مدارک لازم برای ثبت نام الکترونیکی دانشگاه تهران

جهت مشاوره در زمینه مدارک لازم برای ثبت نام الکترونیکی دانشگاه تهران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله می توانید از تمامی مدارک لازم برای ثبت نام الکترونیکی دانشگاه تهران مطلع شوید. این مدارک در سامانه reg.ut.ac.ir/fa قابل ارائه می باشند و ضمن ثبت نام در این سایت می توانید در کلاس های مربوطه شرکت نمایید. در ادامه از تمامی مدارک ثبت نام الکترونیکی دانشگاه تهران صحبت شده است.

ثبت نام الکترونیکی دانشگاه تهران

ثبت نام الکترونیکی دانشگاه تهران در سامانه reg.ut.ac.ir/fa انجام می شود و داوطلبان می توانند با استفاده از راهنمایی هایی که در این مقاله قرار داده شده است اقدام به ثبت نام الکترونیکی در دانشگاه تهران نمایند. در زمان ثبت نام اکترونیکی مدارکی که لازم است در سایت وارد شود به شرح زیر می باشد.

در صورت وجود مشکل در ارئه مدارک ثبت نام الکترونیکی دانشگاه تهران می توانید با شماره های درج شده در این مقاله تماس حاصل نموده و ثبت نام خود را توسط کارشناسان ما انجام دهید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام الکترونیکی دانشگاه تهران

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام الکترونیکی دانشگاه تهران به شرح زیر می باشد. داوطلبان پذیرفته شده می توانند در تاریخ مقرر با ارائه مدارک زیر در سامانه می توانند ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

  1. صفحه اول و دوم شناسنامه (در صورت وجود توضیحات صفحه آخر شناسنامه)
    کارت ملی (پشت و رو)
  2. دانشنامه یا گواهی موقت کارشناسی که در آن معدل دوره کارشناسی قید شده باشد، نامه معرفی به نظام برای افراد مشمول نظام وظیفه مورد قبول می باشد. می توانید برای دریافت تاییدیه تحصیلی مقاله زیر را مطالعه نمایید.
  3. نحوه دریافت تاییدیه تحصیلی + راهنمای جامع دریافت تاییدیه تحصیلی
  4. فرم مخصوص میانگین تعداد واحدهای گذرانده دانشجویان سال آخر دوره های کارشناسی ویژه پذیرفته شدگانی که در زمان ثبت نام آزمون، دانشجوی سال آخر بوده و تا تاریخ ثبت نام الکترونیکی موفق به دریافت مدرک تحصیلی خود نشده اند و تا تاریخ ۳۰/‏۰۷/‏۱۳۹۹‬ فارغ التحصیل می شوند، لازم است همان فرم را در سامانه ثبت نام بارگذاری نمایند.
  5. توضیح: دانش آموختگان کارشناسی قبل از تاریخ ۳۱/‏۰۶/‏۱۳۹۸‬ موظف هستند گواهی موقت فارغ التحصیلی یا دانشنامه خود را در سامانه بارگذاری نمایند.
  6. حکم مرخصی سالانه یا موافقت نامه  کتبی و بدون قید و شرط بالاترین مقام سازمان متبوع با ثبت نام و ادامه تحصیل پذیرفته شده ، ویژه شاغلین در موسسات و دوایر دولتی.
  7. مجوز تحصیل همزمان طلاب حوزه های علمیه سراسر کشور (مشمول خدمت نظام وظیفه برای استفاده همزمان از معافیت تحصیلی) از مرکز مدیریت حوزه های علمیه خراسان یا اصفهان/
  8. کارت پایان خدمت هوشمند یا کارت هوشمند معافیت دایم (پزشکی، کفالت و …) / برگ اعزام به خدمت مهلت دار / نامه یا مجوز مربوط برای متعهدین خدمت در سازمان ها / سایر موارد مربوط به افراد مشمول نظام وظیفه
  9. مدرک معتبر سطح ۲ (تایید شده توسط حوزه های علمیه قم و خراسان) برای فضلا و طلاب حوزه های علمیه، پذیرفته شده در گروه علوم انسانی با تاریخ فارغ التحصیلی حداکثر ۳۰/‏۷/‏۱۳۹۹
  10. مدرک / گواهی پذیرفته شدگان شاهد و ایثارگر (با استفاده از سهمیه ایثارگری / بدون استفاده از سهمیه ایثارگری).‌‌‌‌

جهت مشاوره در زمینه مدارک لازم برای ثبت نام الکترونیکی دانشگاه تهران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید