مشاهده صورتحساب سهام عدالت

مشاهده صورتحساب سهام عدالت

جهت مشاوره در زمینه مشاهده صورتحساب سهام عدالت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله آموزشی راهنمای مشاهده صورتحساب سهام سود عدالت است. برای مشاهده صورتحساب سهام سود عدالت مطابق همین راهنما عمل کنید ، توجه داشته باشید که امکان دریافت صورتحساب سهام عدالت از طریق نشانی Www.Samanese.Ir و به صورت تلفنی وجود دارد، برای دریافت صورتحساب از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان راهنمای صدای مشاور تماس بگیرید (شماره تلفن های موجود در همین صفحه).

متقاضیان گرامی می توانند برای کسب راهنمایی در زمینه استفاده از سامانه سهام عدالت, دریافت فرم ثبت نام سهام عدالت, سامانه سهام عدالت ثبت شماره شبا, ثبت نام سهام عدالت سال 98 , استفاده از سایت سهام عدالت برای ثبت نام افراد جامانده سهام عدالت, اطلاع از سود سهام عدالت با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرند.

راهنمای مشاهده صورتحساب سهام عدالت

دارندگان سهام عدالت که که سهام شرکت های دولتی سازمان ها و نهادهای مختلف مانند سازمان خصوصی سازی می باشند و با تصمیم دولت در اختیار افراد کم توان جامعه قرار گرفته است، با مطالعه این صفحه می توانند، صورتحساب سهام عدالت را دریافت نمایند.

مرحله اول: وارد سایت سهام عدالت به نشانی Www.Samanese.Ir شوید 

مشاهده صورتحساب سهام عدالت

مرحله دوم : روی دکمه ورود کلیک کنید و وارد سامانه شوید 

مرحله سوم : تیک تایید مقررات را انتخاب کرده و روی ادامه کلیک نمایید.

سامانه سهام عدالت براي مشاهده خلاصه وضعیت مشمولين سهام عدالت در اختیار متقاضیان قرار گرفته است و برای ورود اطلاعات در این سامانه می توانید از طریق شماره تلفن های همین صفحه با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید ، کارشناسان تمام مراحل را برای شما انجام خواهند داد. توجه داشته باشید که در سامانه سهام عدالت باید حتما شماره تلفن معتبر برای سامانه سهام عدالت ثبت شماره شبای بانکی وارد کنید.
حداكثر زمان درنظر گرفته شده براي هر بار استفاده از سامانه 10 دقيقه است و بعد از پايانده دقیقه، مراجعه کننده بايد از ابتدا به سامانه وارد شود و اگر بیش از 3 بار اطلاعات هویتی را اشتباه وارد کنید سامانه تا 72 ساعت قفل می شود. بنابرانی پیشنهاد می دهیم برای سرعت در انجام ثبت نام، با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرید تا کارشناسان با سرعت و دقت این مراحل را برای شما انجام دهند. 

مرحله چهارم: کد ملی خود و کد امنیتی را وارد کنید:

مرحله پنجم: نام و نام خانوادگی ، نام پدر ، تاریخ تولد و شماره شناسنامه از شما پرسیده می شود اگر صحیح پاسخ دهید برگه سهام خود را مشاهده می کنید:

 
 
 

در برگه سهام خود اطلاعاتی درمورد مبلغ سهام که همان مبلغ اولیه و اسمی تخصیص یافته است مشاهده می کنید. در سال های اخیر مقداری سود به حساب دولت واریز شده که از این مبلغ میزان سود شما و مبلغ بدهی شما نشان داده می شود و با توجه به مبالغ مذکور میزان سهام واقعی خود را مشاهده میکنید.

باقی مانده مبلغ سهام که درحال حاضر در رهن دولت است، اما دولت به شما اجازه داده است که بتوانید این مبلغ را به صورت نقد پرداخت کرده و کل مبلغ سهام را به نام خود کنید. پرداخت مبلغ فوق اختیاری است و فقط باعث افزایش دارایی و سهام شما میشود. در زمان خرید و فروش سهام در بورس سال 98 ، میزان مبلغ دارایی شما حداقل به دو برابر قیمت میشود و قابلیت فروش آن را خواهد داشت پس افزایش سرمایه ، هنگام فروش سهام به صرفه است و مبلغ بیشتری سود نیز دریافت خواهید کرد. برای پرداخت این مبلغ باید قبض پرداخت را دریافت کنید و مبلغ را به حساب خزانه دولت واریز کنید.

مرحله ششم:

برای مشاوره در زمینه خرید و فروش سهام و دریافت صورتحساب سهام عدالت ، از طریق شماره تلفن های همین صفحه با مرکز مشاوره تماس بگیرید.

 

جهت مشاوره در زمینه مشاهده صورتحساب سهام عدالت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید