی و سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی می توانند برای دریافت نتایج آزمون مرحله دوم به آدرس سامانه oly.medu.ir مراجعه نمایند و یا از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان صدای مشاور تماس حاصل نمایند و از نتایج آزمون به صورت تلفنی مطلع شوند . در صورت وجود هر گونه مشکل در ملاحظه نتایج از طریق سامانه مذکور، می توانید با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرید ، کارشناسان پاسخگوی داوطلبان عزیز خواهند بود.

نتایج مرحله دوم المپیاد ادبی – زیست شناسی – سلول های بنیادی – پزشکی بازساختی 97 – 98

برای ملاحظه نتایج آزمون المپیاد به آدرس oly.medu.ir مراجعه نمایید ، مطابق تصویر زیر بعد از وارد نمودن کد ملی و رمز عبور وارد سامانه اعلام نتایج المپیاد خواهید شد. معاون مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اعلام کرد، نتایج مرحله دوم المپیادهای علمی سال تحصیلی 98ـ97 از روز دوشنبه 10 تیر امسال اعلام می شود.

برای شرکت کنندگانی که در این مرحله پذیرفته نشده‌اند، کارنامه‌ای جهت اطلاع صادر شده است. برای اطلاع از زمان انتشار کارنامه مرحله دوم المپیاد دانش آموزانی که پذیرفته نشده اند ، با صدای مشاور تماس بگیرید. کارنامه براساس نتیجه پاسخگویی در سه حالت غلط، نزده و تعداد صحیح ، نمایش داده خواهد شد.

کمیته‌های علمی جهت تعیین نفرات پذیرفته شده، پس از مرتب نمودن نمرات دانش‌آموزان در قالب فرآیندهای رمزگذاری سیستمی تعریف شده در تمامی سوالات و مطابق روند عمل می نمایند.

اعلام نتایج مرحله دوم المپیاد

 نحوه تصحیح پاسخنامه‌های آزمون‌های تستی مرحله دوم المپیاد 97

بخشی از سوالات آزمون به صورت تستی برگزار گردیده است که نحوه پاسخگویی به سوالات چند گزینه ای توسط ماشین علامتخوان که از دقت بسیار بالا برخوردار می باشد تصحیح انجام خواهد شد ، البته بررسی به صورت دستی نیز جهت اطمینان کامل انجام می گردد.

نحوه تصحیح پاسخنامه های تشریحی آزمون مرحله دوم المپیاد 97

تصحیح اوراق تشریحی در دو مرحله انجام می شود. پیرو مصوبه شواری باشگاه دانش پژوهان جوان علاوه بر رمزگذاری اوراق امتحانی برای هر پاسخ، تو نفر تصحیح مننده جداگانه اوراق را بررسی می نمایند و این تصحیح توسط اعضای کمیته علمی و عوامل اجرایی ذیربط صورت می گیرد. نتایج آزمون بعد از کنترل های دقیق، خط برش را بر اساس گزارش نمرات مرتب شده تعیین نموده و بر همین اساس، نفرات برگزیده انتخاب شده‌اند.

جهت مشاوره در زمینه نتایج مرحله دوم المپیاد علمی و ادبی 97 – 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید