مهلت ثبت نام زائران به عراق در سامانه سماح 1401

مهلت ثبت نام زائران به عراق در سامانه سماح 98

جهت مشاوره در زمینه مهلت ثبت نام زائران به عراق در سامانه سماح 1401

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله از مهلت ثبت نام زائران به عراق در سامانه سماح سال 1401 مطلع می شوید. ثبت‌نام زائران به عراق در سامانه سماح انجام میشود. آغاز ثبت نام از اول شهریور ماه 1401 است. این سامانه جهت ایام حضور در عتبات مقدسه برای ثبت نام زائران اربعین حسینی از شهریور ماه فعال می شود. زائران گرامی پیش از اقدام به ثبت نام این صفحه را به دقت مطالعه نمایند. برای انجام ثبت نام در سامانه سماح با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرید.
با توجه به توافق انجام شده میان ایران و مجهوری عراق ، زائرین در معلت اعلام شده بدون نیاز به دریافت روادید و مشروط به ثبت نام در سمانه سماح به همراه گذرنامه معتبر برای زیارت اربعین امام حسین وارد کشور عراق شوند.
توجه داشته باشید که روادید فقط برای بازه زمانی اعلام شده اجرایی است. این روادید خارج از مهلت اعلام شده مورد پذیرش نمی باشد و باید خارج از این زمان برای دریافت روادید از طریق دفاتر زیارتی اقدام کنید.

زمان و مهلت ثبت نام زائران به عراق در سامانه سماح 1401

زمان و مهلت ثبت نام زائران به عراق در سامانه سماح از 1401/06/19 آغاز می شود و تا 1401/08/07 ادامه خواهد داشت (10محرم 1441 تا 30صفر 1441) . زائران گرامی برای ثبت نام به سامانه سماح مراجعه نمایند. پیش از انجام ثبت نام حتما موارد ذیل را به دقت مطالعه نمایید. امکان ثبت نام اینترنتی از طریق تماس تلفنی با سامانه صدای مشاور فراهم می باشد. متقاضیان می توانند از طریق شماره گیری شماره تلفن های مندرج در همین صفحه ، ثبت نام به عراق را در سامانه سماح انجام دهند.
  • جهت زیارت در اربعین ، ثبت نام در سماح الزامی است. سامانه سماح به سامانه نیروی انتظامی متصل است. زائرینی که اجازه خروج از کشور را دارند، می توانند از کشور خارج شوند.
  • تکمیل موارد ستاره دار در ثبت نام الزامیست.
  • سازمان ثبت احوال ، در سامانه سماح نمایش داده می شود. اگر مغایرتی در اطلاعات خود می بینید، به اداره ثبت احوال محل سکونت خود مراجعه کنید.
  • تا زمان پرداخت هزینه های مصوب درخواست زائرین در سامانه قطعی نمی شود. پرداخت هزینه به منزله بیمه شدن زائر در خاک عراق است
  • در ثبت شماره تلفن در سامانه دقت داشته باشید زیرا اطلاع رسانی به صورت تلفنی انجام می شود.
  • پیشنهاد میدهیم حتما برای انجام مراحل ثبت نام با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرید، کارشناسان تمام مراحل ثبت نام را برای متقاضیان انجام می دهند.
  • شماره گذرنامه را با حرف لاتین ابتدایی آن ثبت کنید.
  • درصورتی که قصد انصراف دارید، هزینه ثبت نام بعد از کسر خسارت مربوطه از طریق شعب بانک ملی مسترد می شود. برای اطلاع از مهلت انصراف تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه مهلت ثبت نام زائران به عراق در سامانه سماح 1401

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید