مشکلات سامانه سجاد

مشکلات سامانه سجاد

جهت مشاوره در زمینه مشکلات سامانه سجاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه سجاد یک سامانه برای ارائه خدمات تحصیلی به دانشجویان می باشد. این سامانه مانند دیگر سامانه ها ممکن است در قسمت های مختلف با خطا مواجه شود این خطا ممکن است در مراحل مختلف ورود به سامانه ایجاد شود. در ادامه این مقاله راهکار هایی برای بررسی مشکلات سامانه سجاد و رفع خطا های احتمالی سایت portal.saorg.ir  ارائه می شود.

مشکل ثبت نام در سامانه سجاد

مشکل ثبت نام در سامانه سجاد و سامانه جامع امور ایثارگران برای ثبت نام ممکن است با اختلال در سایت برای انجام ثبت نام باز نشده و داوطلبان نتوانند ثبت نام نمایند. یا در صورت ثبت نام و وارد کردن اطلاعات نتوانند آن را ویرایش نمایند. در صورت بروز خطا در ویرایش اطلاعات داوطلبان می توانند برای ثبت خطا و مشکل به لینک بررسی مشکلات در سامانه سجاد مراجعه نمایند و گزارش مشکل را ثبت نموده تا در صورت وجود اختلال طولانی مدت بتوانند مشکل را رفع نمایند.

portal.saorg.ir/online-support

دانشجویان می توانند با پر کردن فرم زیر برای رفع مشکلات سامانه سجاد اقدام نمایند. در فرم زیر می توانید نوع مشکل و موضوع اصی مشکل در سامانه سجاد را عنوان کرده و ثبت درخواست رفع خطا  نمایید. برای بررسی دقیق تر، بهتر است که مشکل پیش آمده را به طور کامل شرح دهید.

مشکلات سامانه سجاد

در صورت اختلال در بازگشایی لینک  رفع مشکلات سامانه سجاد می توانید با مجموعه صدای مشاوران تماس حاصل نمایید. این مجموعه اقدام به بررسی و رفع مشکل پیش آمده در فرایند ثبت نام و ویرایش اطلاعات شما می نماید.

مشکلات ورود به سامانه جامع امور دانشجویان

 گاهی دانشجویان برای ورود به سامانه جامع امور دانشجویان با چنین خطایی مواجه می شوند و در ورود به سایت دچار مشکل خواهند شد. “سازمان امور دانشجویی. خطا. کاربر گرامی، با عرض پوزش، به علت بروزرسانی، سامانه تا ساعت 15:00 در دسترس نخواهد” این بدین معنا می باشد که سامانه سجاد دچار مشکل شده و داوطلبان نمی توانند در آن زمان به سایت مراجعه نمایند. در صورت ادامه پیدا کردن خطا می توانید با مجموعه صدای مشاوران و شماره های درج شده در انتهای مقاله تماس حاصل نماید تا به محض بازگشایی سایت به شما اطلاع داده و از خدمات مورد نظر بهره مند شوید.

مشکلات پرداخت در سامانه سجاد

مشکلات پرداخت در سامانه سجاد مربوط به پرداخت هزینه کنفرانس ها، هزینه های آزمون های زبان و … می باشد . دانشجویان برای پرداخت هزینه آزمون ها ، شرکت در کنفرانش، آزمون های دیگر و یا پرداخت شهریه باید از درگاه پرداخت سامانه سجاد اقدام نمایند.

در صورت بروز مشکات در سامانه سجاد امکان پرداخت هزینه ها در سایت وجود ندارد. این امکان برای هیچ یک از دانشجویان وجود نخواهد داشت لذا توصیه می شود در این گونه سامانه ها پرداخت هزینه آزمون را به روز آخر و زمان پایانی موکول نفرمایید و در همان ابتدای ثبت نام هزینه ی آزمون و کنفرانس و… را پرداخت نمایید.

خطای سایت سجاد

خطا های سایت سجاد در زمان های مختلف متفاوت است اما از خطاهایی که به صورت مکرر وجود دارد می توان به باز نکردن سایت و وارد نشدن دانشجویان برای ثبت نام و استفاده از دیگر خدمات سامانه سجاد می باشد. خطا در پرداخت هزینه و خطا در آپلود عکس ارسالی نیز می تواند از خطاهای دیگر این سامانه باشد.

بهترین راه برای رفع خطاهای احتمالی سامانه سجاد می توان به ثبت درخواست مشکل در خود سامانه اشاره کرد و یا در صورت باز نشدن کامل سایت با شماره های درج شده در انتهای مقاله تماس حاصل نمایید.

پشتیبانی رفع خطا در سامانه سجاد

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد سامانه سجاد و امور دانشجویان یک پنل برای بررسی خطاها و مشکلات ایجاد کرده تا در صورت بروز خطا در سامانه سجاد می توان با استفاده از ارسال گزارش مشکل پیش آمده را بررسی نموده و اقدام به رفع آن مشکل در سامانه سجاد نماید تا شما دانشجویان بتوانید در این سایت خدمات مربوطه را به راحتی دریافت نمایید.

خدمات سامانه سجاد

از موارد ارائه خدمات سامانه سجاد می توان به موارد زیر اشاره کرد داوطلبان برای دریافت هر یک از خدمات زیر باید به سامانه جامع امور دانشجویان یا سامانه سجاد مراجعه نمایند. در صورت بروز خطا در فرایند دسترسی به هر یک از این خدمات سامانه سجاد موظف به برطرف کردن مشکلات دانشجویان در این سامانه می باشد. در ادامه تعدادی از خدمات ارائه دهنده این سایت را می توان مشاهده نمایید.

  • اخذ بورس داخل
  • فرصت تحقیقاتی دانشجویان دکتری
  • تسویه فرصت تحقیقاتی
  • بورس سال آخر
  • صدور معافیت تحصیلی
  • صدور و تمدید مجوز موسسات اعزام دانشجو به خارج از کشور
  • برگزاری آزمون زبان
  • اخذ هزینه کنفرانس
  • امور مالی بورسیه ها
  • اخذ نامه ارزی
  • پیگیری تعهدات
  • اخذ بورسیه دولت ها

 

دانشجویان در صورت فراموشی رمز عبور و نام کاربری خود برای ورود به سامانه سجاد می توانند با شماره های درج شده در انتهای مقاله تماس حاصل نمایند و رمز خود را بازیابی نمایند. در صورت دسترسی نداشتن به تلفن ثابت می توانید با خرید بسته های تماس از سایت صدای مشاوران رمز عبور و نام کاربری خود را بازیابی نمایند.

 

سوالات متداول 

.چگونه مي توانيم از خدمات سامانه جامع امور دانشجويان استفاده کنيم

براي استفاده از خدمات سامانه سجاد ابتدا بايد از طريق لينک ثبت نام اقدام به تشکيل پروفايل و ايجاد حساب کاربری نماييد . پس از تکميل فرم های تشکيل پروفايل، اطلاعات شما حداکثر طی 24 ساعت از سوی امور دانشجويان بررسی و در صورت تاييد، امکان ورود به سيستم و استفاده از خدمات از سامانه را داريد.

نحوه رفع مشکلات پرداخت در سامانه سجاد به چه صورت است

در مقاله بالا تمامی مراحل رفع خطا و مشکلات پرداخت در سامانه سجاد را به طور واضح توضیح داده شده است. با مطالعه آن می توانید بهترین راه برای رفع مشکل پرداخت را انتخاب نمایید.

سایت بررسی مشکلات در سامانه سجاد چیست 

داوطلبان می توانند به سایت portal.saorg.ir/online-support    مراجعه نموده و اقدام به ثبت درخواست و گزارش مشکل پیش آمده در سایت نمایند.

 چه افرادی می توانند از خدمات سامانه جامع امور دانشجويان استفاده کنند؟

کليه دانشجويان شاغل به تحصيل در دانشگاه های داخل و خارج، دانش اموختگان و اعضای هيات علمی دانشگاه های داخل بسته به شرايط مي توانند از خدمات متناسب استفاده کنند.

جهت مشاوره در زمینه مشکلات سامانه سجاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
یک پاسخ برای “مشکلات سامانه سجاد”
  1. با سلام فراموشی رمزرا زدم سیستم می نویسد باید بروز رسانی کنم اما جایی برای این کار نمی بینم

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید