مدرک تحصیلی برای استخدام دانشگاه

مدرک تحصیلی برای استخدام دانشگاه

جهت مشاوره در زمینه مدرک تحصیلی برای استخدام دانشگاه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مدرک تحصیلی برای استخدام دانشگاه در عنوان های شغلی مختلف را می توانید در این مقاله مشاهده نمایید. در سال جدید با توجه به ابلاغیه هایی از سوی رئیس مرکز هیئت‌های امنا و هیئت‌های ممیزه وزارت علوم مدرک تحصیلی مورد نیاز برای استخدام در گروه های شغلی متفاوت می باشد و افراد می توانند در این عنوان ها با توجه به مدرک تحصیلی خود استخدام دانشگاه شوند. در ادامه می توانید از مدرک تحصیلی برای استخدام در دانشگاه مطلع شوید.

مدرک تحصیلی مورد نیاز برای مشاغل دانشگاهی

مدرک تحصیلی مورد نیاز برای استخدام دانشگاه در بخش نامه ی توسط رئیس مرکز هیئت‌های امنا و هیئت‌های ممیزه وزارت علوم اعلام شد. در این بخضش نامه حداقل و حداکثر مدرک تحصیلی مورد نیاز برای تصدی مشاغل پست‌های سازمانی مؤسسات آموزش عالی توسط اعضای غیر هیئت علمی به شرح زیر ابلاغ شده است.

  •  مدرک تحصیلی مورد نیاز برای استخدام  دانشگاه و مشاغل پست‌های سازمانی توسط اعضای غیر هیئت علمی قراردادی و یا انتصاب اعضای غیر هیئت علمی پیمانی و رسمی به پست‌های سازمانی اعضای غیر هیأت علمی مؤسسه.

مدرک تحصیلی برای مشاغل مختلف دانشگاهی

مدرک تحصیلی برای مشاغل مختلف دانشگاهی به شرح زیر می باشد افراد می توانند با استفاده از اطلاعات این مقاله برای استخدام در مشاغل دانشگاهی اقدام نمایند.

برای پست‌های سازمانی اپراتور، متصدی کارگاه ها، متصدی آزمایشگاه‌ها و تکنسین و نظایر آن، مدرک تحصیلی «کاردانی».

برای پست‌های سازمانی «کاردان»، «کمک کارشناس» و نظایر آن مدرک تحصیلی «کاردانی».

برای پست‌های سازمانی در گروه مشاغل اصلی (به استثنای بند‌های یک دو این مصوب) که به‌عنوان مشاغل پشتیبان زمینه و موجبات انجام اهداف و ماموریت اصلی و تخصصی مؤسسه را فراهم می‌کند و قابل واگذاری به بخش خصوصی است مدرک تحصیلی «کارشناسی».

برای اطلاع از تمامی شرایط و ضوابط استخدام مشاغل غیر هیئت علمی دانشگاهی می توانید با شماره های درج شده در این مقاله تماس حاصل نموده و از تمامی شرایط و ضوابط استخدام مطلع شوید.

مدرک تحصیلی مورد نیاز برای مشاغل تخصصی

در دانشگاه مشاغل تخصصی نیز وجود دارند که مدرک تحصیلی مورد نیاز برای استخدام در این مشاغل، با توجه به عنوان شغلی به شرح زیر می باشد.

برای پست‌های سازمانی در گروه مشاغل تخصصی (به‌ استثنای بند‌های یک و دو این مصوبه) متناسب با رشته‌های دارای اولویت مندرج در برنامه راهبردی مؤسسه، مدرک تحصیلی حداقل «کارشناسی» و حداکثر «کارشناسی ارشد».

مدرک تحصیلی مورد نیاز برای پست‌های سازمانی در مشاغل اصلی

مدرک تحصیلی برای استخدام دانشگاه در عنوان های شغلی مختلف و پست های سازمانی در گروه مشاغل اصلی و رشته های شغلی مختلف را می توانید در زیر مشاهده نموده و با توجه به این مشاغل اقدام به استخدام نمایید.

برای پست‌های سازمانی در گروه مشاغل اصلی که به صورت مستقیم و در رابطه با اهداف مأموریت‌های اصلی مؤسسه ایجاد شده است از قبیل: پست‌های سازمانی رشته‌های شغلی «کارشناس حقوقی»، «کارشناس ارزیابی»،«کارشناس برنامه‌ریزی»، مدرک تحصیلی حداقل «کارشناسی» و حداکثر «کارشناسی ارشد».

جمع بندی 

مقاله بالا شما را از مدرک تحصیلی برای استخدام دانشگاه مطلع می نماید. این مدرک تحصیلی برای افرادی که قصد استخدام در دانشگاه را داشته حائز اهمیت است و با توجه به این مدرک در عنوان های شغلی مختلف می توانند استخدام شوند. مدرک مورد نیاز برای عنوان های شغلی مختلف در این مقاله آورده شده است.

جهت مشاوره در زمینه مدرک تحصیلی برای استخدام دانشگاه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید