نتایج تکمیل ظرفیت نهم به دهم نمونه دولتی 98 – 99

اسامی پذیرفته شدگان ذخیره نمونه دولتی

جهت مشاوره در زمینه نتایج تکمیل ظرفیت نهم به دهم نمونه دولتی 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله از نتایج تکمیل ظرفیت نهم به دهم نمونه دولتی 98 – 99 مطلع می شوید. اعلام نتایج تکمیل ظرفیت نهم به دهم مدارس نمونه دولتی از 98/06/11 آغاز شد. تکمیل ظرفیت نهم به دهم مدارس نمونه دولتی فرصتی مجدد برای دانش آموزانی است که در مرحله اعلام نتایج نهم به دهم مورد پذیرش قرار نگرفته اند. آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی نهم به دهم یکسان است. هر سال مدارس نمونه دولتی به دلیل عدم مراجعه برخی از داوطلبان جهت ثبت نام حضوری و یا ثبت نام تعدادی از داوطلبان در مدارس تیزهوشان ، مهلت تکمیل ظرفیت اعلام می کند. در شهریور ماه نتایج تکمیل ظرفیت نهم به دهم مدارس نمونه دولتی اعلام می شود. توجه داشته باشید که مدارس تیزهوشان برای ثبت نام داوطلبان نهم به دهم تیزهوشان، مرحله تکمیل ظرفیت ندارند. تکمیل ظرفیت نهم به دهم به مدارس نمونه دولتی اختصاص دارد. 

اعلام نتایج تکیمل ظرفیت نهم به دهم نمونه دولتی 98 – 99

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت نهم به دهم مدارس نمونه دولتی از تاریخ 98/06/11 منتشر شد. نتایج تکمیل ظرفیت نهم به دهم نمونه دولتی از طریق سایت نتایج نمونه دولتی نهم به دهم به نشانی azmoon.medu.ir منتشر می شود. امکان دریافت نتایج تکمیل ظرفیت از طریق تماس تلفنی امکان پذیر است. دانش آموزان عزیز و والدین گرامی می توانند برای دریافت نتایج تکمیل ظرفیت نهم به دهم مدارس نمونه دولتی با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرند.

بعد از ورود به سایت اعلام نتایج نهم به دهم مدارس نمونه دولتی، نتایج تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی نهم به دهم را مشاهده کنید. درصورتی که داوطلب مورد پذیرش قرار گرفته باشد، می تواند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام و تشکیل پرونده به مدرسه محل پذیرش تکمیل ظرفیت نمونه دولتی نهم به دهم مراجعه کند. برای اطلاع از مدارک مورد نیاز جهت مراجعه حضوری و ثبت نام در مدارس نمونه دولتی با سامانه صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.

دانش آموزان عزیز و والدین گرامی ، شما می توانید برای اطلاع از نتایج تکمیل ظرفیت نهم به دهم مدارس نمونه دولتی 98 – 99 با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه نتایج تکمیل ظرفیت نهم به دهم نمونه دولتی 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید