مزایای تحصیل در دانشگاه امام صادق 99 – 1400

مزایای تحصیل در دانشگاه امام صادق 99 - 1400

جهت مشاوره در زمینه مزایای تحصیل در دانشگاه امام صادق 99 – 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله تمامی مزایای دانشگاه امام صادق را با یک دیگر بررسی می نماییم. دانشگاه امام صادق به دلیل مزایای متعدد تحصیلی از جمله دانشگاه های پر طرفدار ایران محسوب میشود. تحصیل در دانشگاه امام صادق رایگان و بدون شهریه است.

مزایای تحصیل در دانشگاه امام صادق 

دانشگاه امام صادق دارای مزایای تحصیلی متعددی می باشد که در ادامه به برخی از آن ها می پردازیم.
  1. دانشجویان از ابتدای ورود استخدام می شوند و علاوه بر حقوق دانشجویی از کمک هزینه های تحصیل در دانشگاه نیز برخوردار می شوند.
    برای اطلاع از میزان حقوق و مزایای پرداختی در سال 99 – 1400 از سوی این دانشگاه، می توانید با مجموعه صدای مشاوران تماس بگیرید.
  2. استفاده از اقامتگاه دانشجویی هزینه ای نداشته و رایگان است. این دانشگاه به تمام دانشجویان حتی دانشجویان بومی ساکن تهران، امکان استفاده از اقامتگاه را می دهد.
  3. دانشجویان امکان استفاده از جلسات حل تمرین و مباحثه را دارند.
  4. دانشگاه امام صادق بر فراگیری زبان های متعدد خارجی تاکید دارد. دانشجویان می توانند با توجه به رشته تحصیلی، به یادگیری زبان های انگلیسی ، عربی و فرانسوی بپردازند.
  5. طول مدت تحصیل در دانشگاه امام صادق برای داوطلبان آقا، به عنوان خدمت سربازی در نظر گرفته می شود. دانشجویانی که به خدمت سربازی نرفته اند با تحصیل در این دانشگاه از سربازی معاف می باشند.
  6. یکی دیگر از مزایای تحصیل در دانشگاه امام صادق این است که فارغ التحصیلان مرد از امتیاز کارشناسی ارشد، به صورت پیوسته در تمامی رشته ها، برخوردار خواهند شد و می توانند با شرکت در یک آزمون داخلی از مقطع کارشناسی به کارشناسی ارشد وارد شوند.
  7. پردیس خواهران دانشگاه امام صادق نیز در رشته های کارشناسی ارشد به صورت ناپیوسته و از طریق کنکور سراسری به جذب دانشجویان خانم در مقطع کارشناسی ارشد می پردازد.

جمع بندی

در این مقاله تمامی مزایای تحصیل در دانشگاه امام صادق شهر تهران بررسی شد. علاقمندان به تحصیل در دانشگاه امام صادق می توانند برای اطلاع از سایر مزایای تحصیلی در این دانشگاه و شرایط خاص ثبت نام، گزینش و مصاحبه برای ورود به دانشگاه امام صادق با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاوران تماس بگیرند.

سوالات احتمالی مصاحبه دانشگاه امام صادق 99 – 1400

جهت مشاوره در زمینه مزایای تحصیل در دانشگاه امام صادق 99 – 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
8 دیدگاه برای “مزایای تحصیل در دانشگاه امام صادق 99 – 1400”
  1. نصف ویژگی هایی که ذکر کردید مربوط به دانشگاه امام حسینه
    دانشگاه امام صادق تحت نظارت سپاه نیست و به نوعی غیر انتفاعیه ولی از دانشجو پول نمیگیره و از سرمایه گذاری ها ،موقوفات ، زکات و بعضا بودجه کم دولتی ، هزینه های خودشو در میاره
    دانشگاه در اوایل تاسیس حقوقی به دانشجو ها میداده که الان دیگه نمیده کلا
    هزینه های خوابگاه مثل دانشگاه های دولتی رایگانه
    دانشجو ها مثل سایر انسانهای عادی باید به سربازی برن و سربازی فوقش میتونه مثلا امریه در خود دانشگاه باشه نه اینکه بخاطر تحصیل نیاز نباشه سربازی برن
    و اینکه اینطور نیس که دانشجوها فقط متناسب با رشته زبان یادبگیرن بلکه موظف و مکلفند که عربی و انگلیسی رو حتما به عنوان یه واحد درسی یاد بگیرن و فرانسه یا هر زبان دیگه رو اختیاری در کنار سایر زبانها بیاموزند

    • سلام دوست محترم سپاس ازحسن توجه شما.پیگیری می شود

  2. سلام خدا قوت همانطور که در پیام دوستمون هم اشاره شد بعضی از ویژگی هایی که ذکر کردید مربوط به دانشگاه نیست لطفا اصلاح کنید

    • سلام دوست محترم بله حتما بازنگری می شود.سپاس ازشما

  3. ضمن تشکر،لطفا اطلاعات غلط به مردم ندهیدچراکه باعث بی اعتمادی به صدای مشاور میشود

    • سلام دوست محترم لطفا نکته مورد نظرتان رابیان نمایید پیشاپیش از حسن توجه شما سپاسگزاریم.لطفا ما را در رفع ایرادهایاری نمایید

  4. نرفتن سربازی در این دانشگاه تبعیض محضه مگه خونشون با بقیه جوانان مملکت که دو سال انور دنیا جلو سیم خاردار و بیابان و سختی زجر کشیدند رنگین تره . من هم چهار سال دانشگاه معروف شهید باهنر شیراز درس خواندن . استادهایی که خارج تحصیل و کار کرده بودند . تحصیل با تبعیض و رفتن سر کار و خدمت به مردم مگه میشه . طرف یا اختلاص گر میشه یا چیز دیگه . نمونه اش دارید زنده تو مملکت میبینید .

    • سلام دوست محترم فارغ التحصیل های این دانشگاه سربازی می روند

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید