مدرسه مجازی ایرانیان خارج از کشور

تدریس مدرسه مجازی ایرانیان خارج کشور

جهت مشاوره در زمینه مدرسه مجازی ایرانیان خارج از کشور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله در رابطه با مدرسه مجازی ایرانیان خارج از کشور می باشد. برخی ایرانیان خارج از کشور در محدوده‌هایی حضور دارند که مدرسه ایرانی وجود ندارد، بنابراین بواسطه این سامانه مجازی می‌توانند از ظرفیت مدرسه ایران به‌صورت آنلاین و آفلاین در این رابطه سامانه ای راه اندازی شد. به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور و کمبود نیروی معلم و همچنین مشکلات ارزی به وجود آمده مسئولان تصمیم بر این گرفته تا برای دانش آموزان ایرانی در سراسر جهان سامانه ای به نام سامانه مدرسه مجازی ایرانیان خارج از کشور راه اندازی شود. در ادامه می توانید از نحوه فعالیت و استفاده از سامانه مدرسه مجازی ایرانیان خارج از کشور بیشتر آشنا شوید.

نحوه فعالیت مدرسه مجازی ایرانیان خارج از کشور

در خصوص نحوه فعالیت مدرسه مجازی ایرانیان خارج از کشور باید گفت که با گسترش ویروس کرونا در کشور و محدودیت ارزی برای ارسال معلم به خارج از کشور سامانه ای به نام سامانه مدرسه مجازی ایرانیان خارج از کشور طراحی شد تا این کمبود معلم جبران شود و دانش آموزان بتوانند در سراسر جهان از تدریس با زبان فارسی استفاده نمایند. این سامانه به صورت آنلاین و آفلاین می توانند به دانش آمموزان خدمات ارائه دهد.

تدریس به صورت آفلاین به این صورت می باشد که چند نمونه تدریس بر روس سایت قرار می گیرد و دانش آموزان می توانند در زمان مشخصی از این تداریس استفاده نمایند و سپس یک نمونه تدریس آنلاین نیز برای دانش آموزان قرار خواهد گرفت  و می توانند از آن استفاده نمایند.

نحوه تدریس مدرسه مجازی ایرانیان خارج از کشور

نحوه تدریس در سامانه مدرسه ایرانیان خارج از کشور،به این صورت می باشد که با توجه به اینکه ظرفیت لازم برای اعزام معلم تخصصی در همه دروس وجود ندارد، بخشی از آموزش‌ها به صورت آفلاین به دانش‌آموزان ارائه می شود یعنی برای هر درسی چند نمونه تدریس به صورت آفلاین روی سامانه قرار می‌گیرد و در نهایت هم یک نمونه تدریس آنلاین در نظر گرفته شده است.

پس از شکل‌گیری کلاس‌بندی‌ها، به تعداد افراد حاضر در کلاس، آموزش آنلاین هم در نظر گرفته می شود. این سامانه بهترین تدریس‌های سطح ملی را به صورت آفلاین ارائه می‌کند و در نهایت مشکلات و سوالات آنها در کلاس های آنلاین رفع می‌شود.

مدرسه مجازی ایرانیان خارج از کشور می‌تواند نزدیکی و ارتباط بیشتر ایرانیان در اقصی نقاط دنیا با نظام آموزشی ایران را مهیا کند؛ یعنی هر دانش‌آموزی در دنیا و علاقه‌مند به نظام آموزشی ایرانی می‌تواند مدرک نظام تعلیم و تربیت را داشته باشند.

داوطلبان می توانند تمامی پرسش های خود را در رابطه با تحصیل در مدرسه مجازی ایرانیان خارج از کشور را از کارشناسان ما جویا شوند. کافی است با شماره های درج شده در انتهای همین مقاله تماس حاصل نمایند و پرسش خود را مطرح کنند.

سامانه مدرسه مجازی ایرانیان خارج از کشور به تازگی راه‌اندازی شده و هنوز ثبت‌نام‌ها به ‌طور کامل انجام نشده است. قرار بر آن است که در وهله اول ظرفیت‌ها مشخص و سپس دروس بارگذاری شوند. هر ۱۴ هزار دانش‌آموز ایرانی خارج از کشور در این سامانه ورود پیدا می‌کنند و از مزایای کار بهره‌مند می‌شوند. قرار است که با کمک بنیاد سعدی، ظرفیت آموزش زبان فارسی را به عنوان یک اولویت برای ایرانیان نسل سوم و چهارم فراهم شود.

مدرک مدرسه مجازی ایرانیان خارج از کشور

رییس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش در رابطه با مدرک مدرسه مجازی ایرانیان خارج از کشور گفت: هر ایرانی خارج از کشور که در نظام آموزشی ایران یعنی مدرسه مجازی ایرانیان خارج از کشور درس بخواند، می‌تواند در طول سال تحصیلی پنج درس را بگذراند و گواهی نامه پایان آن سال را با مجوز وزارت آموزش و پرورش با مدرک جمهوری اسلامی ایران دریافت کند. یعنی مدرک داخلی و خارجی دریافت می‌کند. ۱۴ هزار و ۱۰۰ دانش آموز در ۴۳ کشور، ۶۵ شهر و ۹۵ مدرسه ایرانیان خارج از کشور مشغول تحصیل هستند.

جمع بندی

در این مقاله می توانید در رابطه با مدرسه مجازی ایرانیان خارج از کشور اطلاعات جامع و کاملی را به دست آورید. مقاله بالا در رابطه با نحوه ارائه خدمات در این سامانه و اعتبار مدرک نیز صحبت شده است.

 

جهت مشاوره در زمینه مدرسه مجازی ایرانیان خارج از کشور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
یک پاسخ برای “مدرسه مجازی ایرانیان خارج از کشور”
  1. با سلام و عرض ادب و احترام

    من سولماز معینی دکترای زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه گیلان. سابقه بیست سال تدریس ادبیات وزبان فارسی در مقاطع مختلف و تاسیس موسسه تدریس زبان و ادبیات فارسی و دیگر هنرها در ایران بوده ام. در حال حاضر ساکن فرانسه هستم. سابقه تدریس به غیر فارسی زبانان در دانشگاه استراسورگ فرانسه را نیز دارم. می خواستم سوال کنم که آیا امکان همکاری با شما وجود دارد
    پیشاپیش از پاسخ شما تشکر می کنم

    سولماز معینی

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید