مزایای تحصیل در دانشگاه علوم انتظامی امین 98

مزایای تحصیل در دانشگاه علوم انتظامی امین

جهت مشاوره در زمینه مزایای تحصیل در دانشگاه علوم انتظامی امین 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مزایای تحصیل در دانشگاه علوم انتظامی امین و شرایط تحصیل در رشته های متعدد دانشگاه علوم انتظامی موجب افزایش رقابت بالا در میان متقاضیان تحصیل در این دانشگاه شده است. قصد داریم مزایای تحصیل در دانشگاه انتظامی امین را به اطلاع علاقمندان برسانیم.

داوطلبانی که واجد شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام می باشند بعد از گذراندن مراحل گزینش از مزایای تحصیل نیز بهره مند خواهند شد. برای اطلاع از شرایط ثبت نام دانشگاه انتظامی امین در سال تحصیلی 98 – 99 کلیک نمایید.

متقاضیان گرامی توجه داشته باشند که تحصیل در دانشگاه علوم انتظامی شبانه روزی است و اعلام علاقمندی در تقاضانامه ثبت نام کنکور سراسری، حقی را برای داوطلب در خصوص ثبت نام و پذیرش ایجاد نخواهد کرد و نکته دیگر اینکه حتما بند 42 تقاضانامه ثبت نام اینترنتی را علامتگذاری نمایید. ادامه تحصیل کارکنان برای مقاطع بالاتر در صورت نیاز ناجا بر مبنای ضوابط و مقررات در رشته های تحصیلی مصوب امکانپذیر می باشد.

داوطلبان عزیز  می توانند برای مشاوره ثبت نام در دانشگاه علوم انتظامی امین در سال تحصیلی 98 – 99 و اطلاع از جدیدترین اخبار دانشگاه ، از طریق شماره تلفن های موجود در صفحه با کارشناسان تماس حاصل فرمایند.

مزایای دانشگاه علوم انتظامی امین 98

مزایا و شرایط تحصیل در دانشگاه علوم انتظامی امین به این صورت می باشد که دانشجویان از ابتدای ورود به استخدام رسمی نیروی انتظامی در می آیند و علاوه بر دریافت کمک هزینه تحصیلی از امکانات رفاهی، خوابگاه و بیمه خدمات درمانی بهره مند خواهند شد. توجه داشته باشید که رسته داوطلبان براساس سهمیه استان ،رشته تحصیلی، توانمندی های داوطلب و نظریه کارشناسان گزینش و استخدام تعیین می شود و فارغ التحصیلان مقطع کاردانی در دانشگاه علوم انتظامی امین ، ضمن دریافت مدرک تحصیلی مورد تایید وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری به درجه ستوان سومی نائل شده و فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی به درجه ستوان دومی نائل خواهند شد و ترفیعات بعدی آنان برابر قوانین و مقررات ناجا می باشد. فارغ التحصیلان در طول خدمت برابر مقررات بنیاد تعاون از وام خرید مسکن و سایر امتیازات متعلقه برخوردار می گردند و برای ادامه تحصیل کارکنان در مقاطع بالاتر در صورت نیاز ناجا، مطابق ضوابط و مقررات در رشته های تحصیلی مصوب امکانپذیر می باشد. همانطور که قبلا گفتیم تحصیل در دانشگاه علوم انتظامی امین شبانه روزی می باشد و داوطلبان می توانند در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایند کارشناسان پاسخگوی سوالات عزیزان خواهندبود.

جهت مشاوره در زمینه مزایای تحصیل در دانشگاه علوم انتظامی امین 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید