نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98

نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 97

جهت مشاوره در زمینه نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98 نیز مانند همیشه، جدای از نتایج دکتری 98 دانشگاه‌های سراسری به داوطلبان دوره دکتری 98 اعلام می‌گیرد. همانطور که اطلاع دارید، دانشگاه آزاد اسلامی با پذیرش دانشجو در مقطع دکتری، دامنه انتخاب داوطلبان دکتری را برای ورود به دوره دکتری افزایش داده است و همه ساله تعداد زیادی از دانشجویان برای ورود به دوره دکتری دانشگاه آزاد با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. زمان و روند پذیرش دانشجو در دوره دکتری دانشگاه آزاد 98 با دانشگاه‌های سراسری متفاوت است و همین امر ممکن است داوطلبان دکتری 98 را دچار سردرگمی کند. در اینجا به منظور روشن‌تر شدن این روند برای داوطلبان دکتری 98، در مورد زمان و نحوه اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98 به طور مفصل توضیح می‌دهیم و خواندن آن را به علاقه‌مندان تحصیل در دوره دکتری دانشگاه آزاد 98 توصیه می‌کنیم.

برای دریافت نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 98 و مشاوره مصاحبه دکتری می توانید با مشاوران مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری آزاد 98-99

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98-99 هنوز اعلام نشده است. داوطلبان دکتری 98 باید بدانند که هر چند آزمون دکتری دانشگاه‌های سراسری و آزاد اسلامی ادغام شده است و داوطلبان دوره دکتری تحت یک آزمون مورد سنجش قرار خواهند گرفت اما از مرحله انتخاب رشته دکترا، این دانشگاه‌ها یعنی دانشگاه‌های سراسری و آزاد اسلامی روند متفاوتی را پیش می‌گیرند و در مراحل مختلف آزمون دکتری به شیوه‌های متفاوتی عمل می‌کنند. در اینجا می‌خواهیم تاکید کنیم که نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ، به طور مجزا از دانشگاه سراسری، طبق روال هر ساله در اردیبهشت‌ماه از طریق سامانه معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org به اطلاع داوطلبان آزمون دکتری که انتخاب رشته دکتری آزاد 98 را انجام داده‌اند، خواهد رسید. لازم به ذکر است که در حال حاضر زمان دقیق اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد مشخص نشده است و داوطلبان برای اطلاع دقیق در این باره، بایستی در اردیبهشت ماه به همین سایت یعنی سایت صدای مشاور و یا سامانه معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی یعنی سایت azmoon.org مراجعه کنند و یا در صورت سردرگمی در مورد زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد می‌توانند با مشاوران صدای مشاوران تماس بگیرند تا آن‌ها را راهنمایی کنند. برای اطلاع از زمان اعلام نتایج دکتری کلیک نمایید.

نحوه دریافت نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98

 همانطور که داوطلبان دکتری 98 اطلاع دارند، دریافت نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98 نیز مانند نتایج انتخاب رشته دکتری 98 برای دانشگاه‌های سراسری، به معنی پذیرش داوطلبان آزمون دکتری دانشگاه آزاد 98 در دوره دکتری نیست و داوطلبان علاقه‌مند به دکتری دانشگاه آزاد بایستی برای نهایی شدن ورودشان به دوره دکتری 98، در مرحله مصاحبه نیز نمره قبولی کسب کنند. نحوه اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98 نیز مانند دیگر موارد، متفاوت از دانشگاه سراسری است. چنانچه لازم است بدانید؛ داوطلبان دکتری 98 علاقه‌مند به دانشگاه آزاد اسلامی بایستی برای مشاهده و دریافت نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد خود در زمان تعیین شده، به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه کنند و از طریق این سایت نتیجه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد خود را دریافت کنند. نتیجه انتخاب رشته داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد بر اساس حد نصاب نمره هر دانشگاه معین می‌شود، به این صورت که داوطلبانی که حد نصاب نمره تراز واحد دانشگاه آزاد انتخابی خود را کسب کرده باشند، دعوت به مصاحبه می‌شوند و در واقع نتیجه انتخاب رشته به معنای دعوت به مصاحبه شدن در آن دانشگاه‌های ذکر شده در نتیجه است و داوطلبان بایستی برای انجام مصاحبه به دانشگاه‌های معرفی شده، مراجعه کنند.

مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 98

مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 98 به این صورت است که دانشگاه‌ها چند برابر ظرفیت پذیرش خود از داوطلبان علاقه‌مند به دوره دکتری دانشگاه آزاد 98 برای شرکت در مصاحبه تخصصی دعوت به عمل می‌آورند. داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد که در نتیجه انتخاب رشته مشخص شد که از طرف واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به مصاحبه دعوت شده‌اند بایستی برای اطلاع از زمان و مکان مصاحبه خود به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند و یا با واحد دانشگاه آزاد شهر انتخابی خود تماس بگیرند. نحوه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد با دانشگاه سراسری متفاوت است. مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد به صورت استانی برگزار می‌شود یعنی دانشگاه آزاد در هر شهر یک دانشگاه را به عنوان مرکز مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد معرفی می‌کند و داوطلبان باید در زمان تعیین شده برای انجام مصاحبه به مرکز معرفی شده برای مصاحبه مراجعه کنند. لازم است داوطلبان علاقه‌مند به دوره دکتری دانشگاه آزاد دقت کنند که برای حضور در جلسه مصاحبه دکتری باید در پروتال دانشگاه ثبت نام کنند و مدارک خواسته شده را بارگزاری کنند. داوطلبان دکتری می‌توانند در صورت بروز مشکل در  هر کدام از این مراحل یعنی دریافت نتیجه انتخاب رشته، ثبت نام برای مصاحبه، بارگزاری مدارک و یا دیگر مراحل، با مشاوران صدای مشاوران تماس بگیرند و راهنمایی بخواهند.

برای دریافت نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 98 و مشاوره مصاحبه دکتری می توانید با مشاوران مرکز صدای مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید