مدارک لازم برای ثبت نام غیر حضوری ارشد دانشگاه تهران

مدارک لازم برای ثبت نام غیر حضوری ارشد دانشگاه تهران

جهت مشاوره در زمینه مدارک لازم برای ثبت نام غیر حضوری ارشد دانشگاه تهران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مدارک لازم برای ثبت نام غیر حضوری ارشد دانشگاه تهران را می توانید در مقاله زیر مشاهده نمایید. در ادامه علاوه بر مدارک ثبت نام غیر حضوری ارشد دانشگاه تهران به نحوه ثبت نام در سایت مربوطه نیز اشاره شده است و داوطلبان پذیرفته شده می توانند نسبت به ثبت نام با استفاده از راهنمایی های مربوطه اقدام نمایند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام غیر حضوری ارشد دانشگاه تهران

مدارک لازم برای ثبت نام غیر حضوری ارشد دانشگاه تهران به شرح زیر می باشد. داوطلبان می توانند با استفاده از این مدارک و گرد آوری آن ها نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

  1. صفحه اول و دوم شناسنامه ( در صورت وجود توضیحات صفحه آخر شناسنامه )
  2. کارت ملی ( پشت و رو )
  3. دانشنامه یا گواهی موقت کارشناسی که در آن معدل دوره کارشناسی قید شده باشد. نامه معرفی به نظام برای افراد مشمول نظام وظیفه مورد قبول می باشد.
  4. فرم مخصوص میانگین تعداد واحد های گذرانده دانشجویان سال آخر دوره های کارشناسی ویژه پذیرفته شدگانی که در زمان ثبت نام آزمون، دانشجوی سال آخر بوده و تا تاریخ ثبت نام الکترونیکی موفق به دریافت مدرک تحصیلی خود نشده اند تا تاریخ 99/7/30 فارغ التحصیل می شوند. لازم است همان فرم را در سامانه ثبت نام بارگزاری نمایند.
  5. دانش آموختگان کارشناسی قبل از تاریخ 98/6/30 موظف هستند گواهی موقت فارغ التحصیلی یا دانشنامه خود را در سامانه بارگذاری نمایند.
  6. حکم مرخصی سالانه یا موافقت نامه کتبی و بدون قید و شرط بالاترین مقام سازمان متبوع با ثبت نام و ادامه تحصیل پذیرفته شده ی ، ویژه شاغلین در موسسات و دوایر دولتی.
  7. مجوز تحصیل همزمان طلاب حوزه های علمیه سراسر کشور ( مشمول خدمت نظام وظیفه برای استفاده همزمان از معافیت تحصیلی ) از مرکز مدیریت حوزه های علمیه خراسان یا اصفهان.
  8. کارت پایان خدمت هوشمند یا کارت هوشمند معافیت دایم ( پزشکی ، کفالت و … ) برگ اعزام به خدمت مهلت دار نامه یا مجوز مربوط برای متعهدین خدمت در سازمان ها سایر موارد مربوط به افراد مشمول نظام وظیفه.
  9. مدرک معتبر سطح 2 ( تایید شده توسط حوزه های علمیه قم و خراسان ) برای فضلا و طلاب حوزه های علمیه، پذیرفته شده در گروه علوم انسانی با تاریخ فارغ التحصیلی حداکثر 99/7/30.
  10. مدرک یا گواهی پذیرفته شدگان شاهد و ایثارگر ( با استفاده از سهمیه ایثارگری و یا بدون استفاده از سهمیه ایثارگری ) از جمله مدارک لازم ثبت نام غیر حضوری ارشد دانشگاه تهران می باشد.

ثبت نام غیر حضوری ارشد دانشگاه تهران

داوطلبان پذیرفته شده در دانشگاه تهران می توانند و با گرد آوری مدارک لازم برای ثبت نام غیر حضوری در دانشگاه تهران اقدام به ثبت نام نمایند. با استفاده از راهنمایی هایی که در زیر ارائه شده است می توانید ثبت نام خود را انجام دهید. مراحل ثبت نام غیر حضوری را می توانید در زیر مشاهده نمایید.

داوطلبان می توانند برای اطلاع از تمامی مدارک لازم برای ثبت نام غیر حضوری ارشد دانشگاه تهران با شماره های درج شده در این مقاله تماس حاصل نموده و مدارک مورد نیاز ثبت نام را با استفاده از راهنمایی های کارشناسان جمع آوری و ارائه نمایند.

مراحل ثبت نام غیر حضوری ارشد دانشگاه تهران

این راهنما بمنظور تشریح فرایند راهنمای ثبت‌نام غیرحضوری دانشجویان تدوین شده است. دانشجویان محترم، لطفا بمنظور تسریع انجام فرایند به نکات ذکرشده توجه نمائید و مراحل را با دقت انجام دهید. همچنین چارت مسیر فرایند در شکل زیر قابل مشاهده است.

مدارک لازم برای ثبت نام غیر حضوری ارشد دانشگاه تهران

مرحله۱- ورود به سیستم

دانشجویان محترم، بعد از دریافت شناسه یکتا، برای ادامه ثبت‌نام از طریق لینک https://reg.ut.ac.ir وارد سامانه شده و پس از انتخاب مقطع خود، در صفحه بعدی، ثبت‌نام غیرحضوری را انتخاب نمائید. با کلیک روی مرحله دوم کادر جدیدی برای شما باز خواهد شد . پس از مطالعه دقیق توضیحات برای ورود به لینک زیر مراجعه نمایید.

ثبت نام غیر حضوری ارشد دانشگاه تهران

مرحله دوم : پس از ورود به سامانه جامع آموزش، پردازش “پذیرش غیرحضوری دانشجویان جدیدالورود” مشاهده می‌شود که باید تمامی مراحل را تا اتمام پذیرش غیرحضوری بطور کامل انجام دهید.

*نکته: توجه داشته باشید که بنا به شرایط دانشجو  (مانند جنسیت، مقطع تحصیلی، دوره تحصیلی، بومی یا غیر بومی بودن و…)، امکان دارد برخی از این مراحل برای شما نمایش داده نشود. (مثلاً اگر به دانشجو پیش پرداخت شهریه تعلق بگیرد، مراحل پیش پرداخت شهریه در فرم نمایش داده می‌شود و اگر تعلق نگیرد، نمایش داده نمی‌شود. پس از وارد کردن اطلاعات ثبت نامی، ارائه مدارک لازم برای ثبت نام غیر حضوری ارشد دانشگاه تهران و پرداخت شهریه می توانید ثبت نام خود را تکمیل نمایید.

جمع بندی 

در مقاله بالا می توانید از مدارک لازم برای ثبت نام غیر حضوری ارشد دانشگاه تهران مطلع شوید . این مدارک را در مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است و با استفاده از آن ها می توانید اقدام به ثبت نام نمایید . در بالا راهنمایی کامل ثبت نام غیر حضوری ارشد دانشگاه تهران نیز آورده شده است.

جهت مشاوره در زمینه مدارک لازم برای ثبت نام غیر حضوری ارشد دانشگاه تهران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید