مزایا و تسهیلات بنیاد ملی نخبگان برای دانشجویان 98 – 99

مزایا و تسهیلات بنیاد ملی نخبگان برای دانشجویان

جهت مشاوره در زمینه مزایا و تسهیلات بنیاد ملی نخبگان برای دانشجویان 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله از مزایا و تسهیلات بنیاد ملی نخبگان برای دانشجویان 98 – 99 مطلع می شوید. همچنین می توانید برای اطلاع از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان، حقوق ماهانه بنیاد ملی نخبگان، شرایط عضویت در بنیاد ملی نخبگان ۹۸، تسهیلات بنیاد ملی نخبگان برای دانش آموختگان برتر، شرایط عضویت در بنیاد ملی نخبگان 98، شرایط عضویت در بنیاد ملی نخبگان 98، سهیلات بنیاد ملی نخبگان برای نفرات برتر کنکور ،شرایط بنیاد ملی نخبگان برای دانشجویان دکتری ،هدیه ازدواج بنیاد ملی نخبگان این مقاله را مطالعه کرده و برای مشاوره تلفنی با کارشناسان، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

مزایا و تسهیلات بنیاد ملی نخبگان برای دانشجویان 98 – 99

مزایا و تسهیلان بنیاد ملی نخبگان برای دانشجویان جدید سال 98 به اطلاع عموم دانشجویان مستعد می رسد. بنیاد ملی نخبگان با توجه به آیین نامه پشتیبانی از فعالیت های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور، در سال تحصیلی 98 – 99، مزایا  و تسهیلاتی را به دانشجویان صاحب استعداد برتر ورودی مهر ۹۸ و بهمن ۹۷ در مقاطع تحصیلی مختلف دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور اعطا می نماید.

نکات مهم ثبت درخواست مزایا و تسهیلات ملی نخبگان برای دانشجویان جدید :

1- دانشجویان واجد شرایط مذکور در شیوه نامه پشتیبانی از فعالیت های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور در سال تحصیلی ۹۹-۹۸، می توانند در این رقابت شرکت نمایند.

2- ثبت نام دانشجویان سال اول دانشگاه ها از تاریخ یک مهر آغاز می شود. فرصت نهایی برای تکمیل پرونده و ارائه درخواست، تا سی مهر 98 سال جاری است. متقاضیان باید اطلاعات خود را با کپی مدارک آن ها، در سامانه اطلاعاتی بنیاد به نشانی sina.bmn.ir بارگذاری یا به روزرسانی نمایند. پس از آن، حداکثر تا تاریخ 30مهر گزینه درخواست بررسی پرونده برای بهره مندی از پشتیبانی های دانشجویی را در بخش ثبت درخواست ها، در سامانه انتخاب نمایید. در پایان مراحل عبارت  «درخواست شما با موفقیت به ثبت رسید» نمایش داده می شود. امکان انجام ثبت نام اینترنتی از طریق تماس تلفنی فراهم شده است. متقاضیان می توانند برای ثبت نام درخواست مزایا و تسهیلات ملی نخبگان با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیریند.

3- برگزیدگان جایزه شهید احدی بنیاد ملی نخبگان، در سال اول تحصیل در مقطع دکتری تخصصی در سال تحصیلی 98- 99 ، بدون محاسبه امتیاز، مشمول مزایا و تسهیلات ملی نخبگا دانشجویی می شوند. توجه داشته باشید که لازم است پرونده خود را در سامانه سینا ، تکمیل و گزینه درخواست بررسی پرونده برای بهره‌مندی از پشتیبانی های دانشجویی را در بخش ثبت درخواست ها، در سامانه انتخاب کنید. درصورت نیاز به کسب راهنمایی با سامانه مشاوره صدای مشاور تماس بگیرید.
4- دانشجویان سال اول کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی که درخواست بررسی پرونده از طریق محاسبه امتیاز را دارند، لازم است مشخصات فردی، سوابق تحصیلی و فعالیت های پژوهشی خود را با کپی مدارک وضعیت ثبت نام در نیم سال اول سال تحصیلی جدید در سامانه درج نمایند.

5- بعد از بررسی پرونده ها و انتخاب برگزیدگان، برای اطلاع از نتایج ، بررسی پرونده و اعلام نتایج و ثبت اطلاعات به سامانه سینا مراجعه کنید و یا با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.(شماره تلفن های مندرج در همین صفحه).

جهت مشاوره در زمینه مزایا و تسهیلات بنیاد ملی نخبگان برای دانشجویان 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید