معدل بالای چند در کنکور تاثیر دارد

تاثیر معدل در کنکور سازمان سنجش

جهت مشاوره در زمینه معدل بالای چند در کنکور تاثیر دارد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

معدل بالای چند در کنکور تاثیر دارد ؟ قانون شرط معدل در کنکور به چه صورت است؟ این سوالات ذهن اغلب داوطلبان کنکور و دانش آموزان را به خود مشغول داشته است. در این مقاله قصد داریم قانون تاثیر معدل در کنکور 98 که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور تعیین گردیده است، را به طور کامل شرح دهیم.

معدل بالای چند در کنکور تاثیر دارد | نحوه تاثیر شرط معدل در کنکور 98

معدل در کنکور تاثیر دارد و نحوه تاثیر شرط معدل از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام گردیده است. در این مقاله به دانش آموزان ، راهکار افزایش معدل را آموزش خواهیم داد و تاثیر معدل در کنکور را شرح خواهیم داد. هر سال سازمان سنجش آموزش کشور میزان تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری 98 را از طریق دفترچه اعلام می نماید.

برای اطلاع از تفاوت تاثیر معدل در کنکور برای نظام جدید و قدیم کلیک نمایید.

تاثیر معدل در کنکور مثبت می باشد ، حتی برای دانش آموزانی که معدل پایین دارند. تاثیر معدل فقط برای دیپلمه های نظری اعمال می شود و بر دروس نهایی مقطع پیش دانشگاهی برای افرادی که از سال 98 تاکنون مدرک پیش دانشگاهی خود را دریافت نموده اند ، می باشد. تاثیر معدل کتبی در کنکور سراسری سال 98 ، 25 درصد به صورت تاثیر مثبت است و تاثیر معدل دروس نهایی پیش دانشگاهی در کنکور سراسری 98 نیز 5 درصد تاثیر مثبت است. توجه داشته باشد که تاثیر معدل در کارنامه اولیه نتایج کنکور سراسری و رتبه داوطلب نشان داده می شود و در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 تاثیری ندارد. داوطلبانی که مدرک دیپلم خود را قبل از سال 84 دریافت نموده اند و افرادی که مدرک پیش دانشگاهی خود را قبل از سال 98 اخذ نموده اند و مشمول قانون تاثیر معدل در کنکور 98 نمی باشند و معدل این گروه از داوطلبان تاثیری در تراز و رتبه ایشان نخواهد داشت.

خبر خوب برای مشمولان قانون تاثیر مثبت معدل در کنکور این است که راهکاهایی برای افزایش معدل وجود دارد که می توانند از طریق مشاوره با کارشناسان از آن مطلع شوند.

متقاضیان گرامی می توانند جهت افزایش نمره معدل و استفاده از تاثیر مثبت معدل در کنکور 98 از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

جهت مشاوره در زمینه معدل بالای چند در کنکور تاثیر دارد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید