معافیت از سربازی با ایثارگری والدین در سال 98

جهت مشاوره در زمینه معافیت از سربازی با ایثارگری والدین در سال 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله از شرایط لازم برای معافیت از سربازی با ایثارگری والدین در سال 98 مطلع می شوید. رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد، با توجه به پایان معافیت از سربازی در ازای 28 و 29 ماه ایثارگری والدین، از مشمولان واجد شرایط درخواست می شود که تا پایان شهریور ماه برای استفاده از فرصت بهره مندی از معافیت سربازی با ایثارگری والدین، به دفاتر پلیس +10 مراجعه نمایند. شرح کامل خبر این صفحه به اطلاع مشمولین خدمت می رسد:

مهلت معافیت از سربازی با ایثارگری والدین در سال 98

مهلت معافیت از سربازی با ایثارگری والدین در سال 98 از سوی ریاست اداره سرماه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح، اعلام شد. در ازای 28 و 29 ماه ایثارگری والدین، مشمولان واجد شرایط میتوانند تا تاریخ 98/06/31 برای معافیت اقدام نمایند.

توجه داشته باشید که فقط در مهلت اعلام شده ، فرصت خواهید داشت. پس از آن دیگر مشمول معافیت نمی باشید و تنها امکان دریافت کسر خدمت برای شما وجود خواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر و رفع هرگونه پرسش و ابهام درمورد معافیت سربازی با ایثارگری والدین و سایر شرایط کسب معافیت سربازی، از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

معافیت از سربازی با ایثارگری والدین

ریاست اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد، متقاضیان گرامی صرفا تا پایان شهریور ماه فرصت اقدام خواهند داشت. اجرای این نوع از معافیت تا تاریخ مذکور امکان پذیر است و مهلت فوق به پایان می رسد. کسر خدمت های ایثارگری بعد از پایان شهریور ماه 98 هم چنان وجود خواهد داشت. 

برای مشاوره و کسب اطلاع در مورد شرایط و نحوه کسر خدمت ایثارگری در طول سال 98 ، می توانید با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه، با کارشناسان سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

تمدید مهلت معافیت از سربازی با ایثارگری والدین 

مهلت معافیت از سربازی با سابقه ایثارگری والدین تا پایان شهریور ماه است. رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد، تصمیمی برای تمدید این مهلت ندارد. (برای اطلاع از احتمال تمدید مهلت مذکور با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس حاصل فرمایید).

جهت مشاوره در زمینه معافیت از سربازی با ایثارگری والدین در سال 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید