لیست کد رشته محل های گروه علوم پایه ارشد 98 – 99

سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 sanjesh.org

جهت مشاوره در زمینه لیست کد رشته محل های گروه علوم پایه ارشد 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله لینک دانلود لیست رشته محل های گروه علوم پایه سال 98 – 99 در اختیار داوطلبان گرامی قرار گرفته است. جدول شماره 5 مندرج در دفترچه انتخاب رشته ، شامل لیست رشته محل های تحصیلی کارشناسی ارشد گروه علوم پایه است. لینک دانلود جدوال مذکور را همینجا دانلود نمایید. با توجه به اینکه انتخاب رشته از طریق کارنامه نتایج اولیه ارشد انجام می شود به شرح مندرجات کارنامه اعلام نتایج و مفهوم هر قسمت می پردازیم. برای اطلاع از تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد کلیک کنید.

دانلود لیست کدرشته محل های گروه علوم پایه ارشد 98 – 99

برای دانلود لیست کدرشته محل های گروه علوم پایه ارشد سال 98-99 کلیک نمایید:

دانلود

دانلود لیست کد رشته محل های گروه علوم پایه ارشد 98 – 99

اصلاحات کارنامه اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد در انتخاب کد رشته محل های گروه علوم پایه :

با توجه به اینکه انتخاب رشته از طریق کارنامه اعلام نتایج انجام می شود به شرح مفاهیم و اصلاحات در کارنامه می پردازیم:

اصلاح کد ضریب در انتخاب رشته کارشناسی ارشد گروه علوم پایه: منظور از کدضریب ، کد مجموعه رشته هایی است که دارای ضرایب یکسان می باشند. این کد در کارنامه و هر یک از کدرشته های امتحانی و جداول کدرشته محل های گروه علوم پایه ارشد، در دفترچه انتخاب رشته درج شده است.

نمره کل: به این معنی است که نمره داوطلب براساس 80درصد نمره عملی حاصل از آزمون اختصاصی که با ضرایب مربوط برای هر کد ضریب محاسبه شده و 20درصد معدل موثر مقطع کارشناسی است

رتبه کل داوطلب در سهمیه: این ستون، رتبه کل داوطلب را در بین تمامی شرکت کنندگان رشته امتحانی در سهمیه و در هر کد ضریب نشان می دهد.

رتبه کل داوطلب بدون سهمیه: این ستون در کارنامه اعلم نتایج ، نشان دهنده رتبه داوطلب در بین تمامی شرکت کنندگان رشته امتحانی می باشد که در هر کدضریب ، بدون احتساب سهمیه درج شده است.

آخرین رتبه مجاز در سهمیه در رشته های دوره روزانه و نوبت دوم شبانه: مطابق این ستون ، آخرین رتبه مجاز در رشته های تحصیلی دوره روزانه و نوبت دوم شبانه، در هر کد ضریب با توجه به سهمیه درج شده است.

ستون نتایج در رشته های دوره روزانه و نوبت دوم شبانه : مطابق این ستون در رشته های گروه علوم پایه کارشناسی ارشد، در دوره های روزانه، شبانه و در هر کد ضریب، نشان دهنده مجاز یا غیر مجاز بودن برای انتخاب رشته محل های گروه علوم پایه است.

اگر در ستون نتیجه در مقابل کدضرایبی از رشته امتحانی کلمه غیرمجاز درج شده باشد، به این معنی است که داوطلب مجاز به انتخاب کدرشته محل یا کدرشته محل های کد ضرایب غیر مجاز نمی باشد.

رتبه داوطلب در سهمیه در دوره های غیر روزانه و غیرنوبت دوم شبانه : در این ستون رتبه داوطلب در سهمیه و در بین علاقمندان به رشته های تحصیلی غیرروزانه و غیرنوبت دوم شبانه، در هر کد ضریب با توجه به سهمیه مربوط درج شده است.

آخرین رتبه مجاز در سهمیه در دوره های غیرروزانه و غیرنوبت دوم شبانه: این ستون آخرین رتبه مجاز برای رشته های تحصیلی غیرروزانه و غیرنوبت دوم شبانه، در هر کد ضریب با توجه به سهمیه است.

نتیجه در دوره های غیرروزانه و غیرنوبت دوم شبانه: در این ستون مجاز یا غیر مجاز بودن برای انتخاب از میان لیست کد رشته محل های گروه علوم پایه ارشد درج می شود.

داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد میتوانند برای انجام انتخاب رشته در گروه علوم پایه، با سامانه صدای مشاور تماس بگیرند.

 

جهت مشاوره در زمینه لیست کد رشته محل های گروه علوم پایه ارشد 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید