لیست کدرشته محل های گروه هنر ارشد 98 – 99

لیست کدرشته محل های گروه هنر ارشد

جهت مشاوره در زمینه لیست کدرشته محل های گروه هنر ارشد 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله می توانید لیست کدرشته محل های گروه هنر ارشد 98 – 99 را از پیوست دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد دانلود نمایید. انتخاب رشته اینترنتی صرفا در زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد، امکانپذیر است. داوطلبانی که در موعد مقرر موفق به انتخاب رشته  از لیست کد رشته محل های هنر نشده اند، به منزله انصراف از ادامه مراحل آزمون ارشد تلقی می شود. برای اطلاع از تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد کلیک کنید.

دانلود لیست کدرشته محل های گروه هنر ارشد 98 – 99

برای دانلود لیست کدرشته محل های گروه هنر ارشد سال 98-99 کلیک نمایید. در لیست مذکور، جداول مربوط به رشته ها و ضرایب آن ها شامل موارد زیر را مشاهده می کنید:

مجموعه طراحی شهری، مجموعه معماری ، مرمت و احیای ابنیه و بافت های تاریخی، نمایش عروسکی، مجموعه علوم پایه ارشدهای نمایشی و سینما، مجموعه علوم پایه ارشدهای نمایشی و سینما، مجموعه علوم پایه ارشدهای نمایشی و سینما، مجموعه علوم پایه ارشدهای تصویری و سراحی، مجموعه علوم پایه ارشدهای تصویری و سراحی، پژوهشی و صنایع دستی، علوم پایه ارشدهای موسیقی، علوم پایه ارشدهای ساخت و معماری، طراحی صنعتی، فرش، طراحی پارچه و لباس

دانلود

دانلود لیست کد رشته محل های گروه هنر ارشد 98 – 99

انتخاب رشته با توجه به کارنامه نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد و تکمیل فرم انتخاب رشته گروه هنر ارشد ، برای اولویت بندی رشته ها و گرایشات مندرج در لیست کدرشته محل های گروه هنر انجام می شود.

لیست کدرشته محل های گروه هنر ارشد

با توجه به اینکه کدرشته محل های انتخابی هنر، مندرج در فرم انتخاب رشته اینترنتی ، بعد از دریافت تاییدیه به هیچ وجه امکان تغییر ندارد، پیشنهاد میدهیم پیش از اقدام به تکمیل نهایی فرم انتخاب رشته های تحصیلی ، جزئیات و اطلاعات مربوط به کدرشته های انتخابی را مطالعه کندی و مد نظر داشته باشید.

با توجه به اینکه امکان افزایش و یا کاهش ظرفیت پذیرش دانشجو در برخی از کدرشته محل های هنر کارشناسی ارشد، براساس درخواست دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مربوطه می باشد، بنابراین گزینش نهایی با توجه به تغییرات ظرفیت انجام می شود. پیشنهاد می دهیم برای اطلاع از ظرفیت پذیرش دانشگاه ها و رشته های گروه هنر با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس حاصل فرمایید. کارشناسان راهنمای شما برای انجام انتخاب رشته صحیح می باشند.

جهت مشاوره در زمینه لیست کدرشته محل های گروه هنر ارشد 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید