مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور 99

مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور 99

جهت مشاوره در زمینه مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مشاوره تلفنی انتخاب رشته از متد و روش های جدید انتخاب رشته است. انتخاب رشته تلفنی روشی بسیار نوین و همچنین کارآمد برای شما است. زیرا که به جای صرف هزینه های هنگفت در زمینه انتخاب رشته های حضوری به راحتی می توانید با صرف هزینه های کم تر و صرفه جویی در وقت و انرژی به اهداف خود که برسید. اهداف یک دانش آموز برای انتخاب رسته این است که بتواند رشته ای مناسب و دانشگاهی درخور رتبه خود انتخاب نماید تا آنده شغلی و زندگی خود را تامین نماید. مشاوره تحصیلی تلفنی را با کلیک روی لینک مطالعه نمایید.

مشاوره انتخاب رشته تلفنی

مشاوره انتخاب رشته تلفنی یکی از بهترین روش ها برای همه مقاطع تحصیلی در زمینه تعیین رشته می باشد.

انتخاب رشته تلفنی به چندین بخش تقسیم می گردد. این تقسیم بندی را برای شما شرح خواهیم داد. مشاوره انتخاب رشته به صورت تلفنی شامل مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری، کارشناسی، کارشناسی ارشد، انتخاب رشته دانشگاه آزاد، دبیرستان، انتخاب رشته نهم می باشد. انتخاب رشته از طریق تماس در واقع همانند انتخاب رشته حضوری می باشد با این تفاوت که شما نیازی به صرف هزینه هنگفت ندارید. مشاوره تلفنی حضوری با زمان بیش از اندازه ای که صرف میکنید و همچنین تبلیغات های متعدد و گاها برند سازی و نرخ بالای آنها و ایجاد استرس در شما به شما این حس را القا می نمایند که راهی جز انتخاب رشته حضوری وجود ندارد. به شما این نوید را می دهیم که برای انتخاب رشته نیازی به مراجعه به مشاور نیست.

مشاوره انتخاب رشته تلفنی

مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور سراسری

در این قسمت قصد داریم درباره مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور سراسری با شما صحبت کنیم. مشاوره انتخاب رشته کنکور یکی از مهم ترین کارهایی است که شما باید بعد از اعلام نتیجه کنکور انجام دهید. اشتباه و خطا در این مقطع آینده شما را تحت شعاع قرار می دهد. پس باید در این وهله بیش ترین دقت را به خرج دهید. با انتخاب یک مرکز مشاوره عالی آینده خود را تضمین نمایید. رتبه شما در کنکور 50% مسیر شما برای محقق سازی آرزو و رویا های شماست. بعد از مشخص شدن رتبه به طور حتم مهم حساس ترین عمل انتخاب رشته و محل دانشگاه مناسب است. پس از شرکت در کنکور سراسری شما باید با توجه به رتبه و تراز خود خود را برای دانشگاه های خوب آماده نمایید. نکات طلایی انتخاب رشته کنکور 99 را می توانید با کلیک به روی لینک مشاهده نمایید.

مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور سراسری

نکات مهم در انتخاب رشته کارشناسی

نکات مهم در انتخاب رشته کارشناسی وجود دارد. در این قسمت بخشی از آن را برای شما بازگو خواهیم کرد. پس از شرکت در کنکور سراسری باید با توجه به علاقه مندی برای رشته های مقطع کارشناسی اطلاعات کسب نمایید و همینطور با وسواس تمام آن را انتخاب کنید این راه به شدت شرایط سختی را برای شما رقم خواهد زد. به شما پیشنهاد می کنیم مقاله ما را مطالعه نمایید یا با مشاورین متخصص ما تماس حاصل فرمایید.

نکات مهم در انتخاب رشته کارشناسی

مشاوره تلفنی انتخاب رشته ارشد

مشاوره تلفنی انتخاب رشته ارشد را بسیاری از دانشجویان جدی نمی گیرند. بسیاری از دانشجویان با تصور اینکه پس از اخذ مدرک (لیسانس) به قدر کافی با رشته ها و گرایش ها آشنایی پیدا کردند. گاها برخی از کارمندان صرفا برای ارتقا شغلی برای اخذ مدرک کارشناسی ارشد اقدام می کنند. باید به شما اطلاع دهیم که این تصورات و اهداف بسیار نادرست است. مشاوره تلفنی انتخاب رشته کارشناسی ارشد به شما کمک شایانی خواهد کرد. در مقطع ارشد با توجه تخصصی بودن رشته ها و واحد های درسی نسبت به مقطع کارشناسی باید به شما اعلام نماییم که انتخاب رشته متناسب با هدف شما می تواند در مطالعه و همچنین سهولت در اخذ مدرک فارغ التحصیلی شما را یاری دهد. راهنمای انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 99  را می توانید در همین سایت مشاهده نمایید.

مشاوره تلفنی انتخاب رشته ارشد

تکنیک های انتخاب رشته در مقطع کارشناسی ارشد

همانند مقطع کارشناسی تکنینک های انتخاب رشته در مقطع کارشناسی ارشد نیز به شدت حائز اهمیت است. با تکنیک های انتخاب رشته تلفنی کارشناسی ارشد برای یک انتخاب رشته عالی و متناسب با علایق و تخصص خویش، خود را آماده نمایید. تکنیک های انتخاب رشته را در این لینک مطالعه نمایید.

تکنیک های انتخاب رشته در مقطع کارشناسی ارشد

مزایای انتخاب رشته تلفنی

مزایای انتخاب رشته تلفنی بسیار زیاد است. این مزایا شامل صرفه جویی در وقت و انرژی و مهم تر از همه هزینه می باشد. شما می توانید با 1/8 هزینه مشاوره حضوری تمامی خدمات مربوط به انتخاب رشته را به صورت تلفنی دریافت نمایید. بهترین راهی که یک دانش آموز برای رفع استرس و همچنین انتخاب رشته تخصصی می تواند انتخاب نمایید، انتخاب رشته تلفنی است.

مشاوره تلفنی انتخاب رشته دکتری

مشاوره تلفنی انتخاب رشته دکتری از بقیه مقاطع اهمیت بیشتری دارد. علت اهمیت بالای مقطع دکتری و انتخاب رشته آن این است که دانشجو موقعیت های شغلی فراوانی را با انتخاب رشته صحیح می تواند برای خود فراهم سازد. مدرک دکتری در یک رشته مناسب به شما این امکان را می دهد که در مراکز اداری سمت هایی با رده بالا و حتی در بسیاری از مراکز به عنوان مشاور با حقوق قابل تاملی مشغول به کار شوید. توصیه می شود که مشاوره انتخاب رشته با تلفن در مقطع دکتری را دست کم نگیرید.

مشاوره تلفنی انتخاب رشته دکتری

مشاوره تلفنی انتخاب رشته رایگان

مشاوره تلفنی انتخاب رشته رایگان بحثی است که بسیاری از مشاورین تبلیغ های متعددی را به خود اختصاص داده اند. اما آیا انتخاب رشته رایگان حقیقت دارد؟ پاسخ به این سوال بسیار ساده است. قطعا هیچ مشاوری انتخاب رشته رایگان برای هیچ یک از متقاضیان انجام نخواهد داد. اما پرسشی که پیش می آید این است که منظور از انتخاب رشته رایگان چیست؟ در مشاوه حضوری این امکان وجود دارد که با شما یک قرار داد و یا تعهد نامه تنظیم نمایند برای چندین جلسه مشاوره و اولین جلسه را برای شما رایگان برگزار نمایند. مطمئن باشید که پس از عقد آن قرار داد هزینه جلسه اول مشاوره را در جلسات دیگر پخش شده و مبلغ مورد نظر را از شما دریافت خواهند کرد.

اما بحث مهم تر در این مقاله این است که مشاوره تلفنی انتخاب رشته رایگان به  چه صورت است؟ باید این اطمینان را به شما بدهیم که این مبحث فقط تبلیغات بی پایه و اساس است و این عبارت نیز مانند انتخاب رشته حضوری رایگان همراه با ترفند های بازار یابی شما را به دام می اندازند. اما اگر بخواهیم مشاوره انتخاب رشته به صورت تلفنی را با دیگر انواع انتخاب رشته مقایسه نماییم باید به شما گوش زد کنیم که با توجه به هزینه های بسیار پایین نسبت به مشاوره حضوری شما با جلوگیری از هدر دادن سرمایه خود بهترین راه را برای ساختن آینده ای درخشان انتخاب می نمایید.

مشاوره تلفنی انتخاب رشته رایگان

مشاوره تلفنی انتخاب رشته دانشگاه آزاد

برخی از دانش آموزان و والدین تصور می کنند که مشاوره تلفنی انتخاب رشته دانشگاه آزاد کاری عبث و بیهوده می باشد زیرا که مدرک دانشگاه آزاد از اعتبار بالایی نسبت به دانشگاه سراسری برخوردار نیست و یا با توجه به این موضوع که دانشگاه آزاد در هر ترم هزینه ای برای تحصیل از دانشجویان اخذ می نماید. با کمال احترام باید به شما بگوییم که این طرز فکر اشتباه است. به دلیل بالا بودن آمار فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد و همچنین پایین آمدن روز افزون مدرک گرایی و بالا رفتن آمار تخصص گرایی این نوید را به شما می دهیم که انتخاب رشته صحیح و مهارت و تخصص در آن رشته موفقیت را برای فارغ التحصیالان رقم خواهد زد. تفاوت چندانی بین فارغ التحصیلان دانشگاه های دولتی و دانشگاه آزاد برای جذب در بازار کار وجود ندارد.

جمع بندی

مرکز تخصصی صدای مشاوران با بیش از 10 سال تجربه در زمینه انتخاب رشته حضوری، تلفنی (تلفن ثابت، موبایل) پیشتاز بودن خود را به همگان اثبات نموده است. مشاورین زبده ما قادرند تا آینده ای که آرزو دارید را با مشاوره تخصصی برایتان رقم بزنند. به شما نوید می دهیم که نازل ترین هزینه و بهترین خدمات را از ما درخواست نمایید. صدای مشاوران همراه همیشگی تحصیلی شماست. با مشاوره تلفنی خود را از هر گونه خدمات تحصیلی حضوری دیگری بی نیاز کنید.

جهت مشاوره در زمینه مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید