لیست رشته های بدون کنکور غیر انتفاعی 98 – 99

رشته های بدون کنکور غیراتفاعی سال 98

جهت مشاوره در زمینه لیست رشته های بدون کنکور غیر انتفاعی 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

برای ثبت نام رشته های بدون کنکور غیرانتفاعی 98 – 99 ، طبق اطلاعیه سازمان سنجش که در نیمه دوم بهمن ماه سال 97 در سایت سازمان سنجش اطلاع رسانی شد . داوطلبانی که دارای مدرک دیپلم نظام جدید حداکثر تا تاریخ 31 مرداد ماه سال 98 می باشد و یا دارندگان مدرک پیش دانشگاهی حد اکثر تا تاریخ 31 شهریور سال 98 ویا متقاضیانی که دارای مدرک دیپلم نظام قدیم 4 ساله هستند می توانند از تاریخ 20 اسفند ماه سال 97 تا 6 شهریور سال 98 برای ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی بدون آزمون برای دانشگاه های دولتی ، آزاد و دانشگاه ها و موسسات غیرانتفاعی از طریق سایت سازمان سنجش اقدام نماید .  

متقاضیان ثبت نام با  مطالعه دقيق دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو صرفا براساس سوابق تحصیلی دانشگاه و موسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد برای مهر سال 1398 و اطلاع كامل از مندرجات و ضوابط آن و در صورت دارا بودن شرايط و ضوابط مربوطه ، نسبت به ثبت نام و سپس انتخاب رشته به تعداد 100 كد رشته محل از ميان كد رشته محل هاي تحصيلي مورد علاقه خود از گروه و يا گروه هاي تحصيلي مربوط ، انتخاب و به ترتيب اولويت بر اساس علاقه اقدام به درج در تقاضانامه ثبت نام و انتخاب رشته اينترنتي نمايند . 

نحوه ثبت نام رشته های بدون کنکور غیرانتفاعی 98 – 99

متقاضیان ثبت نام لازم است از تاریخ 20 اسفند ماه سال 97 تا 6 شهریور سال 98 به سایت sanjesh . org مراجعه نمایند . ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی بدون آزمون مهر 98 را دانلود نمایند . مندرجات دفترچه راهنما را مطالعه نمایند . مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام اینترنتی را آماده نمایند .

داخل دفترچه راهنما کد رشته محل های  دانشگاه ها و موسسات غیر انتفاعی  و پیام نور به تفکیک استان ها از صفحه 58 تا 159 دفترچه راهنما درج شده است . متقاضیان ثبت نام می توانند 100 کد رشته محل از گروه های تحصیلی مختلف را انتخاب نمایند و به ترتیب اولویت وارد فرم انتخاب رشته نمایند . در انتهای دفترچه ، پیش نویس ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش داشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی وجود دارد که قبل از ورود به سایت می توانید پیش نویس را تکمیل کرده و بعد وارد سایت سازمان سنجش شوید .

و ثبت نام خود را بدون پرداخت هیچ گونه وجهی از طریق پایگاه سازمان سنجش قسمت سراسری و انتخاب لینک سامانه پذيرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصيلي آزمون سراسري مهر ماه سال 1398 مراحل ثبت نام اینترنتی را انجام دهید . در زمان تشکیل پرونده حضوری در رشته محل قبولی پرداخت وجه صورت می پذیرد . 

 نحوه گزینش دانشجو برای ثبت نام رشته های بدون کنکور غیرانتفاعی 98 – 99

دراين مرحله پذيرش ، گزينش دانشجو به روش متمركز خواهد بود و فقط معدل كتبي داوطلبان واجد شرايط ملاك و مبناي پذيرش قرار مي گيرد. از آنجا كه پذيرش داوطلبان صرفاً بر اساس سوابق تحصيلي (معدل كتبي ديپلم) صورت مي پذيرد و نظر به اينكه دروس امتحاني داوطلبان ديپلمه با توجه به نوع ديپلم آنان (رياضي، تجربي، انساني و ….) متفاوت است ، لذا چنانچه نوع ديپلم داوطلب با گروه تحصيلي كه متقاضي آن مي شود متفاوت باشد، درصد اعمال معدل كتبي متفاوت خواهد بود . 

اعلام نتایج ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه ها و موسسات غیرانتفاعی مهر سال 98

ثبت نام اینترنتی تا تاریخ 6 شهریور ماه ادامه دارد . 7 و 8 شهریور ماه سال 98 اطلاعات ثبت نامی داوطلبان از طریق سازمان سنجش به دانشگاه ها منتقل می گردد . از تاریخ 9 شهریور ماه تا 21 شهریور دانشگاه ها به بررسی مدارک داوطلبین می پردازند .

و از تاریخ 23 شهریور تا 28 شهریور از طریق دانشگاه ها نتایج قبولی به داوطلبین اطلاع رسانی می شود . در صورتیکه داوطلب در چدین رشته محل پذیرفته شود می تواند به اختیار خود یکی از رشته محل های قبولی را انتخاب کند . و برای تشکیل پرونده و ارائه مدارک به دانشگاه ها مراجعه نماید . 

 

 

 

جهت مشاوره در زمینه لیست رشته های بدون کنکور غیر انتفاعی 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید