نتایج رشته محل های دکتری دانشگاه آزاد 97

تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کاردانی به کارشناسی 98

جهت مشاوره در زمینه نتایج رشته محل های دکتری دانشگاه آزاد 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

رشته محل های دکتری دانشگاه آزاد 97 و اعلام نتایج جدید برای رشته محل های زیرگروه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به اطلاع داوطلبان گرامی می رسد. اعلام نتایج رشته محل های دکتری دانشگاه آزاد ، توسط رئیس مرکز سنجش و پذیرش کشور برای رشته های پزشکی سال 97 ارائه گردید.

اعلام نتایج رشته محل های دکتری دانشگاه آزاد 97

اعلام نتایج رشته محل های دکتری دانشگاه آزاد ، توسط رئیس مرکز سنجش و پذیرش کشور برای رشته های پزشکی سال 97 ارائه گردید. نتایج آزمون سراسری دانشگاه آزاد در 98/06/25 تعداد از داوطلبان در رشت ههای رگوه پزشکی در دانشگاه دولتی مورد پذیرش قرار گرفتند و ثبت نام نموده اند و بخشی از ظرفیت زیرگروه پزشکی خالی مانده است که در مهر ماه تکیمل می گردد. زیر گروه پزشکی شامل سه رشته دکتری حرفه ای پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی و رشته های کارشناسی و کاردانی زیر گروه پزشکی نظیر علوم آزمایشگاهی ، پرستاری ، مامایی و سایر رشته ها نشیر دامپزشکی می باشد.

از روز شنبه تا دوشنبه 97/07/14 لغایت 97/07/16 داوطلبان جهت ثبت نام در محلی که قبولی اعلام گردیده به واحد دانشگاهی مذکور مراجعه نمایند.

در رشته های زیر مجموعه گروه پزشکی دانشگاه آزاد اعلام نتیجه مجددی انجام خواهد شد. شیوه اعلام نتایج به این صورت است که اگر قبولی قبلی را قبولی اصلی در نظر بگیریم و قبولی دوم را برای بخشی از داوطلبانی است که در دانشگاه آزاداسلامی در گروه پزشکی انتخاب رشته کردند و دارای رتبه های بالا بودند در نظر بگیریم، این گروه حداکثر در سه رشته/محل به صورت ذخیره اعلام خواهد شد و داوطلب که با شناسه دانشگاه آزاد وارد پروفایل خود می شود احتمالاً علاوه بر قبولی اصلی حداکثر سه رشته/ محل دیگر را به عنوان ذخیره مشاهده می نماید. ردیف ذخیره برای این رشته ها مشخص شده است. برای همه این داوطلبان سه ذخیره اعلام نشده به این دلیل که برخی از این داوطلبان همان اولویت اول پذیرفته شده اند و نیازی به اعلام ذخیره های دیگر ندارند. افرادی در سه ذخیره اعلام شده که در واقع نمرات پایین تری کسب نموده اند و این حداکثر سه رشته/ محل در زیر گروه پزشکی و رشته دامپزشکی برای این گروه اعلام می شود. لازم به ذکر است که این سه رشته / محل اعلام شده هر سه ذخیره می باشد، در صورت وجود ظرفیت امکان ثبت نام وجود دارد.

برای مشاهده نتایج رشته محل های دکتری دانشگاه آزاد از طریق سامانه www.azmoon.org اقدام نمایید. پذیرفته شده ها را در سایت واحد اعلام می شوند. داوطلبان گرامی می توانند جهت دریافت نتایج رشته محل های دکتری دانشگاه آزاد و نتایج رشته محل های دکتری دانشگاه آزاد 97 از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 909071614 با کارشناسان تماس بگیرند.

جهت مشاوره در زمینه نتایج رشته محل های دکتری دانشگاه آزاد 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید