منابع کنکور کاردانی فنی و حرفه ای و کاردانش 98

منابع کنکور کاردانی فنی و حرفه ای و کاردانش 98

جهت مشاوره در زمینه منابع کنکور کاردانی فنی و حرفه ای و کاردانش 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این صفحه لیست کامل منابع کنکور کاردانی فنی و حرفه ای و کاردانش سال 98 را مشاهده می کنید و از زمان ثبت نام و برگزاری کنکور کاردانی فنی و حرفه ای و کاردانش و اعلام نتایج مطلع می شوید. دفترچه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای کاردانش و موسسات غیرانتفاعی را دانلود نمایید. اخیرا اخبار مربوط به احتمال حذف کنکور فنی و حرفه ای و کاردانش توسط کانال های متعدد خبری منتشر شد. ولی کنکور کاردانی فنی و حرفه ای و کاردانش حذف نشده است و حذف کنکور هنرستانی ها قطعی شد. برای اطلاع از اخبار حذف کنکور هنرستانی ها روی لینک زیر کلیک نمایید:

حذف کنکور هنرستانی ها قطعی شد (کلیک نمایید)

پایگاه اطلاع رسانی دفتر آموزش های فنی وحرفه ای طی اطلاعیه ای اعلام کرد تعداد رشته های شاخه های فنی و حرفه ای 42 رشته است. از میان این 42 رشته 31 رشته بدون آزمون و بدون کنکور ، با شرط معدل و 11 رشته با آزمون و کنکور خواهد بود.

لیست منابع کنکور کاردانی فنی و حرفه ای و کاردانش 98

لیست منابع کنکور کاردانی و فنی حرفه ای و کاردانش برای کنکور سال 98 مطابق جداول زیر است. توجه داشته باشید که امکان تغییر منابع کنکور کاردانی وجود دارد. درصورت ایجاد تغییر در منابع کنکور فنی و حرفه ای کاردانش 98 ، اطلاعات این صفحه به روزرسانی می شود. برای اطلاع از اخبار جدید مربوط به منابع آزمون کاردانی، زمان برگزاری آزمون و زمان اعلام نتایج کاردانی فنی و حرفه ای و کاردانش ، با صدای مشاور تماس بگیرید.

برای مشاهده شرایط و زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 98-99همین جا کلیک کنید.

کنکور فنی و حرفه ای و کاردانش حذف نشده و پابرجاست. پایگاه اطلاع رسانی دفتر آموزش های فنی و حرفه ای اعلام کرد، تعداد رشته های شاخه های فنی و حرفه ای 42 رشته است. از میان این 42 رشته 31 رشته بدون آزمون و بدون کنکور ، با شرط معدل و 11 رشته با آزمون و کنکور خواهد بود.

رشته های پرمتقاضی همچنان پذیرش با کنکور دارند. رشته هایی نظیر رشته کامپیوتر، حسابداری و معماری و… که لیست منابع آن را در جداول زیر مشاهده می کنید پذیرش از طریق کنکور دارند./منابع کنکور کاردانی فنی و حرفه ای و کاردانش.

منابع کنکور کاردانی فنی و حرفه ای و کاردانش

توجه داشته باشید که امکان تغییر منابع کنکور کاردانی وجود دارد. درصورت ایجاد تغییر در منابع کنکور فنی و حرفه ای کاردانش 98 ، اطلاعات این صفحه به روزرسانی می شود. برای اطلاع از اخبار جدید مربوط به منابع کنکور کاردانی فنی و حرفه ای و کاردانش ، زمان برگزاری آزمون و زمان اعلام نتایج کاردانی فنی و حرفه ای و کاردانش ، با صدای مشاور تماس بگیرید.

دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته + زمانبندی ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای و کاردانش

برای مشاهده زمن ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای و کاردانش ، زمان برگزاری آزمون و زمان اعلام نتایج و دانلود دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی روی لینک های زیر کلیک نمایید:

زمان ثبت نام بدون کنکور و کنکور کاردانی فنی و حرفه ای و کاردانش 98

دانلود دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه ای و غیرانتفاعی (لینک به زودی فعال میشود)

 

جهت مشاوره در زمینه منابع کنکور کاردانی فنی و حرفه ای و کاردانش 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید