مراحل مصاحبه استخدامی تامین اجتماعی

مراحل مصاحبه استخدامی تامین اجتماعی

جهت مشاوره در زمینه مراحل مصاحبه استخدامی تامین اجتماعی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

با اعلام شدن نتایج آزمون استخدامی تامین اجتماعی در سایت سنجش ، پذی رفته شدگان باید در زمان مقرر اقدام به بارگزاری مدارک خود نمانید. در این مقاله می توایند لیست مدارک مورد نیاز برای تایید شدن در مصاحبه را مشاهده نمایید. با ما تا پایان این مقاله برای آشنایی بیش تری با روند مصاحبه استخدامی تامین اجتماعی همراه باشید.

نتایج مصاحبه استخدامی تامین اجتماعی

داوطلبانی که در آزمون استخدامی تامین اجتماعی شرکتکرده اند هم اکنون میتوانند نتایج آزمون استخدامی تامین اجتماعی را بر روی سایت سنجش و آموزش کشور مشاهده نمایند.پذیرفته شدگان پیامکی جهت آماده کردن تمامی مدارک لازم در یافت نموده اند. پذیرفتهشدگان باید لیستی مدارکی که در این پیامک برای آن ها ارسال شده است را آماده نمایند .

اعلام نتایج آزمون استخدامی تامین اجتماعی

در سال های گذشته تحویل مدارک مصاحبه استخدامی تامین اجتماعی به صورت حضوریانجام می شد اما در حال حاضر مدارک مورد نیاز ودرج شده در پیامک دریافتی بایدبه صورت اینترنتی بارگزاری شوند. در ادامه می توانید لیستی از مدارک مورد نیاز برای مصاحبه استخدامی تامین اجتماعی را مطالعه نمایند.

مراحل مصاحبه استخدامی تامین اجتماعی

مدارک مصاحبه استخدامی تامین اجتماعی

همان طور که در تیتر قبلی به اشاره نمودیم پذیرفته شدگان آزمون استخدامی تامین اجتماعی کشور باید مدارک مورد نیاز برای مصاحبه استخدامی تامین اجتماعی را آماده نمایند و ارائه نمایند.  در ادامه میتوانید لیستی از مدارک مصاحبه تامین اجتماعی را مشاهده نمایید:

  • گواهی یا مدرک کارشناسی،
  • گواهی پایان طرح،
  • گواهی پایان خدمت برای آقایان

نکته مهم : تحویل مدارک مصاحبه استخدامی تامین اجتماعی قبل از شیوع ویروس کرونا در کشور به صورت حضوری بود اما در حال حاضر پذیرفته شدگان مصاحبه استخدامی تامین اجتماعی باید مدارک را به صورت اینترنتی تحویل و بارگزاری نمایند.

نکته مهم : پذیرفته شدگان پس از ارسال مدارک مصاحبه استخدامی تامین اجتماعی باید منتظر قبول شدن و دریافت پیامکی مبتنی بر آماده شدن جهت مصاحبه باشند.پیامک دعوت به مصاحبه استخدامیتامین اجتماعی 5 ال 10 روز بعد ارسال می شود. پذیرفته شدگان حدود یک ماه زمان برای آماده شدن برای مصاحبه استخدامی تامین اجتماعی کشور دارند.

مراحل مصاحبه استخدامی تامین اجتماعی

نحوه مصاحبه استخدامی تامین اجتماعی

پذیرفته شدگان پس ارسال مدارک و تایید آن در حدود 1 ماه زمان دارند تا برای مصاحبه استخدامی تامین اجتماعی خود را آماده نمایند. در سال های گذشته مصاحبه استخدامی تامین اجتماعی به صورت غیرحضوری برگزار می شد . این احتمال می رود که به دلیل شیوع ویروس کرونا امسال روند مصاحبه استخدامی تامین  اجتماعی به صورت غیرحضوری باشد.

روند مصاحبه استخدامی تامین اجتماعی در سال گذشته به این صورت بود که هر فردی که وارد سالن می گشت باید به سوالات مصاحبه استخدامی تامین اجتماعی در 6 بخش مختلف پاسخ میداد. سوالات مصاحبه استخدامی تامین اجتماعی سال گذشته به صورت زیر بود :

  • صندلی اول: سوالات روانشناسی است؛ سوالاتی که صداقت و روان داوطلب را به چالش خواهد کشید (درگیری با مترون، هدنرس، همکار و همراه و..)
  • صندلی دوم: سوالات تامین اجتماعی است؛ سوالاتی از شناخت کلی سازمان تامین اجتماعی از شما پرسیده خواهد شد.
  • صندلی سوم: سوالات تخصصی و بالینی رشته داوطلب
  • صندلی چهارم: بخش اطلاعات کامپیوتر
  • صندلی پنجم: بخش سوالات احکام…
  • صندلی ششم: بخش سیاسی است که قطعا آخرین اتفاق و رویداد روز را از شما سوال خواهد کرد؛ چه روزنامه ای می خوانید، چقدر سیاسی هستید و… . در صورت قبولی در این مرحله بعد از یک هفته پیامکی جهت شرکت در مصاحبه عقیدتی سیاسی به داوطلب ارسال می شود.

لغو مصاحبه آزمون استخدامی تامین اجتماعی

اطلاعیه ی لغو آزمون استخدامی تامین اجتماعی سال 99 در حال حاضر منتشر شده است. طبق این اطلاعیه برنامه زمانی ای که برای زمان مصاحبه آزمون استخدامی تاین اجتماعی در نطر گرفته شده بود ، در حال حاضر لغو شده است. برنامه مصاحبه آزمون استخدامی تامین اجتماعی برای روز های یکشنبه 30 آذر و دوشنبه اول دی ماه 99 لغو شده است.

** مصاحبه آزمون استخدامی تامین اجتماعی برای روز های یکشنبه 30 آذر و دوشنبه اول دی ماه 99 لغو شده است. **

 

جمع بندی مقاله

با توجه به اعلام شدن نتایج آزمون استخدامی تامین اجتماعی در سایت سنجش ، پذرفته شدگان باید در زمان مقرر اقدام به بارگزاری مدارک خود نمانید. در صورت تایید این مدارک پیامک تایید برای پذیرفته شدگانارسال می شود و حدود یک ماه به آنها برای آماده کردن خود برای مصاحبه استخدامی تامین اجتماعی وقت داده میشود. ارسال مدارک امسال غیرحضوری و اینترنتی صورت می گیرد و پیش بینی می شود مصاحبه استخدامی تامین اجتماعی نیز غیرحضوری باشد.

در صورتی که در ذهنتان سوال پاسخ داده نشده ای باقی مانده است

می توانید با مجموعه بزرگ صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید

تا مشاوران ما شما را به بهترین شکل یاری نمایند.

“موفق باشید”

جهت مشاوره در زمینه مراحل مصاحبه استخدامی تامین اجتماعی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
10 دیدگاه برای “مراحل مصاحبه استخدامی تامین اجتماعی”
  1. سلام ببخشید برا من هنوز پیامک ارسال نشده علتش چی میتونه باشه

  2. با سلام و خسته نباشید چرا هیچ خبری نشد برا ارسال مدارک و مصاحبه؟؟؟
    مصاحبه سخته؟؟؟؟؟؟؟؟ والا من انقد استرس گرفتم برا مصاحبه شماهام که هی طولش میدید خیلی میترسم از مصاحبه کمک کنید بهم تورخدا ؟؟؟؟
    چه سوالایی میپرسن میشه چندتا سوالاشونو بگید لطفا خواهش میکنم ؟؟برا سوالات کامپیوتر , برا رشته حقوق تخصصیش یادم نیس چندسال پیش بوده, سیاسی

    • سلام دوست محترم شما ازسازمان مربوطه پیگیری نمایید.مراحل مصاحبه از طریق مشاوران پیگیری نمایید

  3. سلام وقتتون بخیر من تمدید طرح هستم و پایان طرح ندارم و ایا مشکلی هست من گواهی اشتغال بکار ببرم تحویل بدم؟؟و همچنین مدرک کارشناسی هم فعلا ندارم چکار باید کنم
    لطفا راهنمایی کنید

    • سلام دوست محترم در دفترچه راهنمایی ثبت نام اعلام شد

  4. سلام
    به ما گفتن مصاحبه به روش شایستگی محور می باشد . این یعنی چی؟

    • سلام دوست محترم این نوع مصاحبه که به “مصاحبه مبتنی بر توانایی” یا مصاحبه رفتار محور معروف است، مصاحبه با متقاضیان بر اساس معیار هایی به نام شایستگی شغلی است.
      شایستگی شغلی مجموعه ای از مهارت ها، صفات مشخصه، قابلیت ها و رفتارهایی است که عملکرد کارآمد و موثر شاغل در یک شغل خاص را موجب میشوند. اینها همان توانمندی هایی هستند که عملا موفقیت شاغل در شغل مورد نظر را تضمین میکنند

  5. سلام مشاور عزیز/ایا سوالات تخصصی و سوالات مربوط به آی تی و کار با نرم افزار ها هم پرسش میشود؟

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید