میزان تاثیر معدل در کنکور سراسری 98

جهت مشاوره در زمینه میزان تاثیر معدل در کنکور سراسری 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

میزان تاثیر معدل در کنکور سراسری 98 مثبت و قطعی می باشد یعنی تاثیر مثبت معدل در کنکور سراسری به این صورت است که اگر هر نمره ای گرفته باشید فقط تاثیر مثبت آن ( در صورتی که شامل شود ) اعمال می شود و تاثیر منفی آن نمره اعمال نخواهد شد  و در هر حالت به سود دانش آموزان است.

توجه داشته باشید که تاثیر معدل در کارنامه اولیه کنکور سراسری و رتبه داوطلب مشخص می شود و در انتخاب رشته کنکور سراسری هیچ تاثیری نخواهد داشت. برای هر دانش آموز به دلیل پاسخ های صحیح و یا غلط و نزده ای که در هر یک از دروس کنکور دارد یک تراز یا نمره برای او محاسبه می شود. این تراز به نوعی نسبت مستقیمی با میانگین درصد کلیه شرکت کنندگان کنکور در آن درس  را دارد.

میزان تاثیر معدل در کنکور سراسری سال 98

قبلا تاثیر سوابق تحصیلی دبیرستان در کنکور به صورت 25 درصد و  نمره دروس امتحانات نهایی پیش دانشگاهی 5 درصد بوده است که دارای تاثیر مثبت بود احتمالا امسال نیز کسانی که معدل پیش دانشگاهی خود را قبل از سال 91 دریافت کرده اند و یا دیپلم خود را قبل از سال 84 اخذ کرده اند و یا اینکه به طور مثال دیپلم رشته ی ریاضی دارند و میخواهند در کنکور تجربی شرکت کنند شامل تاثیر مثبت معدل کنکور نمیشوند و تنها نمره و رتبه ی انها از طریق پاسخ گویی مستقیم به سوالات کنکور سراسری محاسبه می شود. به احتمال بسیار زیاد در کنکور 98 هم به همین صورت می باشد، که خبر قطعی تاثیر سوابق تحصیلی در همین سایت منتشر خواهد شد.

لازم به ذکر است که داوطلبان گرامی باید به موارد زیر توجه داشته باشند:
الف- آن گروه از دیپلمه‌های ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی که دیپلم خود را از سال ۸۴ به بعد دریافت نموده اند.
ب- داوطلبانی که دارای مدرک پیش دانشگاهی ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی، علوم و معارف اسلامی و هنر که مدرک دوره پیش دانشگاهی خود را از سال تحصیلی ۹۱-۱۳۹۰ به بعد دریافت نموده اند.
نکته: برای داوطلبان مشمول سوابق تحصیلی بندهای الف و ب، هر دو مورد اعمال می شود.
تاثیر معدل فقط برای دیپلمه های نظری اعمال خواهد شد.

ترمیم معدل و تاثیر مثبت معدل در آزمون سراسری 98

هماهنطور که می دانید نمره ی امتحانات نهایی شما میتواند تاثیر مثبتی در معدل شما اعمال نماید آموزش و پرورش برای همه ی کسانی که می خواهند نمرات خود را ارتقاء دهند شرایط شرکت دوباره در امتحانات نهایی را فراهم نموده است تا هر فرد که احیانا از نمره ی خود راضی نمی باشد بتواند نمره ی خود را ارتقاء دهد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.

چگونگی محاسبه تاثیر معدل در آزمون سراسری 98

به عنوان مثال، تراز نمره ریاضی شما در امتحان نهایی سوم دبیرستان (x)  و تراز نمره امتحان نهایی پیش دانشگاهی (y) و تراز ریاضی کنکور(z) می شود:

x*25%+y*z*70%=n

اما گفتیم که تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور بصورت مثبت است. در این مثال، بدلیل بیشتر بودن تراز کنکور از ترازی که بر اساس تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور محاسبه شده، بیشتر است، تاثیر سوابق تحصیلی را بر تراز ریاضی اعمال نمی کنند.  بنابراین این فرآیند برای هر یک از درس ها انجام می شود تا تراز نهایی داوطلب مشخص گردد.

داوطلبان گرامی می توانند درصورت وجود هرگونه ابهام با کارشناسان صدای مشاور تماس حاصل فرمایند.

جهت مشاوره در زمینه میزان تاثیر معدل در کنکور سراسری 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید