مهلت ثبت مهمان دانشگاه پیام نور 97

زمان ثبت نام بدون کنکور پیام نور

جهت مشاوره در زمینه مهلت ثبت مهمان دانشگاه پیام نور 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مهلت ثبت نام دانشگاه پیام نور برای سال 97 اعلام شد، امکان درخواست مهمان موقت و دائم از طریق سامانه ی گلستان انجام می شود مهلت ثبت مهمان دانشگاه پیام نور در این اطلاعیه منتشر شده است.  برای اطلاع از نحوه تغییر رشته در دانشگاه پیام نور ، زمان ثبت تغییر رشته و تغییر گرایش دانشگاه پیام نور ، زمان ثبت تغییر رشته و تغییر گرایش و اعتراض به سوالات امتحان دانشگاه پیام نور 97 روی لینک های آبی کلیک نمایید.

دانشجویان گرامی از سراسر کشور، می توانند جهت انجام ثبت مهمان از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس حاصل فرمایند.

مهلت ثبت مهمان دانشگاه پیام نور سال 97

مهلت مهمان دانشگاه پیام نور از 97/10/02 آغاز شد و تا 97/10/30 ادامه دارد، طبق تقویم آموزشی نیمسال اول ۹۷-۹۸ پیام نور زمان درخواست مهمان ( دائم و موقت ) و همچنین درخواست تغییر رشته و گرایش انجام می گردد ، دانشجویان گرامی می توانند جهت انجام ثبت مهمان پیام نور از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس حاصل فرمایند.

برای مشاهده تقویم آموزشی نیمسال پاییز 97-98 کلیک کنید.

نحوه ثبت مهمان دانشگاه پیام نور

برای انجام ثبت مهمان دانشگاه پیام نور، وارد منوی درخواست ها ، تقاضای انتقال و مهمان شده ، سپس تقاضای انتقال به صورت مهمان در واحدها و مراکز داخلی را انتخاب کنید. بعد از ثبت درخواست در سیستم جامع گلستان، مراکز مبدا و مقصد برای تایید درخواست را پیگیری کنید ، توجه نمایید که دانشجویان متقاضی مهمان دائم باید به مرکز محل تحصیل خود مراجعه نمایند و زمانی امکان انتخاب واحد در نیمسال اول ۹۷-۹۸ را خواهید داشت که در سیستم گلستان درخواست مهمان داده باشید و وضعیت شما در سیستم گلستان از سوی مراکز مبدأ و مقصد مشخص شده باشد. برای مشاهده راهنمای تصویری کلیک نمایید.

شرایط افزایش شهریه مهمان در دانشگاه پیام نور

شرایط افزایش شهریه مهمان در دانشگاه پیام نور به این صورت است که برخی از مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور، شهریه متغیر به شرح ذیل افزایش خواهد یافت:

  • میزان شهریه متغیر مهمان موقت یا مهمان دائم به مراکز چهارگانه تهران و مرکز ری با ضریب ۱.۳ محاسبه و اخذ می گردد.
  • میزان شهریه متغیر مهمان موقت یا مهمان دائم به مراکز استان ها و شهرهای ورامین و پاکدشت ، لواسان، دماوند، پردیس، با ضریب ۱.۲ محاسبه و اخذ می شود.
  • میزان شهریه متغیر مهمان موقت یا مهمان دائم از مراکز با نواحی پایین تر به بالاتر به غیر از شهرهای مذکور بند ۱ و ۲، بدون ضریب محاسبه و اخذ می شود.
  • اگر قصد در خواست مهمان دائم دارید به صورت حضوری به دانشگاه مراجعه نمایید ولی ثبت درخواست مهمان موقت هم از طریق ثبت سیستم  گلستان امکان پذیر است.
  • اگر در زمان تعیین شده (تا زمانی که مرکز مبدا موافقت را اعلام نکرده باشد) از درخواست خود منصرف شدید، می توانید با مراجعه به سیستم گلستان ثبت درخواست را حذف کنید.
  • دانشجویان می توانند از امکان مهمان شدن به شرط آنکه مرکز مقصد رشته آن ها را در همان مقطع داشته باشد ، استفاده نمایند.
  • دانشجویان گرامی از سراسر کشور، می توانند جهت انجام ثبت مهمان از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس حاصل فرمایند.

جهت مشاوره در زمینه مهلت ثبت مهمان دانشگاه پیام نور 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید