نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد رشته‌های خاص و بورسیه 97

اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد

جهت مشاوره در زمینه نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد رشته‌های خاص و بورسیه 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نتایج اولیه کنکور رشته‌های خاص و بورسیه کارشناسی ارشد 97- 98 اعلام شد. با اعلام نتایج اولیه رشته های خاص اسامی بیش از 23000 نفر از معرفی شدگان چند برابر ظرفیت از 97/04/03 اعلام شد. فهرست اسامی تعداد 23826 نفر منتشر شد.اسامی چند برابر ظرفیت در آن دسته از کد رشته‌های امتحانی دارای شرایط خاص، بورسیه با برنامه زمانی انجام مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش رشته های مربوط و تاریخ، محل و زمان مصاحبه یا آزمون عملی و پروژه در رشته های امتحانی آزمون کارشناسی ارشد 97 منتشر گردید. کد رشته های امتحانی عبارت است از (کدهای ۱۱۳۱، ۱۳۵۰، ۱۳۵۱، ۱۳۵۲، ۱۳۵۶، ۱۳۵۷، ۱۳۵۸، ۱۳۶۰، ۱۳۶۲، ۱۳۶۴ ). افرادی که به عنوان معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت رشته محل های دارای شرایط خاص و یا بورسیه در آزمون کارشناسی ارشد می باشند ملزم به مراجعه حضوری می باشند ، برای اطلاع از برنامه زمانی مشخص شده برای مصاحبه(در خصوص برنامه زمانی انجام مراحل مصاحبه رشته های خاص و بورسیه کارشناسی ارشد 97 و آزمون عملی رشته های دارای پروژه ) ، آزمون اختصاصی ، آزمون تشریحی و یا سایر مراحل گزینش و دریافت آدرس محل مراجعه معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت می توانید ، از سراسر کشور و از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

برای اطلاع از بورسیه دانشگاه تورنتو در مقطع کارشناسی کلیک نمایید.

داوطلبان گرامی توجه داشته باشند که حتما قبل از مراجعه حضوری ، جهت اطلاع از تغییرات احتمالی برنامه زمانی آزمون عملی و مصاحبه و دریافت كارت شركت در پروژه با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرید.

مصاحبه و آزمون نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد 97 – 98

افرادی که اسامی ایشان در لیست اعلام نتایج موجود می باشد و از معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت رشته‌ های دارای شرایط خاص و یا بورسیه در آزمون ورودی دوره‌ های كارشناسی ارشد ناپیوسته سال 97 می باشند، و جهت انجام مصاحبه ، آزمون اختصاصی ، آزمون تشریحی ، آزمون پروژه و سایر مراحل گزینش از ایشان دعوت گردیده است ، توجه نمایند که عدم مراجعه حضوری برای شركت در مراحل فوق ، به منزله انصراف از گزینش در كد رشته محل های ذکر شده و یا رشته محل های انتخابی مربوط می باشد و به هیچ عنوان فرصت مجددی در اختیار این گروه قرار نخواهد گرفت. قبل از مراجعه حضوری برای اطمینان از زمان و تغییرات احتمالی حتما با شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان تماس حاصل فرمایید. برای كد رشته‌ های امتحانی اسامی چند برابر اعلام نخواهد شد. افرادی که باتوجه به اولویت کد رشته محل های انتخابی شانس قبولی در رشته های انتخابی قبل از کد رشته های شرایط خاص و بورسیه و دانشگاه شاهد را داشته اند در فهرست معرفی شدگان چند برابر قرار ندارند این گروه از داوطلبان می توانند با توجه به کارنامه کد رشته محل های انتخابی خود با سازمان مکاتبه کنند.

داوطلبانی كه در زمان تعیین شده هزینه برگزاری آزمون عملی را پرداخت نموده اند و انتخاب كد محل تحصیل را انجام داده اند می توانند برای شركت در مصاحبه و یا دریافت كارت شركت در پروژه اقدام کنند.

جهت مشاوره در زمینه نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد رشته‌های خاص و بورسیه 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید