مهلت مجدد ثبت نام و ویرایش اطلاعات کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

مهلت مجدد ثبت نام کنکور ارشد 99

جهت مشاوره در زمینه مهلت مجدد ثبت نام و ویرایش اطلاعات کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مهلت مجدد ثبت نام و ویرایش اطلاعات کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ برای آن دسته از داوطلبانی که به دلایل گوناگون نتوانسته اند در در این آزمون ثبت نام نمایند و یا نیازمند ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود هستند فرصت مناسبی است تا نسبت به این کار اقدام نمایند. سازمان سنجش آموزش کشور هر ساله جهت همکاری و مساعدت با داوطلبان جامانده از ثبت نام آزمون ارشد، امکان ثبت نام مجدد برای این دسته از داوطلبان را در فرصتهای متعدد فراهم می نماید. در سال جاری نیز شیوع ویروس کرونا و به دنبال آن تعطیلی مدارس و دانشگاه ها باعث شد تا زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ به تعویق افتاده و فرصت ثبت نام و ویرایش اطلاعات برای داوطلبین چندین بار تکرار شود.

با این اوصاف تمامی متقاضیان ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد جهت پذیرش در دانشگاه های سراسری، آزاد، پیام نور، غیر انتفاعی و پردیس های خودگردان که موفق به ثبت نام در موعد مقرر نشده‌اند، می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند.

 در ادامه مقاله بررسی و معرفی بازه زمانی اعلام شده برای ثبت نام مجدد و ویرایش اطلاعات آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ پرداخته شده است.

داوطلبین گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات دقیق تر و همینطور ثبت نام تلفنی در مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب با مشاورین سایت صدای مشاوران تماس گرفته و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند.

فرصت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

فرصت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ در تاریخ ۱۴ تا ۱۶ بهمن ماه ۱۳۹۸ و داوطلبان به مدت سه روز فرصت داشتند تا با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ثبت نام خود را در کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ انجام دهند.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و به تعویق افتادن زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه ای زمان فرصت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ را از تاریخ  ۱ الی  ۳ اردیبهشت ماه  ۱۳۹۹ اعلام کرد. داوطلبین در صورت دارا بودن شرایط ثبت نام در این آزمون می توانند در بازه زمانی مشخص شده با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی ‏sanjesh.org انتخاب گزینه کارشناسی ارشد نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند. همچنین در صورت نیاز به ویرایش اطلاعات داوطلبین می توانند پس از طی نمودن مراحل بالا، با وارد نمودن کد رهگیری و مشخصات شناسنامه‌ای، ویرایش اطلاعات ثبت نام خود را انجام دهند.

جهت مشاوره در زمینه مهلت مجدد ثبت نام و ویرایش اطلاعات کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید