مجاز شدن تغییر رشته دانش آموزان پایه یازدهم

مجاز شدن تغییر رشته دانش آموزان پایه یازدهم

جهت مشاوره در زمینه مجاز شدن تغییر رشته دانش آموزان پایه یازدهم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مجاز شدن تغییر رشته دانش آموزان پایه دهم اعلام شد. وزارت آموزش و پرورش تغییر رشته دانش آموزان در پایه یازدهم سال تحصیلی 97- 98 را مجاز اعلام نمود. دستورالعمل و بخشنامه امکان تغییر رشته دانش آموزان پایه یازدهمی نیز همین هفته منتشر و به ادارات آموزش و پرورش مناطق مختلف کشور ، ابلاغ می گردد و دانش آموزان می توانند از شهریور ماه 97 نسبت به تغییر رشته تحصیلی اقدام نمایند و برای کسب راهنمایی در این زمینه و رفع هرگونه سوال در رابطه با نحوه تغییر رشته در پایه یازدهم از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند؛ کارشناسان پاسخگوی سوالات عزیزان متقاضی در سراسر کشور خواهند بود.

مجاز شدن تغییر رشته پایه یازدهم 97 – 98

همانطور که می دانید پیش از این، انتخاب و تغییر رشته تحصیلی فقط در پایه نهم تحصیلی امکان پذیر بود و هم اکنون وزرات آموزش و پرورش امکان تغییر رشته در پایه یازدهم را در شهریور ماه 97 اعلام نموده است. دستورالعمل بخشنامه مذبور نیز تا چند روز آینده در همین صفحه منتشر خواهد شد. اجرای بخشنامه فوق برای تمامی واحدهای آموزش و پرورش الزامی می باشد. بعد از تایید اداره آموزش و پرورش منطقه، ناحیه، شهرستان جهت شرکت دانش‌آموز در امتحان تغییر رشته ، باید مکان برگزاری امتحان دانش آموز با توجه به رشته‌ای که تقاضا کرده است، مشخص شود.

  • آیا می دانید نحوه تکمیل نمونه برگ تقاضای تغییر شاخه و رشته به چه صورت است؟
  • نحوه تطبیق دروس رشته قبلی با رشته جدید چگونه است؟
  • نحوه ثبت نمرات امتحان تغییر رشته به چه صورت می باشد؟
  • شرایط برگزاری امتحان تغییر شاخه و یا تغییر رشته چیست؟
  • معرفی دانش‌آموزان متقاضی شرکت در امتحان تغییرشاخه- رشته به چه صورت است؟

این سوالات و بسیاری موارد دیگر از نکات ضروری در رابطه با انجام تغییر رشته پایه یازدهم می باشد ، دانش آموزانی که قصد تغییر رشته دارند می توانند برای مشاوره در این زمینه و کسب اطلاعات لازم و ضروری تغییر رشته ، از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان تماس حاصل فرمایند.

تفریحات تابستانی برای دانش آموزان

با شروع تعطیلات تابستانی ، 32000 پایگاه تابستانی از سوی وزارت آموزش و پرورش بستر مناسبی برای بهبود اوقات فراغت دانش آموزان فراهم گردیده است و برنامه هایی نشاط آور در زمینه های اردویی ، فرهنگی ، هنری ، اقتصادی و کار برای بیش از 5 میلیون دانش آموزان ترتیب دیده شده است، دانش آموزان عزیز و والدین گرامی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از امکانات تفریحاتی و آموزشی تابستانی که برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است ، از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

جهت مشاوره در زمینه مجاز شدن تغییر رشته دانش آموزان پایه یازدهم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
8 دیدگاه برای “مجاز شدن تغییر رشته دانش آموزان پایه یازدهم”
  1. سلام من دانش آموز پایه یازدهم تجربی هستم خواستم بدونم میشه در پایه دوازدهم در رشته ریاضی ادامه تحصیل بدم چون به ریاضی علاقه بیشتری دارم

    • سلام شما باید درامتحان تغییررشته شرکت کنید.تا بتونیدپایه دوازدهم دررشته ریاضی درس بخونید

  2. سلام واقعا خسته نباشید بابت کانال بسیار‌خوبتان بنده دانش آموز کلاس یازدهم تجربی هستم میخوام سال دوازدهم به جای کنکور تجربی کنکور ریاضی بدم فقط ۲ تا سوال داشتم
    ۱.میشه ؟
    ۲.اگه شرکت کنم چون تاثیر دیپلم ممکنه قطعی خیلی ضرر میبینم چون به ریاضی علاقه بیشتری دارم و مطمئنم درصد های لازم رو بدست میارم برا مهندسی دانشگاه خوب رو میارم یعنی مشکلی نمیاد .
    ۳. در صورت پذیرش میتونم تو دانشگاه دولتی روزانه بخونم دیگه ؟؟؟؟؟
    با تشکر لطفا لطفا جواب بدید

    • سلام1بله2هنوز درقطعی بودن ابهام هست ولی اگه درصد خوبی داشته باشی نه3بله.درضمن شما می تونید درازمون تغییر رشته 11به12از تجربی به ریاضی شرکت کنید

  3. برای تغییر رشته از تجربی به ریاضی برای سال دوازدهم فقط باید هندسه۱۱رو امتحان بدیم!

    • سلام دوست محترم درصورت تمایل بامشاوران ما در ارتباط باشید

  4. سلام میخواستم بدونم اگه سال یازدهم رو در رشته ریاضی فیزیک تجدید بشیم ایا میتونیم دوباره سال یازدهم رو بخونیم اما بارشته تجربی یا رشته دیگه ای یا باید سال یازدهم رو پاس کنیم و سال دوازدهم تغییر رشته بدیم؟

    • سلام دوست محترم تغییررشته در پایه یازدهدم امکان پذیراست بامشاوران در ارتباط باشید

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید