منابع کنکور کارشناسی ارشد mba سال 98

منابع کنکور کارشناسی ارشد mba سال 98

جهت مشاوره در زمینه منابع کنکور کارشناسی ارشد mba سال 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلبان کنکور MBA با اطلاع از منابع کنکور کارشناسی ارشد mba در سال 98 می توانند خود را برای آزمون ارشد آماده کنند. لازم است تسلط کافی به منابع کنکور کارشناسی ارشد داشته باشید. به همین منظور قصد داریم اطلاعات مفیدی در اختیار داوطلبان عزیز آزمون ارشد mba بگذاریم.

منابع کنکور کارشناسی ارشد 98 mba 

با توجه به منابع کنکور کارشناسی ارشد 98 و نمونه سوالات آزمون های دوره های قبلی، دروسی که لازم است برای کنکور MBA ، به آن تسلط کافی داشته باشید عبارت اند از زبان تخصصی انگلیسی ، رشته مدیریت کسب و کار، استعداد و آمادگی تحصیلی ویژه رشته مدیریت و ریاضی عمومی 1 و 2 فنی و مهندسی. لازم است به به درس زبان تخصصی توجه بیشتری داشته باشید، ضریب زبان تخصصی 1 و دو درس دیگر با ضریب 2 در نتیجه آزمون اعمال می شوند.

این دروس شاید تعداد پایین سوالات آزمون را به خود اختصاص داده باشند، ولی به سادگی می توانید خود را برای تست زنی در آنها آماده کنید. توجه داشته باشید که برای پذیرفته شدن در آزمون کارشناسی ارشد MBA باید به این دروس به خوبی تسلط داشته باشید.

داوطلبان برای ورود به دانشگاه هایی نظیر دانشگاه پیام نور، دانشگاه غیرانتفاعی و آزاد لازم است، در کنکور سراسری ثبت نام کنید. برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد MBA فراگیر دانشگاه آزاد نیز لازم است در کنکور سراسری ثبت نام کنید. ثبت نام بدون کنکور ارشد MBA در دانشگاه پیام نور امکانپذیر نیست.

در حال حاضر تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد MBA در دانشگاه های روزانه، شبانه، غیرانتفاعی، پردیس خودگردان، آزاد، پیام نور و به‌صورت مجازی (مجازی دولتی، پیام نور، غیرانتفاعی و واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد امکانپذیر است.

نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد MBA

نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد MBA یا همان مدیریت کسب کار، از طریق 4 روش انجام می شود. اگر هیچ یک از گزینه های زیر را انتخاب نکرده اید، لازم است در کنکور سراسری ثبت نام کنید. 

  • ثبت نام در پردیس های خودگردان دانشگاه‌های دولتی
  • تحصیل در دانشگاه پیام نور
  • ثبت نام در مراکز بین‌المللی دانشگاه پیام نور
  • استفاده از سهمیه استعدادهای درخشان (ویژه دانشجویان کارشناسی)

جهت مشاوره تحصیلی در زمینه انتخاب بهترین دانشگاه ، جهت تحصیل و ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد MBA با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه منابع کنکور کارشناسی ارشد mba سال 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید