مشاهده سوابق تحصيلی داوطلبان مشمول اعمال سوابق تحصيلی 98 – 99

سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد

جهت مشاوره در زمینه مشاهده سوابق تحصيلی داوطلبان مشمول اعمال سوابق تحصيلی 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

برای مشاهده سوابق تحصیلی داوطلبان مشمول اعمال سوابق تحصیلی 98 – 99 در تاریخ 2 تیر ماه سال 98 بر روی سایت سازمان سنجش اطلاعیه ای منتشر شد مبنی بر اینکه تمامی داوطلبینی که در کنکور سراسری 98 سرجلسه حاضر بودند و مشمول اعمال سوابق تحصیلی می شوند لازم است در تاریخ 20 تیر ماه وارد سایت سازمان سنجش شوند و اطلاعات سوابق تحصیلی خود را مشاهده نمایند . در صورت مغایرت حداکثر تا تاریخ 23 تیر ماه فرصت دارند که مراجعه کنند به آموزش و پرورش محل تحصیل خود و مغایرت ها را اصلاح نمایند . 

نحوه مشاهده سوابق تحصیلی داوطلبان در سایت سازمان سنجش سال 98 

برای مشاهده سوابق تحصیلی خود می توانید وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شوید . از قسمت سمت راست لینک سراسری را انتخاب نمایید . و بر روی لینک سوابق تحصيلي دانش آموزان – وضعيت نمرات ارسال شده تا تاریخ 98/04/19 از آموزش و پرورش وارد شوید . از 3 روش می توانید سوابق تحصیلی خود را مشاهده نمایید . در روش اول کد دانش آموزی و سال تولد نیاز است . در روش دوم شما با وارد کردن کد دانش آموزی و نام و نام خانوادگی و شماره شناسنامه می توانید سوابق تحصیلی خود را وارد نمایید . در روش سوم علاوه بر کد دانش آموزی ،کد منطقه یا ناحیه اخذ مدرک دیپلم  لازم است . کد دانش آموزی در مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی و یا در قسمت بالای کارنامه های دبیرستان شما درج شده است . برای کد منطقه یا ناحیه اخذ مدرک دیپلم می توانید به قسمت بالای کارنامه دبیرستان خود مراجعه نمایید . 

مشمولین سوابق تحصیلی کنکور سراسری سال 98 

داوطلبینی که دیپلم خود را سال 84 به بعد و مدرک پیش دانشگاهی را سال 91 به بعد دریافت نموده اند . همچنین فارغ التحصیلان نظام جدید که در خرداد ماه سال 98 مدرک خود را اخذ نموده اند . 

نحوه اعمال سوابق تحصیلی در رشته های بدون کنکور سال 98 

داوطلبینی که در انتخاب رشته کنکور ، کد رشته محل های بدون آزمون صرفا بر اساس سوابق تحصیلی را درج نمایند ملاک بررسی ،  معدل کتبی دیپلم خواهد بود . در صورتیکه در سایر رشته محل های انتخابی که با آزمون هستند  پذیرش داوطلب بر اساس نمره علمی ( تراز ) و رتبه داوطلب در کنکور سراسری صوت می پذیرد . در اطلاعیه سازمان سنجش در رابطه با مشاهده سوابق تحصیلی داوطلبان حاضر در کنکور توضیحاتی در مورد محاسبه نمره خام و محاسبه  نمره ی کل داده شده است که علاقه مندان می توانند به سایت سازمان سنجش لینک سراسری وارد شوند و توصیحات درج شده در اطلاعیه سوابق تحصیلی را به دقت مطالعه نمایند . 

جهت مشاوره در زمینه مشاهده سوابق تحصيلی داوطلبان مشمول اعمال سوابق تحصيلی 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید